IUI Deel 3

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by brabbel1988, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63

Wow!!
    16 dagen, ik zou maar ff testje ertegen aan knallen!
    Wanneer denk je dat je durft?

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Ja Jorietje: ik zeg ook, testen! Je bent immers nog niet ongie!!! Duim voor je!
    Marnat, je 'voortekenen' klinken positief hoor! Spannend...
    En de Wijze Woorden der Wonderen... Ik geloof erin!

Ik schreef ooit dit gedichtje:
    (nee, niet geplakt en geknipt, van eigen hand... ;) )

Mooie woorden

Ik geloof in mooie woorden
    Omdat ik dat zo graag wil
    Mooie woorden wil ik horen
    Houd die lelijke maar even stil

Mooie woorden, mooie zinnen
    Alle zorgen even kwijt
    Voor het moment of misschien wel langer
    Een mooiwoordelijke werkelijkheid

Laat me nou maar even
    Een moment in die waan
    Laat me even denken dat
    Die mooie woorden echt bestaan

Mooie woorden die me zeggen
    Wat ik zo graag horen wil
    Even leef ik in een illusie
    Maar dat besef houd ik liever stil

Brabbel, al helemaal klaar voor je huwelijk???

Veel liefs allemaal!

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    mooie woorden juulzon.:)

4. willemijnp

willemijnp Actief lid

Dec 8, 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    Heel mooi juulzon!

Ik ben weer ongesteld geworden naar de 10e IUI. Op een gegeven moment voel je het aankomen, maar het moment van bloed zien blijft klote.
    Nu gaan we lekker genieten van de vakantie, even niet leven als een zwangere, maar lekker wijntjes drinken, roodvlees eten, heerlijk!ook dat is lekker. Ik merk dat ik echt toe was aan de vakantie, de laatste poging(lees wachtweken) waren echt een nekslag. Na zo'n jaar verdienen we wel even rust!! Dus nu aan de pil en over 5 weken gaan we er weer tegen aan.
    Ik kom hier over 5 weken dus ook weer terug. Viva la France!!

Heel veel sterkte allemaal, weet dat er mensen zijn die je gevoel, je verdiret, je wanhoop én hoop precies kennen!

Dikke kus van een in de vakantiestemming Willemijn,joehoe!!

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    willemijn: Jammer meid! Maar, wat goed dat je zo positief bent. Ga lekker genieten van je vakantie. En daarna weer met frisse moed verder. Fijne vakantie!!

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Be happy: 14 stuks!!!! Netjes hor!!!!! En 14mm op eerste meting is keurig toch?!?!!? Das vandaag 16 morgen 18 dus ik persoonlijk denk vrijdag avond je pregnyl en zondag punctie!! Bij 2mm perdag groei! Maarja…ik ben natuurlijk geen gyn ;) zou wel gaaf zijn natuurlijk!!!!!
    Spannend hor allemaal!!!!

Zonnetje: vakantie ganger!!!!!! ;) leuk dat je even komt gluren skat!

Juulzon: ?!?!?!? wat een verandering skat!!! Dus toch weer erg spannend!!!!! Dit weekend je nod toch!??! Xxx
    Ps: mooi gedichtje!!!

Marnat: you never know sweety!!!!! ;) eens zal de eerste keer zijn :D xxx succes nog even!
    Ik blijf voor je duimen!!!

Jorientje: 16dagen na iui…maakt t wel erg spannend hor ;) succes!!!!! Ik hoop t voor je!!! Ik zou zeker ff testje wagen als ik jou was ;)

Kersje: welkom op de wachtbank meid!!!! Spannend!!!!!!!!!! Goeie score ;) ! Heb nieuwe pleisters gehaald…dus kan weer volop duimen!!!!!! ;)

Willemijn: wat een geweldige positieve instelling heb jij zeg!!!!! petje af!!! T iss idd een … moment!! Dat blijft maar vind dat je er super mee om gaat!!! Geniet lekker van je vakantie meid! En als je terug bent en lekker bent ontspannen gaan we op naar nieuwe poging! ;)

All/ego:
    Hier eigenlijk niet zoveel te melden! Was gister toch niet terug online gekomen want voelde me erg beroerd gister avond! Man en ik richting huisartenpost…is t WAARSCHIJNLIJK (hij kon geen goede indicatie geven) maagzuur!! Of iig iets bij mn maag! Dus melk drinken en ontspannen hahaah lekkere actie weer :s
    Verder gister 2e glonal prik gehad! Wat een heerlijke spuit zeg!!! merk er weinig van! Deca blijft gevoelig maar ik begin na 25injecties ook wel beetje beurs te worden L dus ist wel logisch!! Ben erg zenuwachtig voor zondag!!! Ben zoooo benieuwd wat er te zien is!! Hoop net zulk goed nieuws als sommige andere dames hier!! 14 t/m 18 stuks :D daar wil ik wel aan mee doen! Ik weet niet of t al van de ei ontwikkeling komt maar voelde gister avond onder in mn buik toch wel wat krampies! Dus hooop dat t druk aan de gang is allemaal ;) we zullen het zien!!! Nu aant werk….tis erg rustig! L helaas!!! vanavond ff naar koopavond…(mn armband eindelijk weg brengen! Heb de ster van mn man gehad gister!! Zooo lief!!!!) en morgen weer werken! Dan ist alweer weekend en dus bijna zondag :D
    Nou liefies allemaal een hele fijne dag en tot strakkies xxx

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Be happy en spannende tijden; allebei ook in de ivf spannende tijd!
    Ik mag vannacht om 00.00 uur de pregnyl zetten en zaterdag om 11.00 uur de punctie! yoehoe!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waaahh! SPANNEND! Alvast veel succes en sterkte bij de punctie.
    Ik verwacht mijn punctie eigenlijk zondag of maandag, als mijn follikels tenminste netjes meewerken. Morgen zullen we het hopelijk weten!

9. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zeehondje: whoehoe!!!!!! vet goed!!!!!! spannend!!!!!!!!!!!!!

be happy: net zo spannend ;) dat worden 3 positieve testen over 2/3wk ;)

xxx

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zeehondje@ ik duim voor je , tip neem zaterdag maandverband mee , je kunt bloed verliezen hoeft niet maar je weet het nooit.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ja, dat heb ik in onze map gelezen. En ze hebben in het ziekenhuis bij ons ook altijd liggen. In het omkleedhokje voor na de echo ligt het ook. Zal wel goedkomen denk ik.

12. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dan komt het id vast goed.
    Nogmaals ik denk aan je, oja zit de spuit er al in meis?is het gelukt?

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Wordt spannend hier!
    Heb vanmorgen (donderdag) - dag 13 DPO getest, maar Robijnwit... (om er maar eens een ander merk wasmiddel tegenaan te gooien). Voelde vandaag wel wat ongie-achtige krampjes, dus reken nergens op... Ja, op mijn ongie dan maar...
    Mmmm... Echt niet leuk. waarom wordt hoop toch altijd teleurstelling?
    Tja... Het zij zo...

Duim wel knoerthard door voor de rest hier!
    En willemijn: Happy Holiday! Bonne Vacance!

xxxxxxxxxxxxxxxx

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Juulzon@ Hoe voel je je dan meis? niet negatief worden hoor, op geven kan altijd nog, er komt een wondertje voor jou.

Hier nog steeds soms misselijk, vanaaf heel moeilijk ontlasting kwijt, wat dat weer is geen idee.
    Beetje maagzuur, mijn lijf houd me voor de gek.

15. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Juulzon: dikke knuffel meid!!! Tis ontzettend kl*** als je een omo witte hebt!!! Word idd tijd dat je met collor gaat wassen ;) xxx

Zeehondje: nog 1 nachtje meid!!!!!! Denk aan je!!

Marnat: i still have good hope!!!! Spannend hor!!! Wanneer ga je testen!??! Heb je al stiekem getest?!!? ;)

All: wat is het hier stil meisjes!!!!!!!!!!
    Ook ik heb weinig te melden :s ben blij dat het vrijdag is!!! Vandaag lekker werken vanavond naar mn ouders en daarna thuis bank hangen (popstars) en dan is het alweer zaterdag!!! Gaan morgen ff op kraam visite en heeeeel misschien richting batavia stad! Maar das alleen nog een idee!! :D en dan …zondag!!!! De dag van de waarheid!!! :D

Xxx knuf

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Oooo meiden ik word echt gek nu, zit op 18 dagen na IUI en nog geen drupje bloed gezien. Ik ben nu aan t werk en wil er vanmiddag thuis een testje aan wagen. Ik heb het gevoel dat het weer niet gelukt is, maar ik zal niet de eerste zijn die dat denkt en toch zwanger is :D

Vraag me wel een beetje af of er meer meiden zijn die bijv 3 weken na IUI alsnog ongesteld zijn geworden (bij mij kwam het tot nu toe tussen de 12 en 15 dagen, dus dit is wel echt een record)

17. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    juulzon: nog even afwachten meid. tis pas zeker als het doorzet. Wie weet.

Marnat: Hoop voor je dat je lijf je niet voor de gek houd. Spannend hoor. wanneer ga je testen?

zeehondje: suc6 met de punctie. Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen. En dan snel een tp natuurlijk.

spannende tijden: zondag weer een echo? spannend hoor dat ivf. Mijn duimen draaien overuren voor je.

hier alles rustig. Zit nu op 3 na iui, dus heb nog ff te gaan. Kan je zeggen na al die keren wordt het er niet makkelijker op dat wachten. maar er zit niets anders op........ eind van de ochtend naar de ggd. voor mijn vakantie prikkie, hepatitis A. Alsof ik nog niet genoeg geprikt ben:p

18. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    jorientje: heb je geen pauze??!!?!?!? hahahhaha ben zeer benieuwd meid! mijn langste na iui is 15dagen geweest!

dancer: echo van zondag is eerste fm!! dan gaan we kijken of ik goed reageer op de homonen en mooie en veel eitjes aant maken ben!!! en dan weet ik ook iets meer! (wanneer weer fm, misschien verhoging dosis, wanneer misschien zelfs punctie enz)

19. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    jorientje: mijn record was 13 dagen. Dus met 18 zit je denk ik heel goed. ik zou zeggen zsm TESTEN!!!!

20. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hahaha ja ik ga zeker testen, ik ben om 12.30 uur klaar met werken en probeer niet al te veel te drinken en plassen zodat ik als ik thuis kom gelijk een testje kan gaan doen :D

Share This Page