Brabbel: whahahahhaha lol gek wijf whahahah maar voor een tampon was ie echt groot!!! Ik vertelde mn man gister over mn horror ervaring en die lach helemaal vlak!!!! Zegt ie snap ik dat je buikpijn hebt!! En toen moest ik lachen! Tja wat denken ze dat ik daar de hele wk mee moet doen ofzo?! Hihi wat een lol om een tampon zeg!!! Zonnetje: ik heb idd in een deuk gelegen erom en gister thuis weer mn eigen vertrouwde ponnetjes gepakt!! En mn tas aangevuld hihi en wat vervelend voor jou dat je altijd zon heftige menstruatie hebt zeg!!! Wat dat betreft ben ik echt gezegend !!! maar ik merk vaak genoeg dat ik 1vd weinige ben hor hopelijk hebben we gauw 9mnd geen ongi meer!!! Juulzon: ik hoop dat ie voor mn eitjes net zo goed zn best doet als voor mn ongi maar nu wel optijd aub!!! hahahaha Heb in ander topic ook al ff gereageerd skat!! Xxx xxx Sammie: leuk dat je ff langskomt en wat een geweldig plaatje!!!!! Wahahahhahahahaha Kersje: als t maar oplucht skat!!!! En beterschap!! Hopelijk is t allemaal gauw voorbij en was t het zeker waard! Xxx Dancer: hoe waren je eitjes!!!!! all: mn beste vriendin smste gister....vliezen zijn gebroken!!! net heb ik weer ff met dr gesmst en ze heeft nu 1cm ontsluiting...en hoop weeen maar t kan dus nog wel even duren!!! en als t er om 20:00 nie is..moet ze naar t ziekenhuis (dan is ze 24uur verder) zoooo spannend!!!!!! ben helemaal zenuwachtig!!!!!!! en ben ook zenuwachtig voor maandag!!! zoooo benieuwd wat doc gaat zeggen!!!!!! en mn man vind t ook wel spannend! ik was er helemaal van overtuigd dat de deca super goed werkte doordat ik nie ongi werd maar nu ik t wle ben ben ik bang dat t nie werkt maar volgens mn lief hoef ik me geen zorgen te maken!! en komt t helemaal goed!!! de kanjer heb ook weer een bedeltje van hem gehad dit keer een olifantje ..die staat voor thailand! ik ben daar vorig jaar met hem een maand geweest en zeg altijd dat ik heimwee heb en wi heeeeeel graag terug voor langere tijd!!! ga straks naar t centrum om mn armband weg te brengen dan gaan t olifantje en t dobbelsteentje eraan en ik ga nog een ster uitzoeken (voor mn broer) die komt er ook meteen bij! en moet nog naar de groente tuin en t kerkhof en om 5uur is mn man er weer om te prikken en ga zo fff kado kopen voor mn vriendin én mn neefje want die word maandag 6! nou liefies tot vanavond!!!!!!!! xxx
hallo dames mijn 3e iui is mislukt op naar de 4e iui hoe erg het ook is helaas. een vraagje is het beter wanneer je de follikelmeting hebt dat de pregynl gespoten wordt en de volgende ochtend de iui plaatsvindt of 2 dagen later? de 1e iui vondt 2 dagen na de pregynl plaats en de 2 e en 3e iui 1 dag na de pregynl spuit.
@dancer4fun,juulzon en spannendetijden:Meiden wat ontzettend lief van jullie!!! Ga de volgende ronde maar eens vragen om andere med.(hopelijk niet nodig natuurlijk). Kan nu wel weer lachen,ga er weer helemaal voor! Dancer hoe was je meting?? Hopelijk mag je pregnyl spuiten! @brabbel: Meid wat mooi geschreven! Kan er zo om gaan zitten snikken. Verder geen nieuws,morgen naar de langste boekenmarkt van NL,lekker snuffelen!!! xxx Kersje
Yasgok, het hangt er vanaf of je de pregnyl intramusculair of subcutaan zet. Eerste is in je spier, dan springt je eitje 24 u later (laten ze meestal NIET doen). Andere is dat je hem in een huidplooi zet en dan springt je ei 36-40u later. Die adviseren ze bij MCK waar ik zit, omdat je eitje dan nog even kan doorgroeien. Bij ons is het standaard: 22u 's avond pregnyl, twee dagen later om 10u mannetje zijn boel inleveren en dan om 12u IUI. Zo was het 1 x raak... Sterkte!!!! Kersje, veel plezier in ehh, Deventer ?! Leuk, boekenmartk! Voel je je alweer wat beter? Dikke knuffel allemaal!
net terug uit het ziekenhuis. maar eitjes waren niet echt super gegroeid. Er is er uiteindelijk maar eentje die het goed doet. Die is nu 15mm, de andere 2 zijn 10 en 11mm. eigenlijk maar goed dat er niet drie zitten want dan gaat de iui niet door. Dus nu vandaag nog 1 keer puregon, morgen om 24.00 de pregnyl en dan dinsdag middag iui nr 5. Dus moet nog even geduld hebben. Tis deze ronde allemaal zo raar. Eerst wordt ik op dag 9 na iui ongi. En nu groeien mijn eitjes voor geen meter. Enige wat misschien geluk zou kunnen brengen is dat de iui op mijn moeder en ooms (broer en zus op dezelfde dag jarig) verjaardag is. Nou ja, we wachten het maar af................................... vanavond lekker met mijn lief uiteten en naar de bios. Even er tussenuit
Gezellig Dancer, uiteten! Lekker en leuk! En een filmpje daarna...! Leuk. Enne, je zult zien, die ronde dat alles anders gaat, dat wordt 'm gewoon!!! Dat eitje gaat mooi groeien en jumpt dinsdag rechtstreeks de zwemmers tegemoet! Duim voor je meis! xxxxx
@juulzon:dankje! Ja deventer en voel me iets beter,al dat gemaal zal ook wel een beetje meespelen denk ik. Maar zin in morgen en 's middags gewoon weer mn bed in. Ben net een oude vrouw die haar slaapje nodig heeft . Haha! @dancer: Mooi dat er in ieder geval 1 goed geroeid is. Zul je zien dat 't straks zo raak is! Ik duim in ieder geval voor je dinsdag! Spannend hoor. Veel plezier met je lief vanavond! Meiden nog een lekker weekend! xxx Kersje
Hé meiden, wat veel bekenden hier nog zeg! Ik wilde jullie even mededelen dat wij net zijn begonnen met de eerste IVF poging! Gisteravond is de eerste gonal erin gegaan. Ik heb wel geluk, want hoef alleen maar gonal en pregnyl te prikken (net zoals bij de iui). Alleen iets meer natuurlijk.
Zeehondje! FIjn weer even een berichtje van je te lezen hier. EN spannend, IVF! Hoop echt dat IVF wél gaat werken bij je meid! In principe zou het moeten kunnen als ik het zo lees, dus ik heb keigoede hoop voor je. Ga voor je duimen enne, kom je weer een béétje meekletsen om ons op de hoogte te houden ! Good luck girl!!! xxxx
Heel veel succes lieverd!!! Houd je ons nog wel een beetje op de hoogte? Wat een rust hier op t forum, iedereen klussen of zo?
zeehondje: leuk dat je weer even langs komt. Suc6 met ivf. Ik hoop echt dat dit voor jullie een wondertje voortbrengt. Mijn duimen draaien. hier alles rustig, vannacht om 24.00 de pregnyl en dinsdag iui nr 5. Heeft lang geduurd deze ronde, hoop dat het ergens goed voor is.
Dancer, gelukt met de Pregnyl? Op naar dinsdag!!! Spannend, leef met je mee: we gaan beide alweer voor de 5e IUI! Laat het ons geluk brengen!! Marnat: hoe gaat het met jou deze ronde??? Ook zaterdag NOD? Angelica: jij toch ook??? Denk aan je meid! Brabbel: jij alweer bijna trouwen!!! Leuk joh! Heb je nog een fotootje van je jurk? Ben heel benieuwd! Raar hé, zo'n ronde rust. Dat herken ik van die ronde na de mk... en dan toch die ovutesten gaan doen (deed ik..!), maar meissie, als je strx getrouwd bent gaan jullie er weer tegen aan!!! Zeehondje: toitoitoi! Updeetje hier: We gaan toch maar proberen de verhuizing een paar weekjes uit te stellen Moet het nog even checken bij het verhuisbedrijf of het op zo'n tijd nog kan.... Vriendlief voelde zich er beter bij - Mijn schoonvader heeft dan iets meer tijd voor de badkamer en het geeft hem minder stress... Dus ik neem deze week wel een halve week vrij om nog even bij de ikea wat dingen te shoppen en wat te studeren... Dan gaan we - als het goed is - 23/24 augustus verhuizen. Doen we daarna 3 weken vrij - waarvan 2 weken klussen en 1 weekje naar Frankrijk. Misschien ook wel zo lekker zo...Nu nog hopen dat ons huisje gauw verkocht wordt en we ++ testen . Tepels zijn nog steeds wel gevoeliger... dus ik duim maar door! @vakantiegangers: lekker aan het genieten meiden? Verdienen jullie! Hier morgen weer vroeg uit de veren! xxxxxxxxxx
zie het juulzon, allebei iui nr 5. Jij bent al eerder aan de beurt. Nod 7 aug , die van mij zal 17 aug zijn geloof ik. Mijn duimen draaien voor je hoor!! Wel weer zelf de pregnyl gezet, is weer goed gegaan. Wordt elke keer makkelijker. Ben wel blij dat ik nu even niet hoef te prikken. dus nu nog 1 dagje werken en morgen iui. spannend!!
Ik beloof binnenkort weer netjes op iedereen te reageren, maar ik zit nu stiekem op mijn werk hier op ZP....En ik moet mijn ei even kwijt.... Vanmorgen naar het UMCG geweest voor een follikelmeting. Er zijn 15 follikels gespot. Die gaan we nu flink laten groeien. Ik moet doorgaan met het spuiten van de Decapeptyl en Puregon. Woensdag weer een follikelmeting. Ik hoop dan eigenlijk wel een beetje dat ze dan kunnen zeggen wanneer de punctie plaatsvindt. Dat ligt er natuurlijk een beetje aan hoe hard en goed mijn follikels groeien... Afwachten maar weer!
Yasgok: wt balen meid!!!!!! En wat betreft de pergnyl en iui: ik had altijd 36uur later mn iui! Op 1x na maar toen groeide mn eitje ineens heeeel hard en hadden we geen tijd meer :s maar normaal 36uur dus. Maar volgens mij is dat ook afhankelijk van waar en hoeveel je spuit! Succes!!! Kersje: your welcome sweetheart! Hoe was de markt?!?!!? Hoop boeken weten te scoren!?!? Dancer: wat balen!!! Maar toch ook beter want anders idd geen iui deze ronde! En nu dus morgen!!!! ga voor je duimen skat!!!! Xxx En niet alleen bij jou was alles raar hor! maar komt helemaal goed meid!!! Zeehondje: SPANNEND!!!!!!!! Hopelijk gauw goed nieuws meid!!!!! Ik duim voor je!!!! Hoest verder met je?! Be happy: 15!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga vandaag voor de startecho!!!! Zo spannend allemaal!!! Hoelang moest je wachten vanaf eerste prik tot eerste meting?! En hoelang verwacht je te moeten spuiten!? Zie dat je ook deca hebt gehad, duurde jouw menstruatie ook zo lang voor die kwam!??! En was je ook zo verdomd zenuwachtig voor de startecho!?!? Ik ben zooooo bang dat de deca zn werk niet heeft gedaan enzo!!! Pfff Nou lieverd .heeeeeeeeel veel succes and let them grow!!!!! All: mn vriendin is zaterdag bevallen (echter via keizersnee) van een prachtige gezonde zoon!!!!!! Helemaal geweldig!!!!!!!!!! En ben gister op kraambezoek geweest! Wat een klein hummeltje zeg! Zo mooi!! En strakkies dus naar het ziekenhuis voor de startecho!!! En ben zoooooooo zenuwachtig!!!! Vind t super spannend! Mar moet nog lang wachten want heb pas 16.50 mn afpraak L helaas!!! Nou liefies tot gauw!!!!
Meiden, Duim voor jullie!!! *Duim, duim, duim, duim!!!* Iedereen hele dikke knuffel! Ik ben me aan het voorbereiden op mijn ooroperatie voor morgen, dus ben de aankomende dagen niet aanwezig omdat ik ook moet blijven. Maar ook daar zal ik aan jullie denken, en voor jullie duimen!
Sammie: veel sterkte! Ooroperatie, aiiii, sterkte, dikke knuffel! Span.Tijden: Succs meis!!! Ben benieuwd! Be Happy! 15! Wow, da's veel! Broedkipje ! Hopelijk na woe meer duidelijkheid, van ht weekend misschien wel punctie??? xxxxxxxxxx
@juulzon: meid ik duim met je mee!!!! Fijne vakantie alvast. @dancer4fun: Meid succes morgen, ik zal aan je denken!!! En ga alvast voor je duimen. @be happy: oh spannend zeg! Heel veel succes! @spannendetijden: markt was weer super, waren er om 8uur, lekker rustig en 6 boeken gekocht. Toen 't echt druk werd zijn wij lekker naar huis gegaan . Wat super voor je vriendin! Hou je 't nog een beetje uit? Meid succes zo meteen bij je afspraak. Laat je even weten hoe 't was. ego: net mn FM gehad, vrijdag 12 foliekel(kleintjes), nu opeens 5 groote(15x17, 13x14, 12x13,11x10 en nog een van de 14mm). Was even bang dat ze deze cyclus zouden afbreken. Maar tot mn giga opluchting mag hij doorgaan. Vanavond pregnyl zetten en dan woensdag inseminatie om half 12. Pffff ben zo benieuwd en hoop zoooo dat er 1 blijft plakken. Na ja eerst maar die pregnyl spuiten(auw) vanavond. Nou ga maar eens verder werken(als ik mn hoofd erbij kan houden :-s...) xxx Kersje