genesis: sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!! en wat ontzettend balen !!! had t graag van je overgenomen skat!!!! dikke knuf!!!! juulz: gekkie!!!!!!!!!!! hahahha xxx nikske: hij staat je goed hor die nieuwe banner hoe reageerde je mannetje?!?!?! brabbel: spannend!!!!!!!!!!!!!!! ga hard voor je duimen meid!!!!!!!! ist goed als ik je ff pbtje stuur?!?! xxx all: hier rustig...man is ziek en ligt op de bank! ik zit lekker op mn stoel naast m! kan hij lekker liggen!!! moet zo motorrijden en vanmiddag wat klusjes in huis!! nogsteeds geen ongi en verwacht m ook niet (meer) morgen maar weer belen!!! en op mn strepen staan!!!! prikken gaat gelukkig goed!! gister helemaal pijnloos! en merk dat ik liever links dan rechts mn prik ontvang! nou meisjes rustig aan allemaal!!! en miss tot straks!!! xxx
Genesis meis wat zwaar kl*te zeg Ik hoop dat IVF jullie meer geluk gaat brengen!! Spannendetijden: mijn mannetje reageerde dolgelukkig. Ik kreeg 's avonds al meteen een kaartje die had hij al klaar liggen voor het geval dat het zo zou zijn. Gisteravond zijn ook onze ouders geweest en de tranen vloeide rijkelijk. We hebben het hun meteen al verteld omdat ik weet dat ik hun steun heb als het goed gaat maar ook als het fout gaat, dus ik wou hun er echt bij betrekken. Meid wel fijn om te lezen dat je prik geheel pijnloos was. Je bent een topper!!!
ohhhh brabbel ik bedoelde be happy!!!! SORRY!!!!! ik was zeker niet helemaal wakker ofzo?!?!!? maar ik zal zeker aan je denken op 13 aug!!! xxx nikske: wat geweldig lief van je mannetje!!!!! geniet er lekker van! xxx
Hallo allemaal Ook ik krijg I.U.I volgende maand de eerste, is zooo spannend kijk er echt na uit Zie hier echt veel staan van mensen die iui hebben en gelukkig staan er ook een paar bij die zwanger zijn geraakt dmv iui superrrr Ik heb ook een website waar ons vehaal staat en bij ditjes en datjes een beetje de dingen en het laatste nieuws als jullie het leuk vinden kunnen jullie er een kijkje nemen Homepage Ik wens jullie hier allemaal heel heel erg veel succes en hopen op veel geslaagde iui behandelingen groetjes
@ Borah helaas voor jou ook heel erg welkom hier. vraag je vragen maar vooral vertel je leuke verhalen he
borah: welkom hier!! spannend hoor je eerste iui. Suc6 en als je vragen heb, dan horen we het wel. genesis: baalen meid. Maar kop op en op naar ronde 2. spannende tijden: hoe ist nu met jouw? ego; morgen fm 2 ben zo benieuwd hoe ze zijn gegroeid. Weer heel spannend dus. Dan waarschijnlijk vrijdag of zaterdag iui nr 5. dus ga nu lekker slapen dan is het snel weer morgen...... trusten allemaal
Borah, welkom! Hopelijk gauw zwanger! Genesis, hele dikke knuff meid... Bah.. Die stomme ongie ook altijd Snap je gevoel bij de 3 pogingen wel hoor... Maar, de kansen liggen echt hoger meid! Hou daar aan vast. Nilske, fijn hé die lieve meelevende ouders! Geniet er maar van meis! Enne, die HCG vang ik graag op... Zit nu op dag 5... Wat uurt wachten toch lang... Joos: jij morgen of vrijdag echo toch???? Of ben ik in de war ?! Hoe dan ook; hoe gaat-ie met je??? Dancer: hoop op supereggs voor jou!!! Duim voor mooie meid!!! Spannende tijden, ben net even boos geworden op de maan en hij verstopte zich direct achter de wolken. Hij voelt zich erg schuldig, maar laat weten dat hij zijn best doet om zijn aantrekkingskracht die hij op de aarde heeft, te focussen op jouw ongie... Er wordt dus aan gewerkt Wel baalt de maan (en ik ook hoor) enorm dat het maar niet doorzet. De maan (en dus ook ik) hoopt dat je geen pijn hebt en we vinden beiden dat je tegen de gyn eerlijk moet zeggen hoe je je voelt en dat het wachten ondraaglijk is... De maan laat alle sterren voor je stralen en ik steek een kaarsje voor je aan ! Hier? Geen bijzonderheden.Wachten duurt alleen altijd te lang, maar what's new? Voel me hooguit wat moeier, maar dat of door de pregnyl of door de utrogestan komen... Vandaag dus dag 5.... Knuff voor allemaal! xxxxxxxxxxxx
Hallo meiden, Superbedankt voor alle lieve reacties, doet me heel erg goed! Een hele dikke cyberknuf terug! @dancer we gaan niet door met ronde 2, zaadhoeveelheid errruug weinig dus de gynaecoloog gaf aan dat IUI waarschijnlijk weinig nut heeft voor ons. Dus we gaan a.s. maandag praten over IVF en worden we doorverwezen naar een ander zkh, waar we ook weer een intake zullen hebben pas daarna zal een behandeling volgen. Dus komende maand geen behandeling voor ons. Ergens wel jammer, je wilt zo graag zo snel mogelijk verder andere kant misschien wel goed voor mijn lichaam even rust en geen hormonen... Als het goed is had je vandaag je fm meting? Alles goed gegaan? @Borah welkom en hopelijk is 1x IUI voldoende meid!!! @spannendetijden en heb je nog gebeld meid? Hopelijk gaan ze er nu snel wat aan doen (indien mogelijk) ben erg benieuwd... @nikske superleuk en lief de manier waarop jullie het ervaren met elkaar enne je banner is echt leuk die had ik geloof ik nog niet gezien! @kersje hoe is het nu met jou??? @Juulzon thnx voor de steun meid tjah je weet dat er heel wat meer stappen voor je worden gezet bij IVF en ICSI maar je weet ook dat daarna niets meer komt... hoewel ik daar zo min mogelijk aan probeer te denken kan ik het af en toe niet laten. MAARRRR... we gaan ervoor en idd probeer me vast te houden aan alle positieve verhalen rondom IVF. @all the ladys, wil jullie gewoon even heel erg bedanken voor de steun ben erg blij dat er iets als dit bestaat en heb erg veel aan het begrip van mensen die je werkelijk begrijpen!!! dikke knuffel xxxxxxxxx Genesis
Dancer: hoe was je fm vandaag?!?!?!?!?!??! Ben benieuwd!!!!!!! En hoe t hier gaat .zie mn ego Borah: welkom meid!!! En heeel veel succes!!! Eigenlijk hoor ik hier niet meer thuis maar kan nie zonder de dames en hopelijk zal jij net zoveel aan hun hebben als ik! Juulzon: nu moet ik huilen!!!!!!!!! L zoooooooooooooo lief!!!! Xxx dikke knuffel!!! Je bent een kanjer!!!!!!!!! En ik heb t de maan vergeven!!! Maar hij moet nog wel ff zijn best gaan doen hor!!! En gelukkig ik heb geen pijn! Niet lichamelijk en niet geestelijk baal alleen ontzettend! Maar zoals mn ego hieronder ook zegt, ik ga straks bellen! Bedankt voor je lieve berichtje meid!!! Xxx Jij ondertussen dag 6 alweer!!! Spannend hor! Ben benieuwd of t is gelukt ! ik hoop t zó voor je!!!! Ben nog steeds heeeel hard aant duimen!!! Genesis: your welcome girl! Xxx knuf All/Ego: hier gister weer tranen met prikken!!! T deed zon zeer!!! Maar toen ik eenmaal weer kon lachen om friends gaf mn man me een dikke knuffel en zei dat ie zo trots op me was!!! En dat hij het vervelend vond dat t zon pijn deed!! De lieverd!!! Toen zei ik ach schat ..ik heb t er gewoon voor over! Ik wil zo graag een kindje met jou dat ik dit gewoon voor lief neem! En toen hadden we t ff over wel/niet goede vader/moeder zijn enzo ff een lekker "ons" moment!! Mmmmm en ben nogsteeds niet ongesteld dus .ga straks maar weer ff bellen!! Ben benieuwd wat ik te horen krijg!! Zit op cd 38 vandaag!!! En ben ondertussen al 15prikken verder :-s en heb niet echt het idee dat ik vandaag of morgen ongi ga worden! Nou liefies een hele fijne dag vandaag en tot strakkies!!! xxx
genisis: Dat is ook heel spannend allemaal. Maar wel goed dat ze daar zo vlot mee zijn. Dan hebben jullie meer kans met ivf idd. Hopelijk gaat de doorverwijzing snel...... en komt er snel een klein wondertje jullie kant op. Ik zal duimen voor je. heb half 12 pas de fm. dus laat straks wel weten hoe het is gegaan. Maar wij hebben nog 2 kansen met iui, anders voor ons ook ivf. Gelukkig hoeven wij dan niet naar ander ziekenhuis, want waar wij zitten zijn ze van alle markten thuis.
dancer:...spannend meid! ik kom straks nog wel gluren naar hoe t is gegaan! en we gaan er natuurlijk niet vanuit dat je voor ivf moet he!!!!!!! maar ALS t zover moet komen is t wel prettig dat je gewoon in 1 en dezelfde ziekenhuis kan blijven! ik blijf voornamelijk int zelfde zh alleen de punctie en tp gaan in a.dam! xxx succes strakkies!!!
Zo, hier ben ik ook weer ff met een update: Wij hebben vorige week maandag de 6e en laatste IUI gehad, we hopen echt dat het gelukt is, maar echt veel vertrouwen hebben we niet meer in IUI. Als het niet gelukt is, gaan we (na een maandje rust) door met IVF..
lieverds: even een ego!!! ben zoooooooo blij!!! ik heb net gebeld met ziekenhuis en de assistent heeft overleg gepleegd met de gyn (niet de mijne maar wel een geweldige man!!!) en als ik maandag niet ongsteld ben heb ik om 16:50 mn echo om te kijken of alles rustig is en dan mag ik hopelijk alsnog maandag starten met de hormonen!!!! (wel irri tijd want ik prik normaal om 17:30 mn deca...dus hopen dat t niet uitloopt!) én ik heb eindelijk het lef gehad om naar mn baas te stappen!! en hij hoopt dat het ivf wel gaat werken en wenst me heeeel veel succes!! tot 2x aantoe wat een opluchtingen allemaal!!!! ps jorientje: ik ga voor je duimen meid!!!!! ik hoop t voor je!!!!
Wat een opluchting he als je werkgever/baas niet moeilijk doet over de vruchtbaarheidsbehandelingen! Ik heb het wat dat betreft ook wel goed getroffen met mijn nieuwe werkgever. Ik zit hier net 3 weken en moet nu al constant van mijn werk weg. Scheelt natuurlijk wel dat de vrouw van een neef van mijn werkgever in Dusseldorf via ICSI zwanger is geworden, dus wat dat betreft, weet hij wel zo'n beetje wat een impact vruchtbaarheidsbehandelingen hebben.
ohh ik ben daar zo blij mee!!! ik had hem laatst al via mail op de hoogte gebracht en dacht toen...als ik meer weer loop ik bij hem binnen! en dat heb ik dus gedaan!!! en t is zo'n fijne man!!!! en t lucht zo op!!!! idd voor jouw ook fijn dat ze weten hoe en wat (uit ervaring) das scheelt een hoop vind ik!!!
hey meiden, net terug uit het ziekenhuis. Maar eitjes niet veel gegroeid. nu 11 en 13,3 mm (eerst 8 en 11mm) maar rechts nu ook eentje van 10mm. Dus moet door blijven spuiten tot morgen en dan zaterdag weer een fm. Jeetje voor het eerst dat het zo langzaam groeit. Tis dus deze ronde echt heel anders dan vorige keren. Want toen helemaal geen problemen met groeien van de eitjes. En ik spuit nu zelfs hormonen. Dan zou je toch denken dat het beter groeit. Dus niet .............. spannende tijden: goed meid, dat je baas nu ook op de hoogte is. Zal vast een enorme opluchting zijn.
dancer: wat balen meid!!! maar,....er zitten iig 2 mooie eitjes en misschien bij iui wel 3!!! ...probeer t positieve ervanin te zien skatje!!! en ik ben iid opgelucht!!!! ego (sorry alweer) had net mn man aan de tel zeg ik tegen hem..maandag misschien echo he?!!? ben beneiuwd wat ie zegt!! hij : ik ook ik: hoop dat ie zegt nou mevr. spannendetijden dat ziet er goed uit alles is rustig! u mag vanavond u eerste hormonen nemen!! zegt hij: nou je bent toch nie ongesteld!? dan zal dat wel niet he?! dan zit t toch neit goed!!! (lekker positief schat ) dus ik: nou t komt wel vaker voor hor! hij: nou we zien t wel....ik geloof daar nie zo in! ,,,,,,,en daar ging mn goeie stemming misschien heeft ie wel gelijk! en moet ik nog langer wachten of weer stoppen ofzo ik zie nou wel op tegen maandag hor!! en heb pas laat een afspraak!!!! pffff