IUI Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    @ Juulzon Nee meid je zit echt helemaal fout ik heb de 20ste al mijn 1e echo gehad en krijg hem nu weer de 16e(het voordeel van overgewicht vaker echo's) :D
    Verder gaat het redelijk met me als ik niet denk aan mijn borsten, de harde buiken(ja nu al) en het braken :p
    Ik geniet nog steeds volop en ondanks dat ik dik ben krijg ik nu al een buikje als ik te veel gedaan heb op een dag.

Meiden ik gun jullie dit ook allemaal zoo erg toe en blijf dus gewoon met mijn overdaaad aan Hcg strooien komt I
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hebbes!!!!

En stopt t in een potje voor na het trouwen!!!;):D

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    joos: spannendetijden is door je hcg gerend!!!! net als in de regen rondjes gedraaid en hopelijk heb ik genoeg verzameld voor de volgende ronde!!!! ;) vandaag 8wk!! lekker hor!!! hoe voel je je?!?!!?

brabbel: je hebt toch wel wat voor ons bewaard he?!?! hahahaha hoest met je?!?! nog even en dan begint en augustus..dus...bijna trouwen!!!! ole ole ole ole!!!!! ;)

meisjes: waar zijn jullie!?!?!? t is overal zooooooo stil! we sterven uit!!!! alleen maar goed natuurlijk want dat betekend dat er nog weinig iui'ers over zijn :D zoals we hebben gepland eind 2010 staan we op 0 en gaan we nar iui mama's (kom ik ook wel stiekum hor ;) hihi)
    fijne dag en weekend allemaal!!!!!!!!!

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hallo dames,

Ik ben deze week weinig online geweest hier. Alleen wat meegelezen. Heb ook niet zo heel veel te melden en heb een hoop andere dingen te doen gehad.

En aankomende weken moet ik helemaal gaan afkicken van jullie. Want ik ga morgen dus lekker op vakantie voor 3 weken. Als ik ergens internet heb kan ik af en toe kijken. Maar dat weten we nog niet. Weten ook nog niet waar we precies naartoe gaan.

Ik wens alle zwangere dames veel plezier.

Alle dames op het wachtbankje veel succes en hopelijk is er weer wat roze.

En voor de rest ook een dikke knuffel, succes en veel plezier.

Brabbel: ga genieten van je trouwdag.

Ik zal vandaag nog af en toe spieken hier, maar moet vandaag ook nog alles inpakken en opruimen hier.
    Dus gelukkig wel vrij.

Is hier inderdaad rustig.

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zonnetje: FIJNE VAKANTIE!!!!!!!! geniet er lekker van meid!!!!!! veel plezier met inpakken vandaag! ;)

6. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    zonnetje: fijne vakantie.

kaboutertje: Lekker hoor vakantie. Geniet er maar van. ene leuk dat je even langs kwam waaien.

spannende tijden: hoe ist met jou. Hou je het nog een beetje vol, dat lange wachten op de ongi?

hier zoals jullie weten, groeien de eitjes niet zo vlot, dus morgen weer een echo. Geen idee waarom ze deze keer zo langzaam zijn. Ondanks de puregon wil het niet vlotten, Maar er zitten er wel 3, dus misschien is dat de reden................ morgen maar afwachten. Vind het wel heel spannend allemaal.

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dancer: heel veel succes meid!!!!!!!!!

all: volgens mij ben ik ongesteld....!!!!! snap er geen bal van!!! raar lichaam!!!!! ik heb (al 2wk) voor de zekerheid elke keer een inlegkruisje of dun verbandje in en vanmorgen dacht ik neem een tamponnetje ...ik net naar toilet zit er (sorry voor de ranzige praat) toch beetje bloed op!!!!! ( t rare vond ik dat t zijkant tampon was en niet t puntje en echt (licht) rood, maarja als t t begin is dan heb ik ook nog niet veel natuurlijk en kan t best aan zijkant zitten :( )
    nou heb ik gister 2x gemeenschap gehad en omdat ik door de deca nogal "droog"ben voelde t beetje pijnlijk (de 2e keer) en dacht ik misschien heeft mnlief t beetje "beschadigd" van binnen maar t kan dus ook ongi zijn!! rond 11uur toch maar weer plassen en misschien toch weer zh bellen :( pfffffffffffffffff
    sorry voor de ego skatjes maar ik moest dit ff kwijt!!!!!!!!!!
    ps heb ook beetje ongi krampies nu in mn onderbuik ....maar aan de ene kant helemaal niet zo erg natuurlijk want nu loopt alles toch goed!!! nu maar hopen dat de deca wel zn werk verder heeft gedaan!!!!!!!!

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @dancer; ik had mijn laatste iui ook trage groei, maar had er toen ook 3. En weet dat juulzon het deze ronde ook had. Geduld hebben, maar wel meer kans.

@spannendetijden: zou mooi zijn dat het nog gewoon komt. Kan best naar zijkant lopen in tampon. Dat op het puntje gewoon doorzichtig vocht/ slijm opgenomen is.
    Even afwachten.
    Hier ook regelmatig last van droogheid door hormonen, maar dan gebruiken we een beetje hulp uit een flesje. Want anders vind ik het echt niet fijn. Alleen rond mijn ei doen we dat niet, in de hoop dat er wonderen bestaan.
    Succes met wachten.

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zonnetje ....thanks meid!!!!!! wat ben ik blij dat je online bent!!!!! zweet en zenuwen breken me aan alle kanten uit!!! hahahaha en heb wel vaker "wondje/pleke" gehad maar dan bloedde t nie zo! ja alleen bij "afvergen" niet op tampon want t is dan meestal aan de buiten kant! ...ben benieuwd en hopelijk gaat mn echo dan maandag WEL door !!!!!

10. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb het soms ook wel aan het eind van mijn ongi dat het wel aan zijkant zit en niet aan bovenkant
    Een tampon neemt al het vocht op, dus ook wat al normaal in je lichaam zit.

Gelukkig dat ik je heb kunnen helpen. Moet af en toe ook even zitten vind ik tussen alle bedrijven door. Dus kan ik mooi hier even spieken vandaag.
    Ga er nu weer vandoor, de laatste aankopen doen.

Succes en tot straks.

11. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    spannende tijden: klink idd als ongi. Ik heb dat ook wel eens dat bloed alleen aan de zijkant zit. Dus gewoon even afwachten vandaag of het doorzet. Anders heb je toch maandag nog de echo......... je doet je naam eer aan meid!!

zonnetje: ow , gelukkig. Dus komt wel goed met mn eitjes denk jij. Ik ben kampioen geduld en wacht dus rustig af ............. morgen weer echo dus dan horen jullie het wel

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dancer ben benieuwd meid naar je eitjes !!!! ben nogsteeds heeeeel hard aant duimen!!!!
    en ik denk idd dat t mn ongi is hor! durf alleen nu niet te plassen hahahahah maar ik heb idd voor maandag die echo staan maar met beetje mazzel blijft die zowiezo wnt ik heb op cd 4 of 5 mn start echo dus kan die blijven staan!! en ander word t di!! nou dat is ook nog wel te doen :D

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nou ben ik toch weer even met mn ego:
    ik ben dus écht ongesteld!! ik had WEER verlies en ook bruinig en ik heb vette ongi krampen dus geen twijfel mogelijk! ik moest eigenlijk di ochtend 8uur echo maar omdat die van maandag middag 5uur al op de agenda staat en man di moet werken mogen we die gewoon laten staan :D jeej!!! spannend!!!!!

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ow gelukkig spannende tijden, kunnen jullie eindelijk verder. Yehh:D

suc6 volgende week, weet je dan ook wanneer jullie 1ste poging ivf ongeveer is?

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hier momenteel ietwat last van diarree, weet niet of dat ook nog ergens mee te maken heeft...

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik gok rond de 15e !!! maar heb eerlijk gezegd geen idee!!! ik zeg ook elke keer het iui traject is REDELIJK te plannen maar het ivf traject is stap voor stap alles afwachten!
    eerst wachten op ongi
    dan start echo
    - bij alles rustig -> begin hormonen
    - anders ....stop en wachten op nieuwe ronde!

als je wel mag starten is het
    afwachten hoe je eitjes t gaan doen en of je genoeg aanmaakt...
    - anders kans op stoppen of verhoging hormonen en langer door gaan!
    - of je hebt teveel en moet ook stoppen!

als alles goed -> je punctie!
    dan is het nog afwachten of je goede eitjes hebt en of ze bevrucht kunnen worden!
    dan is het nog afwachten hoe t zaad is
    en daarna wachten of er een bevruchting heeft plaats gevonden??
    - zo niet helaas!!!!
    - zo ja...dan 2a3 dagen later tp!

en ik hoooop dat ik rond de 14e mn tp heb!!! maar ik wacht alles rustig af!!! ik loop al veeeel langer natuurlijk!

17. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    jeetje, dat is wel heel wat factoren waar je rekening mee moet houden. Denk dat we wel geleerd hebben dat je lichaam niet doet wat wij willen en dat we maar gewoon rustig moeten afwachten hoe het loopt.
    Hoop voor je dat alles gewoon voorspoedig gaat en dat je idd rond de 14de je tp hebt.

18. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    wie weet, nog even geduld hebben..................... ik zal voor je duimen

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat is mooi spannende tijden. Eindelijk het ivf-traject beginnen.
    Die paar uur maakt dan ook niet uit nee. Hier doen ze bij iui op dag 3 een startecho ivm cystes. Maar mocht het hun beter uitkomen kan het ook dag 2 of 4 worden. Maakt schijnbaar dus niet zo uit voor dat stukje.

@dancer: ik had bij iui 2,3 en 4 mijn iui op dag 14. En de 5e iui had ik hem op dag 16. Ook omdat ik toen meer eitjes had en een hele trage groei. En bij de 4e iui groeiden eitjes heel snel en bij de 5e dus langzaam. Heb toen nog een hoop moeten regelen op mijn werk, want ja ik ging uit van dag 14.

En ik vond het wachten niet leuk. Was ook erg ongeduldig. Dus herken het hoor. Maar komt echt wel goed bij je. Duurt alleen wat langer dan normaal.

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @jorientje; kan van alles zijn. Kan toeval zijn, kan zwangerschap zijn, kan net even wat verkeerd gegeten zijn, kan ook nog een buikgriepje zijn.

Is dus gewoon afwachten voor je jammer genoeg.

Deel Deze Pagina