@ sammie de vrag is idd heb je zelf nog wel zin om bij dit zh te blijven eccuses of niet? En ja sta er lekker op dat je een goede brief meekrijgt en je (kopei) van je dosier met alle anamnese en brieven die van andere artsen en naar andere artsen zijn gegaan hier heb je idd recht op of ze nou willen of niet
Sammie: wat een toestand meid!!!! Je moet voor jezelf nagaan wat jullie willen!!! Hun bepalen dat nies kat!!! Iig heeeel veel succes! Xxx knuf Joos: hoest met jou?? Ruim 7wk alweer!!! Wat gaat t hard!!!!! Nikske: succes vandaag meid!!! Je gaat helemaal geweldig nieuws krijgen!! Ik voel t!!!! hoelaat gaan jullie??!!?! All/ego: hier nog steeds niets L maaaaar ik verwacht t wel soon! Ik voel "in de verte" mn boobs dus zal nie lang meer duren!!!! maar ik bel zowiezo donderdag of ik dan ongi ben of niet rond 11uur want ik heb ook nieuwe prikken nodig! Prikken ging gister weer goed bijna pijnloos!! (thanks sweety) merk wel dat ik erg moe ben laatste dagen! Had me vanmorgen WEER verslapen terwijl ik t weekend veel heb geslapen en er gister best vroeg in lag en omdat manlief nogsteeds buikpijn had ..hebben we hele avond op de bank gelegen! LOST kijken (ben bijna aan eind seizoen 5) vind t vervelend ..maar t hoort erbij! En vind er wel wat op en begin te merken dat als ik voorover gebukt zit en ik mn vetje verbrijzel t een beetje beurs begint te voelen :s maar ook dat nemen we voor lief Nou lieverds .ik ga er weer ff vantussen! Ik kom zo weer terug hor mar ga ff koffie halen (ff wakker worden) en in een ander topic kijken Xxxx dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ps ik krijg eelt van t zitten op die wachtbank!!!!!!!!!!!!! wahhahahahahha
jeetje spannende tijden , dat duurt zeker lang voor jou deze ronde op het wachtbankje. Maar je zegt nu dat je het al aan voelt komen. Ik hoop dat je snel bezoek krijgt van den rode duivels ( stom om te zeggen maar in jouw geval natuurlijk niet) hier alles rustig. Op naar donderdag 2e fm. Ben benieuwd hoe de eitjes gegroeid zijn. Hoop echt dat er 2 zitten , waar prik ik anders die puregon voor elke dag. Nou ja, gewoon geduld en vertrouwen hebben dat het goed komt. ik broed lekker verder......
@Nikske: Meis succes met bloedprikkken! Hoe laat hoor je de uitslag? Ik duim voor jullie!!!!! @spannendetijden: pff hoop dat 't nu snel voor je komt meid. @dancer4fun: Duim voor je dat ze mooi groeien. Ego: weer last van allemaal kwaaltjes, vrijdag eerste FM. Dus we hopen dat er meer dan 1 ei zit. Verder weinig nieuws. Dames een hele fijne dag!!! xxx Kersje
kersje en dancer: natuurlijk gaan jullie hele hele hele mooie eitjes hebben do en vr!!!!!!!! ik ben heeeel hard voor jullie aant duimen!!!! en dancer idd ik voel(de) in de vertte mn boobs maar t is zo "ver" dat ik me afvraag of t nu wel of niet zeer doet,..snappie?!?!?! maar verder,....?!?! ga maar ff lunch voor t wachtbankje halen ff mn benen strekken hihi
Spannende tijden: Als eerste wil ik je even bedanken voor je lieve berichtjes en je meedeleven!! Ik hoop echt dat je ongi snel komt zodat jullie verder kunnen. Die wachtbank heeft nu wel lang genoeg geduurt. Dancer: ik hoop dat je donderdag een mooie FM hebt!! Ik begin alvast met duimen Kersje: ook voor jou hoop ik natuurlijk op een mooie FM vrijdag. Is je onhi helemaal over?? Nou meiden vanochtend om 8 uur dus bloedgeprikt en rond 3 uur kan ik bellen voor de uitslag. Wat een spanning
@spannendetijden: Dankje meid!! @Nikske:Wat spannend, nou ik zal extra aan je denken om 3uur. Ja ongi was zaterdag al over, gelukkig minder last van gehad dan bij een normale cyclus. Nou zo lekker vrij, ik zal vanavond nog even kijken. Ben zo benieuwd Nikske! xxx Kersje
nikske : thanks!!!! je bent een skat!!! pff ik zou echt niet kunnen wachten met bellen!! ik zou denk toch eerder proberen...heb ze t dan niet...dan wacht ik nog wel langer hahahahhahaha en over t wachten betreft...ik denk dat jou wachten veeeel spannender is alst mijne hor
Ow meiden jullie zijn echt onwijs lief!! De spanning is echt om te snijden hier De telefoon van vriendlief staat uit omdat hij in een rechtzaak zit (nee nee hij is geen crimineel maar politieman) En ik ben zo blij dat ik dalijk tenminste ergens mijn nieuws kwijt kan!! Positief of negatief...
nou meid...ik ga gewoon voor positief hor!!! t kan nie anders...je krijgt strakkies alleen nog een bevestiging!!!!
Whaaaa ik heb net stiekem al gebeld en de uitslag was binnen. Het is waar IK BEN ZWANGER!!! Ik moet wel volgende week nog een keer controle bloedprikken, maar het klopt gewoon Wij verwachten na 18 rondes ons kindje!!!!
Ow meiden ik wens het jullie allemaal zo erg toe!!! Volgende week moet ik ter controle nogmaals bloedprikken, maar het zag er goed uit zei ze. Ik blijf jullie volgen en wil jullie allemaal een dikke knuffel geven!!!
ole ole ole ole ole ole!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoera voor nikske! das niet niks das WEL wat!!! gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!! geweldig!!!!!