brabbel: Jammer meid, had zo mooi geweest. Maar geef de moed niet op. en geniet van je trouwdag. juulzon: veel goede zwemmers zo te horen! en ja, ik herken het, dat wachten is killing. Hoop zo voor je dat deze ronde raak is. Ik ga voor je duimen. Kaboutertje: Ik herken die dip die je nu hebt maar al te goed. Dat had ik vorige week dus ook. Kon niet stoppen met janken en zag het helemaal niet meer zitten. Maar als je door wilt zul je toch moeten proberen afleiding te zoeken, zodat je even je gedachten kan verzetten. Ik kan je zeggen dat helpt. Samen met de opbeurende woorden van de meiden hier ben ik nu weer vol goede moed. Dus ik ga het bij jou ook proberen in de hoop dat het helpt. KOP OP MEID!!! het komt goed. Doorzetten, want weet zeker dat het wordt beloond. ego: gisteren, het was zulk lekker weer en ik wilde er gewoon even uit. We hadden lekker voor de deur even gezellig zitten kletsen met mn pa en ma (die wonen 2 huizen verderop) en ik besloot samen met vriend even een visje te gaan eten op scheveningen en daarna even een boulevaardje pikken. Dus snel even omkleden en op de fiets richting strand. We waren er bijna toe ik me opeens bedacht. K*T, ben vergeten te prikken. het was half 7 en ik prik altijd rond 6 uur. Ik was die middag zo relaxed geweest, dat ik er dus helemaal niet meer aan gedacht had. Hoe stom...... Dus wij maar eerst toch nog wat gegeten en daarna weer terug naar huis. Was ondertussen al 8 uur, dus 2 uur later dan normaal de puregon gezet. Ik hoop dat dat niet heel erg is. Zo zie je maar, toch niet altijd goed als je even niet aan je mmm denkt want dan vergeet je dus zo iets belangrijkst. Gelukkig dacht ik er nog aan anders had ik waarschijnlijk nog later geprikt. Want we waren ook evt nog van plan om een filmpie te pakken. Maar ja, we zullen het morgen wel zien, want dan heb ik mijn eerste fm.
Jeanine77: als eerst natuurlijk van harte welkom bij ons op dit topic!!!! En heeel erg veel succes!! Ik kan je helaas niet helpen met antw. Op t spuiten want ik slikte alleen in de laatste 3maand clomid en heb nooit gespoten! Ja pregnyl voor de eisprong! Iig succes!! Ongeduldig: wat fijn dat alles goed is met jullie kereltje!!!!!!!!!! En wat een drama he die stof?!?!?!!? Verschrikkelijk!!! Succes!!! En idd t is voor een goed doel! Voor je t weet ben je eruit! Willemijnp: hele hele hele dikke knuffel voor jou skat!!! Kaboutertje: liefie je mag je best ff laten gaan hor!!!! Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben en zo heb ik laatst alles wat ik al had in een grote doos gedaan en bij mn ouders op zolder gezet (bij het ledikantje die straks voor ons is) was t helemaal zat!!!! En nee das niet JOUW man eigen!! Das ALLE mannen eigen!!!! T komt wel goed lieverd!! Xxx He bah brabbel: wat een domper!!!!!! En t klinkt nu miss heel krom maar richt je nou maar even lekker op je trouwen die kleine zal gauw daarna volgen meid!!!! Hele hele dikke knuffel van mij xxx Juulzon: zeker rustig hier is maar goed anders moest ik veel te veel terug lezen want ben vanplan iets minder pw aanwezig te zijn!! Je iui weer gehad dus!!! SPANNEND!!!!! 48milj .goed gedaan husband!!! Hahaha dit gaat helemaal goed komen meid!!! Wel vervelend dat het niet helemaal pijnloos verliep!! Maar ik heb tegenwoordig de instelling t hoort er allemaal bij en we doen t voor iets prachtigs! hihi en die cijfers ..ben t er helemaal mee eens!!!!!!!! Dancer: oke .dat je je prik was vergeten was niet zo heel slim maar .dat je zo lekker hebt ontspannen is natuurlijk geweldig!!!!! Lekker hor!!! En meid .heeeeel veel succes morgen bij je fm!!!! Ben benieuwd!!!! All/ego: er is gelukkig niet zo heeeel veel gekletst hier want dan had ik het nooit bijgehouden omdat ik niet zoveel meer probeer online te komen! (probeer 1x in de 3dagen ofzo) maar ik dacht ..ben alleen en ga ff bij mn vriendinnetjes kijken!!! vrijdag avond lekker met manlief en zn maatje in de tuin gezeten met een wijntje en de bbq!!! Rond 23uur was ik zo moe dat ik lekker op de bank ben gaan liggen met een kopje thee, maar ben in slaap gevallen! Manlief maakte me om 2uur!!!! Wakker om naar bed te gaan en half 12 werden we pas wakker!!!! SCHANDALIG!!! Maar ik was ook bekaf!!! Smiddags zijn we lekker ff de stad in geweest en savonds naar de verjaardag van mn zwager! Was super gezellig!!! We reden met die vrienden van ons mee die vandaag 38wk zwanger zijn en hebben erg veel lol gehad!! Wel hele avond baby talk want de ene moet bijna bevallen mn zwager is net 14wk vader en mn schoonzus haar dochter word in september 1 en er waren nog vrienden van mn schoonzus en haar kleine is 12wk (wel grappig want ze waren op dezelfde dag uitgerekend) en wij natuurlijk bezig dus 1 en 1 is 2 maar t was wel gezellig!! Gelukkig niet alleen maar babytalk natuurlijk verder heb ik weer mn prikkie gehad (was handig hoor koeltasje mee, emmertje erin, spuitje erbij en gaan..heel irritant!) bij mn zwager op de bank! Leuk als je dan weer buitenkomt met tranen in je ogen! Maar gelukkig weten en snappen ze t allemaal!!! Weer deed t prikkie zeer en mn man zei al: lijkt wel of t elke dag pijnlijker word he?! Logisch begin beurs te worden denk ik!!! Maar goed ik heb dus vrijdag avond en gister super afleiding gehad en niet aan mn menstruatie gedacht! Dus hoopte nu ongi te zijn maar helaas!!! Nog niet!!!!!!!!!!! ellende!!!!!!! Testje gedaan negatief!!! Schiet mij maar lek!! Zit inmiddels op cd 34! Ik heb al eens eerder de 37 gehaald en hoop dat dat nu ook zo is (of eerder) maar niet later!!!!!! Maar we zullen zien!!!! Ik ga nu weer lekker te klussen! En vanmiddag naar de groente tuin van mn vader (ze zijn op vakantie dus ik moet tuinvrouw spelen) en naar mijn broer kaarsje brengen en half 6 weer thuis voor mn prikske xxx
Oh nee Brabbel!!! Ik stuur een superdikke knuffel jouw weg op!!! Laat dit je mooie trouwdag niet in de weg staan en na het huwelijk kunnen jullie met hernieuwde moed verder!!! Juulzon, prachtige cijfers van je man zeg!!! En die cijferspelletjes heb ik ook altijd erg hoor! Ik hield zelfs het kalenderblaadje bij van elke IUI en dat heb ik in mijn zwangerschapsdagboek gekleefd Ik wil er ook helemaal geen geheim van maken dat we het wat moeilijker hebben gehad om ons wondertje te krijgen dus waarom niet? Cijferobsessie heb ik sowieso nu nog (altijd gehad) zo eet ik snoepjes altijd per 2 en HAAT ik priemgetallen 1-3-5-7-9-... zal dus nooit 3 kusjes geven aan m'n man, altijd 2 of 4 haha
Veel succes Jeanine!!! Ik ben ook zwanger na laparoscopie en HSG, wel na 5 IUI De laatste keer heb ik Menopur gespoten en daar werd ik ook wel chagrijniger van en emotioneel, maar dat had ik bij de Clomid ook al! Kan je niet verder helpen met de hoeveelheden, want mijn eitje was altijd op een recordtempo klaar!
Dancer, die ene keer 2 uurtjes later geeft niet hoor. Zeggen ze bij MCK tenminste. Dus no worries! Kaboutertje, hopelijk heeft het huilen een beetje opgelucht. Geef je een dikke knuffel en ik blijf positief denken over een klein kabouterkindje 2... Echt. Zegt mijn gevoel, weet niet waarom. Maar geloof erin. xxx Spannende tijden: Nog steeds niet ongie... Balen is dat. Denk echt dat decapeptyl de boel letterlijk plat legt bij jou. Maarja, ondertussen wil jij ook wel eens echt verder... En dat spuiten blijft een moetje... Mijn buik had - alleen van de Puregon - de afgelopen ronde ook een blauwe plek. En die decapept. is nog hardnekkiger.... Maar echt meis: voor het goede doel!!! It will be worth it!!! Die babytalk en zwangeren is heus leuk, omdat het lieve mensen zijn. Maar ik blijf het wel confronterend vinden altijd, hoe zeer ik het iedereen ook gun. Ik blijf je positiviteit bewonderen meid! Hou dat vol ! Babyhope, ze dat jij online bent! Hoe gaat-ie meis? Ineke: thnx voor je lieve woorden. Ook een cijfertik, ha ha. Maar toch was jouw 5e (priemgetal) ronde raak... Hoe verklaar je die ? Wij duimen keihard hier! Groeit jouw buikie al mooi? Egootje: buikpijn die ik gisteren noemde is weer gezakt. Misschien was het wel eisprong pijn ofzo?! No idea... Moet van mezelf vandaag eigenlijk nog studeren, wat spullen uitzoeken ivm verhuizing OVER 2 WEKEN AL... (help....) en strijken en wilde nog even hardlopen... Maar denk dat ik mezelf maar een rustdag geef vandaag... Ben namelijk hangerig, lui en moe... (erg hé...). Fijne zondag nog! xxxxx
Ja, raar he, en dan op 01-03 ook priemgetallen he... Misschien dat ik ze toch wat meer moet toelaten! Buikje groeit heel mooi... ik heb echt alles vanvoor en hoog waardoor je langs achter en recht vanvoor geen verschil ziet tussen mij en m'n tweelingszus! Ik heb ook nog maar 2.5 kg bijgekomen terwijl ik echt wel goed eet nu (was tot 18 weken elke dag spuugziek) maar zolang het kindje goed bijkomt en er genoeg vruchtwater is is er volgens de gyn geen probleem! Succes dames!!!!!!
juulzon: ik denk idd dat de deca alles plat legt!!! zo had ik nu steeds een tampon in vorige wk omdat ik zonodig een witte broek aanmoest en natuurlijk elk moment ongi kan worden..maar door de deca werd dat steeds lastiger inbrengen want ik maak zelf amper nog "vocht"/"slijm" aan dus nu over op inlegkruisjes/verband! :s en manlief merkte t zelfs met vrijen haha tegen de tijd dat hij bijna klaar was werd ik eindelijk wat "soepeler" haha hij zei nog...schatje vind je t niet lekker?!?! ik jawel..oorzaak: prikken! en toen moest ie lachen! :s zodoende denk ik iig dat de deca goed zijn werk doet!!! miss dus TE goed! maar we blijven t afwachten!!!! en wat fijn dat de buikpijn over is skat!! en nu maar rustig aan! en je voorbereiden op de verhuizing
Hey meis wat rot dat je je ei voelt, en je bent helemaal niet ego met dit berichtje!! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, en dat kunnen we waarschijnlijk allemaal hier!! We maken dan wel allemaal verschillende dingen mee, maar we dromen allemaal van hetzelfde. En als je bang bent dat die droom niet uit gaat komen dan komt die angst overeen met de angst van je lotgenoten. Veel sterkte!!! xxx
Wat spannend meis dat de IUI er weer opzit. Ik had na mijn IUI ongeveer 2 dagen last van een erg opgezette buik, en niet echt steekjes maar een soort ongi krampjes. Nou je spannende 14 wachtdagen zijn ingegaan. Mijn duimen draaien op volle toeren!!!
Hey meiden Sorry heb alle berichtjes wel vluchtig doorgelezen, maar het was nogal wat sinds mijn laatste berichtje!! Hoe is jullie weekend?? Hier gaat het wel. Heb nogal een baaldag vandaag. Ik begin nu echt ongesteldheids klachten te krijgen. Aanstaande dinsdag is de "grote" dag, maar als het slecht nieuws is dan vraag ik me af hoeveel teleurstellingen ik nog aankan na anderhalf jaar proberen Ik heb echt even het idee dat ik het niet meer trek. SORRY voor mijn ego berichtje... En sorry voor de meiden die al veeeel langer bezig zijn als ik. Hoop niet dat jullie het vervelend vinden xxxx
nikske: nee, hoor vind het niet vervelend. Snap heel goed hoe je je voelt. Maar wacht nu eerst dinsdag af, voordat je conclusies trekt. Kan nog alle kanten op. Ik zag de eerste iui poging als een soort van "generale repetitie". Omdat je van te voren geen idee hebt hoe het allemaal in zijn werk gaat. Dan is het voor de volgende keer (hopelijk natuurlijk niet) wat 'makkelijker' omdat je dan weet wat je kan verwachten. Dus mijn tip is: verwacht er niet te veel van. dan is de teleurstelling niet zo groot als je ongi toch doorbreekt. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat de eerste keer gewoon raak is. Ik zal voor je duimen.
Dancer: dankjewel!! Ik verwachte er inderdaad eerst niet veel van, eigenlijk had ik mezelf al voorgehouden dat we wel heeeeel veel geluk zouden moeten hebben als IUI 1 al zou slagen. Maar toen ik vandaag mijn typische ongi klachten begon te voelem baalde ik toch wel
nikske: wil je ruilen?!?!?!?!?! ik jou ongi jij mijn niet ongi?!!?!?!?!? zoals dancer ook al zei.....wacht t nog ff tot di af!! you never know!!!
Spannende tijden: hoe raar het ook klinkt op dit forum maar ik wens je echt je ongi toe meid!!!! Op welke cyclusdag zit je nu ondertussen al?? Knuf
uhhhhh 34 geloof ik!!!! en ik kijk t aan tot 38 en ben ik t dan niet dan bel ik vrijdag morgen de gyn weer!!!!!
Schiet ook niet op he spannende tijden. Nikske, nee hoor je ebnt dan nog "maar"1,5 jaar bezig. Maar dat is ook al veel te lang. Dus je zeurt niet. En bedankt voor je lieve berichtje. Ik ben vandaag weer in de mk-en gedoken. Ik sta erop dat ze wat aan die anti TPO gaan doen volgende maand, anders blijf ik maar cirkelen. Misschien werkt het niet en is het dat ook niet, maar dan heb ik dat iig wel gedaan. En doen ze het hier niet, heb ik gent nog
nikske: voor ik aan de iui begon (in jan 2010) had ik meestal een cyclus van 31dagen!! heel af en toe zat er eens 1tje bij van 37dagen (geloof in totaal 2 of 3x)waaronder de eerste ronde iui! ik was waarschijnlijk op van de zenuwen en mn eitje dacht ...zoek t uit!!! haha tot de gyn zei als je nu geen groei hebt met vorige meting staken we deze ronde en je raad t nooit...vette groei ineens!!!! de 2e en 3e ronde waren 28dagen (gebruikte toen ook pregnyl natuurlijk maar had op dag 14 perfecte ei) de 4e ronde (vanaf hier clomid gebruikt) had ik 27dagen de 5e 26 en de 6e 28dagen (alles in combi met pregnyl!!! en nu dus ...geen idee!!! ik DENK dat ik weer richting 37dagen ga! maar we zullen t zien!!!
Spannende tijden: vervelend die decapeptyl... Op meerdere vlakken....Als je lichaam nu dan ook nog eens heel goed op het vervolg van de behandeling reageert (lees: mooie eitjes, goed bevrucht, treuggeplaatst en ZWANGER), wil ik het de decapptyl vergeven ... Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt! Nilske: eeeeh, egootjes bestaan niet op dit forum meis!!!! Dus je mag alles schrijven wat je voelt! Kan me heel goed voorstellen wat je voelt. Ik verwachtte de 1e IUI ook gewoon veel; omdat het alles anders was: spuiten, pregnyl en IUI. Dan moest het wel goed gaan, dacht ik... Wat dancer zegt, zie het als een generale repetitie als het niet raak is. Je lichaam weet nu hoe en wat, jij ook.... Maaaaar wie weet is het gewoon raak. Houd moed, er is nog geen bloed ! Mijn duimen draaien nog efkes voor jou meis! Kaboutertje: herken dat wel, dat op internet blijven speuren naar mogelijk hoopgevende berichtjes... Wat je schrijft, je hebt altijd Gent nog achter de hand... Ik blijf lekker duimen voor jou! Dancertje: hoest nu met jou? Lieve schatten, nu gauw slapen! Tot morgen! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx