Ik bedoelde dat de ouders al vanaf dag 1 weten dat we zwanger zijn hoor en broers ook En mijn 2 vriendinnen. En daarom weet dus ook niemand van de IUI: ik wil niet van die vragen en gezichten. En als een IUI slaagt gaat het toch weer fout. Dus dan ben je daar weer zielig om. Dus maar 9 mensen weten het
Was bij ons ook niet de bedoeling hoor dat iedereen het wist maar aangezien ik erg veel moeite had met zwangerschap van schoonzus destijds. Die vertelde dat ze zwanger was op de dag dat wij hadden besloten om te vertellen dat het niet lukte om zwanger te worden en we naar de ha zouden gaan. Dus ja, toch maar aan familie verteld. En in de loop van de tijd dus steeds meer mensen verteld, omdat ik emotioneel toch er last van heb regelmatig. Maar soms ook niet echt fijn hoor al die vragen. Hoewel sommige mensen er subtiel mee kunnen omgaan en heel af en toe wat vragen of als ik zelf wil praten. Maar ach, zie het wel mocht het zover zijn wat ik doe. Hopelijk is het al snel dat ik daar over moet denken. straks eerst werken. Als heel nederland voor de buis zit mag ik op pad.
Ik kom maar eens langs met wat koud drinken, lekker ijs en een beetje koelte. Wat een hitte vandaag zeg.
Ik zit ook heerlijk binnen. Binnen is het bij ons altijd heerlijk: zowel 's winters als 's zomers. Alleen daarom zouden we al niet verhuizen Kabouterkindje zit ook binnen. Die taalt met dit weer niet naar binnen. Net lekker even zo'n grote halve watermeloen op. Alleen in water geloof ik niet, man wat kan dat spul een vlekken geven op een wit shirt
Zit rood water in die meloenen. Hier ook nog een halve liggen. Net al aardbeien op. Hier is het binnen ook best warm,25 graden volgens thermostaat. Buiten geen idee. Zonnescherm hangt al hele ochtend uit om zon buiten te houden. Gelukkig volgende week normale zomertemperaturen weer. Dit is toch iets te heet hoor.
Heb het gehoord ja. En ik ga een dagje weg, naar duitsland. Is daar nog warmer. Zag gisteren dat ze daar flinke onweer verwachten, dus hoop dat het savonds is. Vandaag zagen de vooruitzichten er al beter uit. Gaan vroeg weg en hebben airco in de auto gelukkig.
wij zijn aan het klussen in ons nieuwe huis, pffffff. 16 aug willen we over zijn Heb nu vergadering en dan snel naar huis Fijn weekend allemaal
ook leuk een nieuwe huis, hoewel je met een eigen huis altijd aan het klussen blijft vind ik veel klusplezier dan in de hitte. en nog even succes met vergaderen
Ik ben altijd heel open geweest naar naaste familie, vrienden en collega's over de IUI's en toen ik zwanger was kon ik het wel geteld 1 dag voor me houden. Gelukkig ging het goed en heb ik nog geen miskraam meegemaakt, lijkt me vreselijk! @salcia, heel veel sterkte met dit grote verdriet, ik hoop dat je de kracht kunt vinden om verder te gaan. Internet is heel fijn maar soms ook erg vervelend omdat via google van alles gaat lezen wat eigenlijk niet goed is. Ik doe dat ook hoor, vooral met het wel of niet zwanger kunnen zijn. Wat betreft de verjaardag, als het mensen zijn die dicht bij je staan en weten van de IUI en jullie in deze moeilijke tijd kunnen steunen dan zou ik het door laten gaan. Dan weet iedereen het in 1 keer en hoef je niet elke keer afzonderlijk weer je verhaal te doen. Als je gaat afbellen moet je ook uitleggen waarom het niet doorgaat en dat lijkt me ook moeilijk. Phoeh,wat is het heet zeg, de thermometer zegt dat het bij ons in de tuin 37 graden is. Ik wilde sraks nog wel met mijn zoontje in de tuin in het badje. Denk dat het daar zelfs te heet voor is. We zien wel. Veel liefs Nataly
hoi iedereen, mjn bloedtest van woensdag was negatief, we moeten door naar iui 8 , hoop doet leven , liefs oasis
succes oasis. in de shaduw zou het badje misschien nog wel kunnen. Koel je wel lekker even af. Maar zou niet in de zon gaan zitten als ik jouw was nataly
Het badje staat in de schaduw,ik kijk wel even of Luca wel naar buiten wil, vanmorgen was hij liever binnen, ik denk toch te warm buiten. Ach ja, hij heeft vorige week bijna de hele week in het badje gespeeld en op vakantie in Spanje aan het strand. Dan is 1 dag geen badje niet zo erg. Heb zelf net even geprobeerd te zonnebaden, pffffffffff 10 minuten heb ik het volgehouden, dit is niet leuk meer. @oasis, dikke knuffel en op naar IUI nummer 8,krijg je dit vergoed dan van de verzekering? Ik krijg volgens mij maar 6 IUI's vergoed, ga je niet verder met IVF, na 6 mislukte IUI's ga je bij ons verder met IVF. Veel liefs Nataly
Ik heb ook weleens begrepen dat iui onbeperkt is. En na een miskraam beginnen ze soms opnieuw met tellen. En bv een poging met te weinig zaad wordt niet aan verzekering doorgegeven, brengen het dan wel in. Stel dat het lukt en alles is dan toch al helemaal klaar voor de iui. Hier zeggen ze dat ze er ook maar 6 doen hoor.
Salcia, neeeee, wat een kutnieuws zeg! Had ik echt niet verwacht (jij ook niet natuurlijk), maar bah! Hopelijk komt het snel zelf op gang, zodat je het echt kan verwerken! Vertellen: wij hadden het aan mensen verteld aan wie we ook zouden vertellen als we een mk hebben (dus die ook weten van onze MMM). Als je veel mensen hebt verteld van IUI en van zwanger, zal het juist fijn zijn dat ze je kunnen steunen bij een mk! Misschien is het feestje zelfs even genoeg afleiding? Alleen wel aangeven dat je misschien niet zoveel doet/regelt als normaal, zal iedereen begrijpen.
Sammie!!! Jaaaa,dat heb ik ook gehad de ronde dat het raak was J ! Duim voor je meid!!! Duimduim! Klinkt wel positief!!! Brabbel, dit lees je waarschijnlijk pas na je vakantie! Maar gefeliciteerd met de 1e stap en geniet van de vakantie! Hopelijk heeeeeerlijk weer! Dancer, fijn hé, zon luier J ! Schijnt dat kraamverband ook zo erg is heb ik van horen zeggen J Gelukkig was het goed. Nu maar gauw zwanger worden! Zonnetje: ik duim lekker door hoor, voor jou! Want tóch klinkt het ook positief J ! Enne, juli was DE roze maand dus wie weet J ! *stuurt veel energie naar Zonnetje* Spannende Tijden: ik krijg gewoon tranen bij het lezen van die onwijs lieve actie van jouw vriend. Wow, een bijzonder exemplaar ! Fijn dat jullie er zon goed gevoel bij hebben. Dan komt t vast goed! Aftellen tot de15e! Maar ik duim alvast voor je J! Dancer: Spannend, de FM! Hoe was het??? Salcia: Neeeeee .. Lieverd toch. Ik huil met je mee. Wat vreselijk. Weet zo goed hoe je je voelt Dikke knuffel, denk aan je. Je mag altijd PB-en xxx Wat betreft die verjaardag Kan ook fijn zijn om steun te krijgen van de mensen om je heen Ga op je gevoel af. Je vriend zal jou het belangrijkste vinden! Marnat: hoe voel jij je nu??? J00s, met jou en je buikie? Hier, voetbal luisteren id auto, nu op weg naar broer van mijn vriend en zijn familie. Niet echt mijn types, maar wat moet dat moet Tot vanavond!!! Koele knuffels voor allemaal!
Juulzon zie in je onderschrift dat je heel lang gewacht hebt tot de mmm. Hoe komt dat? Als je het niet witl vertellen ook oke hoor Succes vanavond.
juulzon@ Marnat voelt zich warm en blij nederland is door!! Moet veel plassen, verder geen byzonderheden, Morgen naar Amsterdam even er tussen uit
salcia: Nee, meid. Wat oneerlijk. :x Wens je veel sterkte toe. Dikke knuf. oasis: Baalen, op naar iui nr 8 dan maar. Hoop doet leven. hiero: 2 hele mooie eitjes, links 1 en rechts 1, allebei van 13mm. Dus al vrij groot op dag 9. Maar dat zal wel door de puregon komen. Dus as zondag weer echo en dan waarschijnlijk maandag iui. Ben blij, dat het er allemaal goed uitzag. Moet doorprikken tot met zondag. Dus ben erg benieuwd hoe ze groeien.