Sammie... you go girl!! en Nikske.. nou, dat klinkt in ieder geval al wel heel veel belovend.. Suc6 morgen!! All: Succes weer met alles.. lees nog steeds trouw bijna elke dag mee hoor.. Ben veel te benieuwd naar jullie allen!! Kus
Niksk spannend hoor. Ik ben ook wel positief voor je. Sammie, veel succes vandaag Mijn mannetje is ziek dus wij klussen nu heel weinig. Wel schattig he hoe mannen kunnen zijn als ze ziek zijn
Ik ben echt nog bang voor eens vals posi test. Ik deed de test ook meer vanochtend met het idee dat hij wel nega zou zijn. Maar goed ik ben dus erg benieuwd morgen, toch wel spannend. Hihi. Ow mannen en ziek zijn, dan worden ze het liefst nog beter verzorgd dan in een luxe ultra-all-inclusive hotel. Haha!!
@Nikske: Oehhh meid wat spannend!!!! Hoop het zooo voor jullie. Sterkte met wachten!!!(en toch heel voorzichtig gefeliciteerd!!!) xxx Kersje
whahahah idd mijn man had/heeft last van zijn buik (darmen) en keek vanmorgen toen ie de fiets kwam ruilen voor de auto heeeeel zielig en er kwam nog net geen pruillip toen ie zei dat ie buikpijn had! en ik belde m net en toen lag ie heel zielig film te kijken...... mannen!!!!! whahaha zo "stoer" als ze normaal zijn zo "zielig" zijn ze dan!!!! nikske: t is onwijs spannend meid en ik snap jouw zenuwen heeeel goed hor meid! maar probeer ontspannen te blijven testen zijn niet zomaar positief lief!
Ik ben ook eigenlijk wel heel ontspannen. Had verwacht dat ik er hier op mijn werk ook nog 10 testen tegaan had gegooid aangezien ze hier voor het oprapen liggen. Maar ik heb er nog geen 1 gedaan, best knap Ik wacht het morgen gewoon af. Als het niet zo is dan gaan we vol goede moed verder xxx
Vind het wel vervelend voor jullie hoor Kom ik hier net meekletsen, en dan heb ik morgen misschien al goed nieuws. Als iemand zich in het topic wel eens verontschuldigde voor het goede nieuws dan dacht ik doe niet zo gek. Maar nu heb ik echt met jullie te doen Ik gun het jullie allemaal zo erg!!!!!!
nikske: wat lees ik nu. heel voorzichtig gefeliciteerd!! Toch harstikke mooi als echt zo is. ik duiim voor je. ego: net terug uit het ziekenhuis. 2 follikels te zien. 1 van 11mm en de ander van 8mm. dus of die nog mee gaat doen is even afwachten. Donderdag weer een fm. Dus we broeden rustig verder.........
@dancer4fun: oeh mooi 2 ei, dat klinkt goed. Nog wat meer groeien en dan ga ik duimen voor je(jullie) wondertje!! xxx Kersje
hey kippetje!!!!!! goed gedaan meid!!!! nu afwachten hoe t verder verloopt hoop dat ze alle2 doorgroeien skat
Nikske we volgen je graag. Mijn man kon er net niet meer tegen hahahaha. Of ik snel naar huis kwam. hoor je het hem al zeggen hahahaha
Vandaag wederom weer bij de HA geweest, in eerste instantie voor hubbie maar de HA begon over de verwijzing. Het zkh hier in Emmen wil niet de doorverwijzing geven omdat ze hun excuus willen aanbieden hoe het gelopen is, en willen door gaan met alle behandelingen. We gaan gewoon naar dat gesprek wat in Augustus plaats gaat vinden (volgende week horen we exacte datum). Zijn wij het er niet meer eens, dat gaan hun pas een eind brief opmaken en kan pas de doorverwijzing plaatsvinden.
Nou meid dan ben ik eens benieuwd wat daar uit gaat komen!! Heb je er zelf nog veel vertrouwen in of ga je liever naar een ander ziekenhuis?
Nikske, ben jou nou betoeterd met de uitspraak, foei! Sammie, wat wil je zelf? Zij zijn verplicht jouw medisch dossier mee te geven hoor. Dat is van jou, niet van hen.