IUI Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    @ Salicia heel veel sterkte met dit grote verlies. Ook ik denk dat je maar even meot doen wat jou gevoel en die van je man je ingeeft met oog op de verjaardag het is allemaal zo dubbel he.

Ook bij mij weten maar een paar mensen dat we met IUI bezig zijn en ja om eerlijk te zijn ik heb dan idd ook ouders die mij vandaag belde waneer de volgende fm was(omdat ik gister niet gelijk op de stoep stond) dus ook wij hebben ons kadootje maar op gepakt en zijn er heen gereden. Dus ja wat te doen in deze is altijd moeilijk maar mijn mond houden tegen mijn ouders of broer kon ik echt niet.

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Puregon: groeit je ei altijd sneller met puregon? Ik heb nl al vaak op dag 11/12 een eisprong.

3. Hedje84

Hedje84 Lid

26 feb 2010
    27
    0
    0
    Bedankt voor jullie welkom!! En ook voor de vele reacties op het lig-verhaal.
    Zonnetje1980, het onderzoek is in het AMC gedaan. Ikzelf woon vlakbij Arnhem.

Joos, gefeliciteerd!!

dancer4fun, ik ben ook wel benieuwd hoe je HSG was en hoe jij het hebt ervaren. Ikzelf vond het niet vervelend.

En Juulzon, voor de 5000 berichtjes zwanger zijn.. Daar gaan we voor! :D

Ik heb vandaag FM gehad en er groeien twee eitjes goed! Geeft een goed gevoel. Ergens volgende week zal de IUI plaats vinden. Onze derde poging. Dit keer blijf ik 15 min liggen! ;)

Groetjes Hed

4. Hedje84

Hedje84 Lid

26 feb 2010
    27
    0
    0
    @kaboutertje Ik prik ook puregon en bij mij groeit het volgens 'normaal' schema. Dus tussen CD 14 en 18 ongeveer de eisprong.

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oke dank je.
    En geen last van cystes?

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Salcia: lieverd,…lees net je berichtje van gister! L ik heb de tranen in mn ogen ,… wat ontzettend **** voor je lieverd! En natuurlijk ook voor je mannetje! Sterkte skat en een hele dikke knuffel van mij! X

Marnat: thanks!!! En nu we t er toch over hebben?!?! Mn man belde net,…zijn collega zit al jaren in t ivf traject en hij had met hem zitten babbelen en had toch wat vragen over hoeveel spuiten ik moest dus ik ff zitten rekenen,..maar omdat ik t niet zeker wist ging ik ff in mn koeling kijken! Nou heb ik 1x 900 glonal en 2x 300 das opzich niet erg vrouw in zh legde uit dat ik eerst met 900 spuit moet beginnen want t is zonde als die al aangebroken is en ik ben al klaar om de rest weg te gooien en die van 300 zijn dan “beter om weg te gooien” maar nu zag ik op t doosje dat ik van die 900spuit (gevuld tot 900ml) 150eh/ml per keer krijg maar op t doosje van 300 staat 50eh/mg,….dat klopt dan toch niet?!?!?!?!?!!? Had jij dit ook?!?!? Pfff moet ik er maandag WEER achteraan bellen!!! Krijg er de zenuwen van haha
    Hoest verder met je?!?!?!?! Komt al in de buurt he?!?! Spannend hor!!! Ben nogsteeds super actief aant duimen voor je!

Zonnetje/kaboutertje: hier weten ook aantal mensen van de mmm en die zou ik het ook wel vertellen! Maar die staan ook zeeeeer dichtbij ons! (mijn ouders, onze broers/zussen en beste vrienden oh en 2 van onze collega’s) en pas na echo zou ik het de rest vertellen denk ik! Maar ik weet nooit hoe t zal gaan als t echt zo is natuurlijk! Voordeel is dat als onze eerste ivf lukt ik t pas weet als mn vakantie begint dus ook pas na mijn vakantie weer te werk ga en dan ben ik al ff verder en heb ik waarschijnlijk eerste echo al gehad!

Angelica: welkom terug!!!!! En wat een rot opmerking zeg!!! Zo wie zo denk ik dat je zoiets wel mag/kan denken maar je zegt t toch niet?!?!?!?!?! T is altijd moeilijk of je t wel of niet verteld! Ik denk dat t per persoon en situatie verschillend is!

Juulzon: bedankt voor je reactie lieverd!! ;) mijn kereltje is zeker een bijzonder exemplaar!!! De lieverd!!!! Toen hij net belde over ivf spuiten (zie mn reactie boven tegen marnat) heeft hij meteen op zijn rooster gezet dat we de 14e moeten starten!!! De schat!!! En gister vroeg hij me of ik erin geloofde dat t nu wel zou lukken,..ik “natuurlijk skat! Voor de volle 100% nou oke,…90% maar ik geloof erin dit gaat gewoon lukken schat!!!! En misschien niet de eerste keer maar zeker 1vd3!!” en toen vroeg ik t aan hem en hij is bang dat t niet lukt en toen zei ik dat ik erin geloofde dat als je negatief bent ,..je negatief kan verwachten! Ben je positief dan heeft dat positieve invloed!! En toen zei oke moppie je hebt gelijk! En hij zal ook positiever zijn en er ook in gaan geloven! De lieverd!!! :D ;) we liepen ook langs de verloskundigepraktijk en ik zei he kijk hier is …(mn vriendin) dr vkpt en hij ging maar door over iets anders dus ik nou je toont lekker interesse zeg! Dus hij nou wat maakt t nou uit dat …hier moet bevallen!!! Dus ik : nee slimme,…hier moet je alleen naartoe voor de controle enzo hier gaan wij strakkies ook heen …en ineens vond hij het heel interessant en wou hij alles weten :D hahahah (moet wel eerlijk toegeven dat hij beetje in zn eigen wereld was want hij zat aan de borrel en had er genoeg op hhahahha) Maar t is en blijft een schat!!!

Dancer: wat goed!!!!!!!! You go girl!!! Nu op naar je iui! ;) gaat helemaal goed komen met die 2 prachtige kanjers ;) :D

Hedje: good luck meid!! En ook voor jou 2 eitjes! Goed hor!!!

Ego: over het vertellen,..ik heb eergister EINDELIJK mn baas op de hoogte gebracht!!! Mijn (oude) chef viel onder hem en die was op de hoogte van t iui traject maar hij werkt niet meer bij ons! En aangezien mijn baas zich dus afvroeg waarom ik af en toe “afwezig” was heb ik uitgelegd dat ik bezig was met iui en dat dat niet is gelukt! En dat ik 14juli ga starten met hormonen voor ivf en dat we eind juli begin aug weer regelmatig naar t zh moeten en t amc! Pfff wat was dat moeilijk om te vertellen zeg! Maar omdat hij afwezig was heb ik t per mail gedaan :D schandalig!! I know!!! Maar persoonlijk vond ik t te moeilijk!
    En over de temp: gister om 6uur was t al 21graden!!! Gister middag dacht ik dat ik dood ging van de hitte en omdat we ergens voetbal wouden kijken zijn we een “buurtkroeg” ingedoken waar t erg druk en heet was! Niet normaal maar vannacht heeeeel veel harde regen en onweer ik werd zowat mn bed uit geklapt!! En nu schijnt eindelijk weer sinds een half uur de zon!! Maar t was wel warm vanmorgen!
    Fijn weekend allemaal!!!!!
    xxx

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Als je uit gelegd hebt waarom je het liever per mail hebt gedaan, moet hij dat toch wel snappen.. hoewel het blijft een man natuurlijk :) :)

8. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Ja het blijft moeilijk vertellen denk ik aan de baas ik moet natuurlijk straks het aan onze medisch manager dat ik zwanger ben ik hebde beste man nu wel al 2 keer gezien op onze poli maar hij heeft zich nog steeds niet voorgesteld aan ons dus mijn gevoel is daar ook niet lekker bij. Omdat ik mijn laaste IUI echt tijdens werk had en een coleeg even 45min inviel wisten de artsen waar ik voor werk wel waneer ik het ongeveer zou weten dus die hebben er ook l om gevraagd wat wel lief is natuurlijk.

Ik heb me net ook al braaf aangemeld bij mvm want ja das toch wel erg belangrijk geworden. Ik vond het altijd al een top organisatie en geweldig dat vrouwen het doen maar ik voel me ook wel verplicht nu.

Gister nog even getest in de middag als kadootje voor mijn ouders(kunnen ze showen) en echt al binnen de min begon hij te knallen de testen worden alleem maar donkerder voor zover dat nog ging en de misselijkheid ook gelukkig hoef ik nog niet te braken en kan ik het nog af met ginger ale en gembersnoepjes(te koop op de Albertkuip markt).

Morgen weer een test maar dan voor schoonmoeder en haar vriend en uiteraard ook gewoon voor ons want het is nog wel wat onwekelijk alhouwel het slapen en de misselijkheid mijn man durft me nu al niet wakker te maken omdat je zwangeren katten nooit wakker meot maken zegt hij :D

voor iedereen een fijn weekend

9. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Ha dames, mag ik ook meekletsen? Dit klinkt als een succesvoller IUI forum dan het forum waarop ik tot nu toe klets :) dus wie weet helpt het om hier mee te kletsen!

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    kaboutertje: hij bergijpt t vast wel hor! heb een hele hippe baas! hahahah

en pientje: welkom meid!!!! en succes!!

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Kaboutertje, mag je wel vragen hoor. En ik wil ook nog antwoorden :) ! Ik slikte de pil en we hadden zoiets van, ontpillen duurt toch erg lang. Had gehoord dat het wel een jaar kon duren. Toen was het sept 2007 en ben ik voor mijn werk een tijd in het buitenland geweest en hebben we het zwanger worden op een laag pitje gezet. Kwam in 2008 weer terug en toen zijn we naar de huisarts gegaan. Die zei: weer proberen... Hebben we even gedaan, maar dat voelde niet goed. Dus uiteindelijk in 2009 pas naar de gyn...

Marnat: Goed hé, van ons Oranje!!! Enne, veel plassen kan een teken zijn, omdat de baaarmoeder groter wordt :) :) Dat hoop ik lekker voor je!

Dancer, WOW twee eitjes! Goed zeg! Hoef jij geen pregnyl te spuiten? Ben benieuwd hoe ze morgen zijn!!!

J00s, wat zeiden je ouders????????????

Hedje,ook 2 eitjes :) Fijn meid! Driemaal scheepsrecht! Leuke schermafbeelding, waar heb je die gevonden???

*gaat zo even verder om tegen de rest aan te kletsen....*

Tot zo!!!!!!!!!!!!

xxxxxxxxx

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Pientje, welkom! Hier zijn lately idd veel zwangeren erbij :) Laten we gauw volgen :) Klets maar gezellig mee.

J00s, dus positieve testen gegeven, ha ha! Leuk hoor. Ik kreeg toen mn broertje zwanger was (eeeeh, zn vriendin) een tshirt van ze met 'Supertante' :) ! Erg grappig. Fijn dat je goede kwaaltjes hebt.

SPannende Tijden, wij waren gisteren in Den Bosch en daar was het tot 00.00 echt WARM! Benauwd. Maarre, mij hoor je niet klagen als het warm is :). Nu regent het, heel triest. Balen voor de tour proloog.
    Ook wel moeilijk om het aan een baas die er nooit is te vertellen. Per mail, ben benieuwd hoe hij erop reageert. Hopelijk vol begrip en meelevend.. Wie weet verrast-ie je wel...

Heb zelf trouwens nog nix op mijn werk verteld.... Doe ik wel als we 12+ zijn....Gelukkig kan dat omdat ik mn agenda zelf kan invullen...

Vandaag de hele dag geklust (AAN HET HUIS DUS!!) schuren, schuren, schuren en schuren.. Ben erg moe nu. Nog geen klachtjes ofzo. Maar zit pas op dag 7 DPO. DUs nog een ruime week wachten...

Dikke knuf allemaal!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juulzon lieverd ik duim zoooooooo hard!!!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lief van je Elif! Jij alweer 10 weken :) !!! Wow! Groeit je buikje mooi? Hoop dat het duimen helpt, ik volg je zo graag :) ! xxxxx

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd.
    Ja nog 1,5 week en de akeligste weken zijn voorbij, morgen de nekplooimeting.
    Mijn buik groeit idd ook goed.
    Maar zal eentje in de album proberen te plaatsen hier is dat niet leuk voor jullie, aangezien jullie nog nog altijd aan het wachten zijn.
    Vorige keer leek je op mij met je mk helaas, volg mij nu ook maar ;)
    xxxxxxxx

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oké, maar dan niet zo lang wachten... ;) ! Enne, denk dat de meiden hier er juist ook hoop en kracht uit putten dat het goed kan gaan hoor, dus ik ga je foto zeker kijken! Jullie hebben ook lang genoeg gewacht. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en ik ben dan ook echt blij als het gelukt is bij iemand! Dus meis, lekker genieten en trots zijn op die buik :)!

Of verdrietig, zoals nu bij Salcia... Denk aan je hoor meissie. Hoe is de verjaardag afgelopen? Vanavond weer een kaarsje...

Liefs!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Salcia heel veel sterkte lieve meid:(

18. oasis

oasis Lid

7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    "salcia" heel veel sterkte meid, weet hoe jij je nu voelt , hoop dat wij je echt kunnen steunen met dit verlies xxx
    ik had dus woensdag een negatieve bloedtest, maar ik word niet ongesteld , heb dit nog nooit gehad, bij alle ander iui 's toen ik niet zwanger was , was ik dag na bloedafname al ongesteld, en nu niet, verder heb ik wat klachten, verschrikkelijk moe, erge pijnlijke borsten, warmteopwellingen en wat misselijk, of houd mijn lichaam loopje met me ???? alsik tegen maandag niet ongested ben, neem ik terug contact op met mijn gynecoloog .
    liefs oasis

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Elif wat een buik heb je al! Gaaf hoor!

Oasis gebruik je utrogestan? Ik had toen ook pas na 6 dgn mijn ongi.

Ik denk nu zelf al 4 dagen voor NOD te testen. Ik zie toch wel aan mijn temp of ik zwanger ben ja of nee.
    Als hij dan - is dan stop ik met de utro. Ik vind het dan van die verloren dagen. Als ik nog eens 6 dgn moet wachten.

20. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    @ Juulzon mijn moeder is ond huilend in de armen gevallen en mij pa keek nog een beetje erg verbaast naar dat stikje en het boekje tips voor goede opa en oma's. ik was tijdens het uitlaten met de honden vorigeweek zaterdag spontaan gaan braken zonder enig voor teken en toen had mijn moeder al de hoop dat het kwam omdat ik zwanger zou zijn ze hadden dus ook al een kadootje gekocht een wintermutsje van Nijntje omdat mijn man en ik alles van Nijntje geweldig vinden Lief he en van mijn broer hebben we een soort van blije ome doos gekregen met een slapje en leppeltjes en tuimelbekkertjes en een t-shirtje en een knuffel ook hij had alles al in huis want hij vond ook dat het nu maar eens mijn tijd moest worden :D Mieden waar ik nu nog het meest blij om ben is dat we zwanger kunnen worden samen dit is al z'on geschenk

en Elif jij krijgt echt al een mooi buikje helaas zal dat door mijn overgewicht wel wat langer duren voor dat het zicht baar is voor anderen maar ik voel nu al dat er een zwellinkje zit

Deel Deze Pagina