IUI Deel 3

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by brabbel1988, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    IUI-meiden

Angelica
    : Okt '08 BBZ,Mei '09 mk 6wk,Dec '09 BBZ,linker eileider verwijderd,Mei 2010 mk 8 wk.
    Brabbel1988 (22): 6x IUI mislukt HSG-GOED! 7e IUI mislukt,nu rustmaand ivm trouwen, eind AUG Puregonnen!
    Brechtjemvj: 3x IUI mislukt
    Dancer4fun: 4x iui mislukt
    Dopey : Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken
    IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 week IUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week.
    Flippo123: 1e IUI mislukt, 2e IUI ?
    Genisis: 15 juli 1e IUI
    Hedje(27): 1e en 2e IUI Mislukt, IUI 3: fm 2 juli
    Helena115: 19 juni IUI2
    JoyceLynn: 3x iui mislukt
    Juulzon: 3e IUI zwanger,mk bij 6,2 wk. IUI4 mislukt, IUI5 24 juli
    Kaboutertje: 1e ronde 3e IUI mk, 3e IUI 2e ronde ca 28 juni
    Kersje: 1e IUI, testen vanaf 23-07
    Klingemuis: 1e IUI, vrijdag 25 juni
    Mmiiiiir: 7x IUI mislukt, 8e IUI ?
    Nikske89 (20): 15 juli 1e IUI
    Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt, 5e IUI afgebroken eitje gesprongen.
    Oasis: 6 xIUI de 1ste zwanger 14 mk,2,3,4,5 negatief 6de zwanger mk, 15-06 IUI gehad
    Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP.
    Sammie88 (22): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt,4e IUI 26-04 mislukt, op naar Juni ivm operatie, 23 Juni evaluatie met IVF arts.
    Salcia: 2e IUI zwanger, mk, wachten op 3e IUI
    Saskia1984: 1e IUI 21-05, 2e IUI niet doorgegaan IVM geen zaad, 05-08 Zaadanalyse
    Spannendetijden: 6x iui mislukt
    Wondertje79: 1e en 2e IUI mislukt, 3e IUI 16-04,(HONEYMOON!!)4e IUI in Juni??
    Willemijnp: 9 x IUI mislukt.10e IUI 21-7
    Yasgok:1e IUI 28-04, mislukt, 2e IUI 18-06
    Zonnetje1980 (30): 4x iui mislukt, 24-6 iui 5 gehad
    31dec2008 (29): 4x iui mislukt HSG 23-06,5e IUI 28 Juni

Wachtbankje
    Helena: testen vanaf 14-07
    Genisis: testen vanaf 29-07
    Willemijnp:testen vanaf 5-08
    Juulzon: testen vanaf 7-08
    Marnat: testen vanaf 7-08

Zwanger!!
    Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht.
    Ineke: na 5e IUI en laparoscopie
    Ongeduldig: na 1 e IUI.
    Minke: na 3 e IUI.
    Jufkyo: na 1 e IUI.
    Ivon: na 3 e IUI.
    Milk: na 4 e IUI.
    Elif:na 1 e IUI!
    Dreamer: na 1 e iui-d
    Ladypink: na 5e IUI
    Hvj: Spontaan zwanger
    Waardevol: Tijdens de zomerstop spontaan zwanger
    Joos: na 3e IUI
    31-12: na 5e IUI
    Nikske: na 1e IUI

Geen IUI meer
    Marnat: (ICSI 1e poging mislukt)
    Zeehondje: (29): 6x IUI mislukt, einde IUI…. (20 mei intake IVF)
    BeHappy: 11x IUI- door naar IVF
    Jem1979: 1e IUI op 3-04 mislukt,2e IUI op 2-05,m mislukt ICSI
    spannendetijden: 6x iui mislukt. 15juli start decapeptyl t begin van IVF!

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Hee GIRLS!!!!

Ik heb even de lijst terug opgesnord, en alleen Nikske even onder zwanger gezet, en mezelf gewijzigd.

Rustmaand is RAAR!!!!
    Je bent zo gewend om pillen te slikken,controles te regelen, op en neer naar zh.....
    En nu?! NIETS!Hahahahahahaha.
    Aan de ene kant voel ik me lekker omdat ik dit nu niet hoef te doen, en de andere kant ook weer een beetje schuldig omdat we nu een ronde extra missen.

Morgen hebben we kraamfeest van mijn schoonzus, en hun kleine man.
    Gaat gezellig worden, maar ook domme mensen met domme vragen, weet ik nu al! PFFFF............

Vanavond pak ophalen van mannetje, en vanaf vandaag is het nog maar 2 weken, en dan is het zover!:D
    Oei wat is dat toch hard gegaan!!!

Mijn nep-beste-vriendin heb ik niks meer van gehoord, en moet zeggen t bevalt me uitstekend!
    Wat ben ik goed af zonder zo een B*TCH!:D

Ik weet niet goed wat ik met denken over de Puregon.
    Zou het nu zo enorm veel verschil maken, en zou het voor mij wel echt een kans kunnen zijn?
    Ik weet t niet....
    Omdat ik met Clomid mooie eitjes heb, en sommige maanden ook wel eens 2, weet ik niet of Puregon zo enorm veel verschil gaat maken?!
    Ik zie wel na het trouwen.....
    Dan moet ik nog even op prik-les, en dan begint de MMM weer voor Brabbel en man!

Dit waren mijn hersenspinsels, lekker even alles eruit kunnen flappen!
    Nu is mijn hoofd weer een beetje leeg.....
    Het werkt hier net als therapie....;)

Iedereen een hele dikke knuffel, jullie zijn ook allemaal van die lieverds!!!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Brabbel: skatje!!!! Wat ben je weer goed bezig meid ;)
    En idd raar he zo;n rust maand! Weet dr alles van en vind t nogsteeds heel vreemd! En ik zie t niet als gemiste poging maar als voorbereiding op betere kans!! Misschien helpt t je ;)

t is goed dat je niets meer van de hoort! Lekker houden zo!! Je hebt daar niets aan meid en gaan ons er lekker nie druk om maken he?!?!?! Je hebt wel wat anders aan je hoofd want je gaat bijna trouwen!!!! WHOA!!!!!

En helaas kan ik je niet helpen bij je puregon probleem…ik ken het niet! Sorry!!!!

Nou lieverd nog een hele fijne dag en heel veel plezier morgen!!!! En ondanks al die rare/domme vragen en opmerkingen gaat t super worden! ;) xxx

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Hee dankje schattie!!!!

Ja dat is nog eens een goede uitleg, voorbereiding op een betere kans!
    Die gaan we vanavond eens even introduceren bij Brabbel-man!

En t gaat allemaal goed komen daar ben ik van overtuigd!
    Alleen heeft iedereen wel eens betere en mindere dagen.

Voor jou is t ook allemaal spannend zeg!
    Ik hoop zoooooo enorm voor je dat het allemaal lukt die eerste behandeling!!!!
    Je kijkt er natuurlijk naar uit, maar vind je het ook eng-spannend???

Knuffel!

5. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik vind t DOOD ENG!!!!!!
    ben zo benieuwd wat me te wachten staat!
    hoe ik reageer op hormonen of alles goed gaat!
    hoe de punctie gaat of het allemaal gaat lukken of ze willen gaan plakken de pijn de emoties t wachten ....alles spookt door mn hoofd!!!! misschien begin ik sept wel zwanger!!! zoooo spannend!!!!! en dat dit miss WEL lukt en ik straks miss ECHT zwanger ben,..dat brengt me de haren overeind!!! t is toch wel eng hor!!! maar ik ga er zo voor de volle 100% voor!!!! en ik heb echt alle vertrouwen in de behandeling!!!!! en hoop dat dat terrecht is want het feit dat t misschien wel niet lukt vind ik ook eng!! en ook dat spookt door mn hoofd!

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wat zijn die gedachten o zo herkenbaar.

En brabbel het is inderdaad beter dat je die vriendin niet meer ziet.

Jij veranderd en daarbij veranderd de omgeving met je mee. Dus dat kan best vriendschappen kosten. Maar om een vriendschap te hebben wat je energie kost is ook niet goed.

Geniet in ieder geval van die mooie dag in je leven.

7. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    * heb ik weer...... ben ik EINDELIJK ongesteld....zijn mn tampons op!!!! ... nu uit de automaat van mn werk 1 doosje met 3 tampax dingen gehaald! zitten die dingen in een inbreng huls...dus eerst de boel moeten bestuderen....en mijn god...wat een mega dingen !!!!! ik gebruik altijd mini en als t écht moet midium maar deze zijn VET lang!!!! schrok me dood!!! * en heb hier de grootste lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi lang leve mijn vrouwenlichaam :D

8. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    hey spannende tijden: gewoon de tampon uit het hulsje trekken en dan inbrengen als een gewone tampon. Die inbreng hulzen zijn echt suf.

9. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ja maar die tampon is vet lang!!! (en dun) als ik er 2 had waren t wurgstokjes whahahahahhaahahahhaahahhahaha pffff je wordt melig als je je verveeld!!! ;)

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Vertel het maar niet aan je man, het arme ding krijgt er nog een minderwaardigheids-complex van.
    Als je die al HUGE vind.......

Sorry, heel flauw......

11. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Arme spannende tijden. Lijkt mij ook niks een inbrenghuls.
    En ik ben jaloers op je. Midi of medium. Hier begin ik soms met superplus en dan nog een paar dagen super. Met super heb ik soms al na 3 uur lekkage. En gebruik ook nog maandverband, want ben als de dood dat ik lekkage heb en ik kan niet zomaar altijd me even verschonen tijdens mijn werk.
    Heb het ook altijd een dag of 7 ofzo. Waarvan ik de laatste dagen vaak maandverband gebruik. Want een tampon wil dan niet zo meer. Ook een kleinere niet echt.

Maar je hebt wel lol inderdaad op deze manier. En geluk dat er een automaat hangt.

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Zonnetje: fijne vakantie! Waarnaartoe??? Veel plezier meis! Zal je missen…! Xxx

Dancer: morgen zijn de eitjes goed, zul je zien! En mag je ’s avonds de Pregnyl zetten! Hoop dat ze alledrie meedoen, heb je drie kansen!!! Bij mij was het de afgelopen ronde ook al trager… Laten we hopen dat het geluk brengt
    J ! duim voor je!

Jorietje: als ik wat meer diarree kreeg – nou ja, makkelijkere ontlasting – werd ik altijd gauw ongie… Hoop voor jou dat het andersom is!!!

Brabbel: er is wel degelijk een groot verschil tussen clomid en puregon!!! Bij het MCK werken ze niet eens met clomid.. Puregon heeft als groot voordeel dat het lichaamseigen is en goed te doseren is in combi met de FM’s. Bij Clomid heb je geen controle over de groei – ondanks de echo’s. Ik heb 11 rondes clomid
    gebruikt, zonder resultaat en was de 3e keer Puregon-ronde zwanger (slechte afloop, verhaal ken je). Dus ik denk dat je hele goede kansen gaat hebben meid! Maar eerst trouwen en dan zul je zien!!!

Spannende Tijden: Die maanwerking duurde gewoon wat langer, maar voilá! Zal de maan nu al instrueren voor mooie eitjes te zorgen, moet goedkomen
    J ! Succes met je tampon-testen… ;) !

Upd@te hier:
    Ik zit met moeie, lichtelijk branderige ogen achter de laptop. Ben net thuis van een aantal dagen weg voor mn werk, de koffer staat onaangeroerd en heb even geen zin. Ben onwijs moe, terwijl ik voor mijn doen lang geslapen en in de trein en in het vliegtuig... Hoop maar dat het een goed teken is
    ... Zit nu op dag 7 (en 9 dagen geleden dus de Pregnyl gezet). Was erg druk, mijn tripje en dan kom ik je thuis... en dan hoor ik van mn lief - door de phone, hij is er niet - dat de verhuizing niet in 1 dag kan (teveel 'lastige spullen' - kasten die uit elkaar gehaald moeten worden) en dat de badkamer niet af gaat zijn ... douchen / wassen in bad - in het meest positieve geval - en dat de badkamerkastjes pas over 3 weken bezorgd worden.. . Baal stiekem wel enorm, want alles zit tot nu toe tegen (even zielig doen hoor....)
    Uiteraard probeer ik wel weer te relativeren hoor, maar toch... Hoopte zo dat 34 (3+4) nu eens geluk zou brengen... En even wat wind mee zou geven...
    Nou ja, test ik volgende week positief hoor je me NERGENS meer over hoor. Maar nu de verhuizing zo dichtbij komt, pfffffffffffff.. Volgende week nog 2 uberdrukke dagen op het werk, hoop dat ik alles red.
    Wat zouden jullie doen, op do en vrij verhuizen, zodat je het weekend alles verder kunt doen... Of vrij en ma, zodat je in ieder geval nog normaal kunt slapen en douchen in je huis...???

Ben er nog niet uit... Nu die koffer maar even opruimen en een frisse douche nemen, ben gaar!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dikke knuffel voor juulzon.

Ik zou kiezen voor do en vrijdag. Want ook al doe je het vrijdag en maandag. Lekker slapen in je eigen bed is dan nog de vraag als alles overhoop ligt of uit elkaar is. En dan heb je evt een bed wat in elkaar staat in het weekend. En anders ga je het weekend toch rommelen, wat ook nog niet echt kan. Want je mist de helft.

Balen he dat het allemaal tegen zit. Douchen in bad is niet zo erg, doen wij altijd. Past hier geen douche en bad in badkamer. En anders is het even behelpen met washandje.

Hopelijk komt het geluk ook jouw kant op. Hier nog 1 die er op zit te wachten.

Wij gaan naar denemarken toe, geen idee waar precies.

Enige nadeel is dat ik tijdens de vakantie ongi wordt. Maar ja, is weinig aan te doen.

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ik zou voor maandag en vrijdag kiezen. Meid rust lekker uit dit weekend zodat je er maandag weer tegen kan. Hoop echt voor je dat je volgende week positief test. Ik ga voor je duimen

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden, lees alles mee en denk elke dag aan jullie!
    Hopelijk gauw weer een babyboom.
    Meiden die ongi zijn geworden, hele dikke knuffel!!

View attachment 89773

16. Kersje

Kersje Niet meer actief

Hoi allemaal,

sorry lang niets geschreven,wel af en toe mee gelezen hoor.

Ego: lig al sinds di. in mn bed. Ziek van de puregon,echt verschrikkelijk veel last van bijwerkingen. Bah bent 't gewoon helemaal zat,stomme prikken en al die stomme blauwe plekken op mn buik . Gyn: tja ik kan niets voor u doen of u moet stoppen en dat wilt u natuurlijk niet. Stomme ***,maar ja hij heeft natuurlijk wel gelijk,maar 't kwam er niet zo aardig uit :-s..
    Vandaag wel eerste echo gehad na 7dgn prikken,gelukkig 2 mooie eitjes(maar nog klein,1cm) dus weer verder met prikken en maandag weer een echo.
    Zo,sorry voor mn geklaag, maar 't lucht wel op.

@dancer: suc6 morgen met je volgende echo!

Meiden ik denk aan jullie,succes met de wachtweken, prikken en echo's en voor de vakantiemeiden;een hele fijne vakantie!!
    Fijn weekend allemaal!

xxx Kersje

17. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    kersje: Meid, wat rot dat je zulke bijwerkingen hebt van de puregon. Kan het niet met je delen want ik prik ook puregon en helemaal nergens last van ( niet helemaal waar, jank wat sneller dan normaal) Kop op meid, nog even doorzetten. Hoop dat maandag je eitjes goed gegroeid zijn. Ene, geen sorry zeggen, daar zijn we hier op het forum voor.

trusten allemaal, ik ga lekker slapen dan is het snel morgen. Ben zo benieuwd hoe mijn eitjes zijn gegroeid.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ik vraag me af
    waarom het ons niet is gegeven
    Ik vraag me af
    wat wij fout doen in ons leven
    Ik vraag me af
    wat de zin is van dit wachten?
    Ik vraag me af
    kan iets het verdriet verzachten?
    Ik vraag me af
    waar de tranen goed voor zijn
    Ik vraag me af
    zal ik zonder kindje ooit echt gelukkig zijn?

Gelukkig weet ik
    dat onze liefde door blijft gaan
    Gelukkig weet ik
    dat wij samen sterk staan
    Gelukkig weet ik
    dat wij hier samen doorheen gaan komen
    Gelukkig weet ik
    dat we nog steeds mogen dromen.

Maar waarom lijkt het nu dan nu zo ver weg?
    Waarom hebben wij hierin zoveel pech?
    Ik weet het, ik moet blijven hopen.
    Maar van hoop
    kun je helaas geen kindjes kopen…

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Brabbeltje... wat mooi meid... Blijf geloven, jullie hoop en verlangen wordt op een dag beantwoord!!! Ik denk aan je!

Zonnetje: leuk, Denemarken! Mooi! Kun je goed windsurfen by the way :) ! Mooie natuur ook. Lekker hoor. neig zelf ook naar do en vrij, dan heb je het maar gehad... In het ergste geval kunnen we nog wel bij mn ouders logeren. Enne, ik hoop dat je ongie toch wegblijft deze vakantie...!!! Als dat zo is MOET je je wel even melden hé!!! Duim voor je! Enne, jaaaa, laat het geluk over ons topic neerdalen... ik stem voor! Fijne vakantie alvast!!!

Sammie, thnx girlie! Enne, dat plaatje is leuk, ha ha!

Dancer: spannnnnneeeend!!!! Ben heeel benieuwd.... duim voor die goede eitjes! En ja, ook vrij en ma heeft zn voordelen....

Kersje, wat onwijs vervelend van die bijwerkingen :( Kunnen ze je niet iets anders laten spuiten? menopur of Gonal-F? Doen hetzelfde, alleen net iets anders. ZOu er echt om vragen hoor, er zijn niet voor niets verschillende middelen op de markt, iedereen reageert anders. Sterkte meissie!

Kaboutertje, lekker op vakantie? Geniet ervan meis!

Morgen weer een hele dag klussen... Pffff, vroeg op! Nu slapen!
    Fijn weekend allemaal!

xxxx

20. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    BRABBEL@Wat weer mooi geschreven!

IK lees wel mee soms, we hebben het even te druk met andere dingen, genieten van elkaar en opruimen in huis.
    EN DEZE VAKANTIE NOG LEUKE DINGEN DOEN,

Hier nog geen gekke dingen, ongi zal zaterdag wel gewoon langs komen.
    Voel ook niks, we wachten wel af.

Share This Page