IUI Deel 3

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by brabbel1988, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    juulzon: succes vandaag!!!! ik ga duimen voor prachtig eitje(s)!!!! xxx

hier weinig te melden....zit weer op mn werk tot 15:30 en heb totaal geen zin ...maar ik wel ff goeie afleiding!!!!! word er zó moe van dat ik nog niet ongesteld ben! echt balen!!! brengt mn hele planning/schema in de war :( maarja...tis nie anders! ff afwachten hoe t verder gaat!! en anders morgen weer bellen!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Juulzon: ik wou je even heel veel succes wensen met de FM. Houd ons op de hoogte!!

Oww meiden ik ben echt ziek zieker ziekst, het word met de dag erger!! Ben blij dat we na morgen weekend hebben :(

Mijn hele borstkast doet pijn door al dat hoesten, kan amper nog slikken en moet echt veel moeite doen om mijn stem een beetje normaal te laten klinken!!

En dan moet ik de praktijk vandaag ook nog alleen runnen tot half 6 !! Pfff...

Hebben jullie gister trouwens 60 baby's in 1 uur (op SBS6) gekeken? Die meid met die zieke baby vind ik echt een leuke meid, ze verheugde zich zo op het vasthouden van de baby enzo. Zij lijkt me heel lief!
    Maar bij die andere bevalling deed die man echt dom. Met zijn opmerking: "dit wou je zelf" toen die vrouw zei dat het pijn deed. Hij stond ook echt zo ongeintresseerd naast het bed vond ik!

xxxx

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    juulzon: suc6 vandaag. Ik hoop dat je eitjes mooi gegroeid zijn.

spannende tijden: Jeetje meid. als we het niet willen is de ongi er zo en als we het wel willen blijft die uit. Wat zit je lichaam soms toch raar in elkaar..... Hoop voor je dat het snel doorbreekt.

nikske: beterschap meid.

hier alles vrij rustig. We aan de puregon tot met zondag en maandag weer 1ste fm. Dus eigenlijk best relaxed op het moment. Volgende week wordt weer spannend want verwacht mijn iui op volgende week zaterdag

4. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nikske: ik heb dr een klein stukje van gezien!!! Wel t stukje dat die vrouw EINDELIJK haar zoontje mocht vasthouden!!!! Kreeg er helemaal warm gevoel van!!! Zo mooi!!!!
    En wat vervelend dat je je zo ziek voelt meid!!! Beterschap!!! Ent weekend maar lekker onder de wol en je lekker laten verwennen ;)

Dancer; spannend weer meid!!! Ga voor je duimen hor!!! Word weer perfect ei!!!
    En idd heel stom dat t komt als je t niet wilt en t komt niet als je t wel wilt!!! :s

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    juulzon succes vandaag

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Juulzon, succes vandaag!

7. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur

Allereerst beterschap meid dat wordt een zware werkdag voor je vandaag pffff. Dat programma zat ik gister ook te kijken. Dacht precies hetzelfde als jou. Die man als dat de mijne was geweest had ik hem persoonlijk de kamer uit geschopt ;) een beetje tekeer gaan tegen een vrouw tijdens een bevalling :$

@Juulzon heeel veel suc-6! duim voor je

@ spannende tijden mag je geen Duphaston gebruiken om je menstruatie op te wekken?

@ all the ladys: Vandaag precies een week na de IUI. Lichamelijk geen klachten, wel af en toe afscheiding iemand van jullie dat ook?
    En vanaf een dag na de IUI gevoelige tepels en dat is nog steeds het geval. Verder heb ik geen steekjes of prikjes of wat dan ook.
    Probeer er ook maar niet al te veel aandacht aan te besteden word je alleen maar nog gekker van :)

8. Kersje

Kersje Niet meer actief

@Juulzon: succes vandaag!

@spannendetijden: Oh meid vervelend! Hoop dat 't snel komt voor je.

@Nikske: veel beterschap meid! Wanneer mag jij bloed gaan prikken? Ik duim voor je!

@genesis: Duim voor je dat 't raak is. Had er zelf zo'n last van dat gedenk. Zou willen dat ik een aan/uit knop op mn gedachten had. Nu weer ff rustig, ga vol goeie moed beginnen aan de 2de ronde.

ego: heb net echo gehad, alles was mooi rustig en vanaf morgen weer gaan prikken met puregon. Krijg nu de dubbele hoeveelheid, per keer prikken 100eenheden ipv 50. Ze hopen dat ik dan de aankomende cyclus meer dan 1 ei heb. Ben bang dat ik nu helemaal veel last ga krijgen van de bijwerkingen. Na ja het hoort er bij. Ben aan de andere kant wel blij dat hierdoor mn cyclus 6 dagen korter is geworden. Verder geen nieuws!

Dames allemaal een fijne dag!!

xxx Kersje

9. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Genisis: ik heb geen idee!!! ik weet ook niet of dat gaat helpen....maar ik moet t ff afwachten tot morgen en kijken wat ze dan zeggen als ik nie ongi ben! ;)

kersje: afscheiding heb ik ook wel gehad hor!!!! en een dubbele dosis wil niet zeggen dat je bijwerkingen ook erger worden hor!! iig heel veel succes!!!! en erg fijn dat je echo goed was en je mag beginnen met prikken!!! x

10. Kersje

Kersje Niet meer actief

#850 Kersje, Jul 22, 2010
    Last edited by a moderator: Jul 22, 2010
    @spannendetijden: afscheiding? Ik snap 'm niet helemaal(ben een beetje langzaam vandaag :) ) Dankje!! We gaan er weer helemaal voor. Oh ja en ik hoop dat ik er dan niet meer last van krijg(de hormonen), dat zou heel mooi zijn.

xxx Kersje

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Morgen mag ik testen!!!!
    Pfff, weet niet wat ik er van moet denken.

Ik zit nu weer met een ander probleem:

Mijn zogenaamde beste vriendin heeft doorgekletst aan haar schoonmoeder dat wij al 2 jaar bezig zijn en in het zh lopen hiervoor.
    Gisteren heb ik haar daar mee geconfronteerd, op een rustige manier, en ze reageerde zo van: och ja......
    Ze had er niet zo veel interesse meer in, en het boeide haar niet zo.......
    Maar verder in het verhaal probeerde ze de schuld op mij af te schuiven, en haalde ze er hele andere zaken bij....
    Mijn broertje zou een dealer zijn :$, en een andere vriendin met baby zou meer voor mij betekenen dan zij.
    Als de baby binnen komt zou ik net doen alsof mijn vriendin er dan niet is, en alleen de baby zou mijn aandacht krijgen.
    (Hallo, ben je nu jaloers op een baby van 9 maanden :()
    Dit is die vriendin waarvan wij van elkaar wiste n dat we bezig waren voor kindjes, en die baby is veel te vroeg geboren, met een moeilijke start.
    Ik kon volgens haar beter mijn geheimen aan haar gaan vertellen.
    Ik heb geprobeerd om het allemaal een beetje rustig te houden, terwijl dit helemaal niet in mijn aard zit.
    Nu weet ik van haar dat ze volgende maand ook voor kinderen wilde gaan beginnen, en daar probeerde ze me gisteren mee over de pis te krijgen.
    "Ach ik maak me er niet zo druk om, ik krijg het binnenkort druk zat met mijn eigen huishouden"

Hier heb ik dan al die tijd mijn hele ziekenhuis verhaal mee gedeeld, ze was geinteresseerd, en belangstellend.
    En nu.......
    Ze is het typetje dat uit boosheid nu alles gaat vertellen aan iedereen, en ik ben ook echt bang dat ze mijn bruiloft gaat verpesten.

Pfffff, ik weet niet wat er nog meer mis kan gaan in mijn leven, maar ik zal blij zijn als mijn bruiloft rustig verloopt.
    Is het niet mijn schoonmoeder, dan krijg je dit wel.
    Ik ben niet verdrietig, over de pis, of zo, maar gewoon bang voor wat ze nu allemaal rond gaat bazuinen over mij.
    En mijn bruiloft..........

Soms denk ik wel eens WAAROM???????

12. 31 december 2008 gestopt

Jul 27, 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    spannende tijden ik hoop echt dat je snel ongi word meid

kersje: goed dat alles rustig is! nu op naar een goede ronde met een beetje hulp!!

brabbel: meid wat een gedoe zeg, nou als ik eerlijk ben is dat toch echt geen vriendin meer te noemen zeg wat een trut! Dat kun je toch niet maken!!!!!
    Ik hoop dat ze een slechte dag had en verder gewoon der mond houd maar ik kan me voorstellen dat je het helemaal niet leuk vind! Als ze een echte vrienin is leer je der nu wel kennen, anders moet je der heel erg snela an de kant zetten hoor! Bah sommige mensen houden ook echt nergens rekening mee! Je zou haar bijna ook toewensen dat het niet vanzelf gaat maar ja, dat doe je natuurlijk an niemand!!! Echt heel veel sterkte meid, ik hoop dat morgen je beter nieuws brengt en dat je dan evenheel gelukkig mag zijn.....

Juulzon, hoest gegaan vandaag? hopelijk een superei?

genesis: die tepels kunnen van de pregnyl komen... nog een weekeje in spaning meid sterkte op het wachtbankje~!!

Ego: ben echt poep en poep berveus voor morgen, was het maar al zover. Kan me helemaal niet concentreren, krijg geen werk gedaan... gisteren nog maar eens een test gedaan (wordt een beetje gek van mezelf hahaha) en die wsa nog gewoon goed dus.... oh ik hoop het zo dat we morgen wat moois zien en dan maandag lekker met vakantie kunnen!!!

13. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    snap ik dat jij m niet snapt....ik ben ook een suffe...die opmerking was voor Genisis :s foutje

14. Kersje

Kersje Niet meer actief

@brabbel: ah meid, wat een gedoe. Gemeen hoor dat ze 't heeft rondbazuint. Probeer je er niets van aan te trekken. En probeer te genieten van de tijd voor je bruiloft. Weet dat je er nu niets aan hebt. Maar je leert inderdaad je echte vrienden kennen door zoiets. Succes meid! En morgen een pos. test natuurlijk :)!!!!

@31dec: meid spannend! Tuurlijk ga je morgen wat moois zien! Hou je ons op de hoogte! Oh en bijna op vakantie(met z'n 3en) :). Meid ik denk aan je!!!

xxx Kersje

15. Kersje

Kersje Niet meer actief

@spannendetijden: hahahaha, ohh zo :).

xxx Kersje

16. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    he bah brabbel!!!! wat een gedoe skat!!!!!!! maar liefie...ze is/was een hele goeie vriendin en ondanks gister denk ik niet dat ze je meest bijzondere dag zou verpesten!!!! en anders is ze jouw vriendschap niet waard mop!!!
    morgen testen!!! spannend!!!!!!!!!!!!!!!!

31dec: ik snap je spanning heeeeel goed hor meid!!! ik zou dat ook hebben (dat heb ik nu al elke dag om ongesteld te worden haha) prbeer beetje afleiding te zoeken!!! je gaat toch bijna met vakantie?!?! misschien kan je je daar mee bezig houden ...laatste dingen regelen misschien nog wat inkopen doen dingen op internet uitzoeken enz enz vanavond lekker douchen of in bad en vroeg onder de wol!!!! ;)
    xxx

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Genesis: ik zit vandaag ook precies 1 week na IUI en ik heb ook last van veel afscheiding en wat witte vlokken in mijn urine. Vandaag zijn wel de ongi krampjes begonnen helaas!

Kersje: ik mag dinsdag bloed laten prikken, nog een paar daagjes dus :) Ik verwacht er niets van, maar verwachten en hopen is natuurlijk een groot verschil! :p Wel spannend dat je nu dubbele hoeveelheid moet gaan spuiten, hopenlijk voel je je daar gewoon goed bij!!

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Brabbel wat ontzettend kl*te dat die "vriendin" nu zo met jou, je gevoelens en je geheimen omgaat. Verschrikkelijk! Ik vind het knap dat je geprobeerd hebt om rustig te blijven.

Laat je mooie dag door niemand verpesten, die krijg je niet meer terug!! Ik hoop echt dat die dag rustig gaat verlopen en dat jullie elke minuut kunnen genieten.

STERKTE!!

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    31 dec: wat spannend moet dat zijn tot morgen zeg. Ik zal morgen extra aan je denken en de echo zal vast heel mooi zijn!!!

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #860 kaboutertje, Jul 22, 2010
    Last edited: Jul 22, 2010
    3112 ik denk aan je morgen.

Brabbel: er is maar 1 ding wat ik zou doen: laten vallen als een baksteen die "vriendin". Dat heb ik al met wat ( 2 of 3) "vriendinnen" gedaan. Ze moeten wel iets toevoegen, anders kost het je energie en die kun je nu beter gebruiken.

Share This Page