Yasgok: wij doen dat meestal WEL!!! Ook gewoon voor het idee dat we toch hebben "geklust" op de dag dat ons eventuele kindje misschien is gemaakt! Maar ook gewoon voor de kansen en de lust hihi Marnat: goeie vraag!!! Brabbel hoest met je meid!!?!?! Zo vlak voor je trouwen?!?!?! Ik doe voor jou de zonnen dans!!! Dat je maar een prachtige dag mag hebben en ookal regent t wel .dan zullen jullie stralen als de zon Marnat: hoest met jou?!?!?! All/ego: gister heeeerlijk op de bank liggen snurken! L schandalig i know maar zoals ik altijd zeg, als je voelt dat je het nodig hebt moet je het ervan nemen als het kan!!! En ik was alleen thuis dus dacht ga lekker liggen! Had beste krampies gister (volgens mij kweek ik tennisballen) en t prikken was zeer pijnlijk!!!!!!!! Was er zo klaar mee en zo verdrietig van dat ik lekker ben gaan slapen en tv ben gaan kijken! Lekker ontspannen!!!! Ben nu weer aan t werk en kan niet wachten tot morgen!!!! 09:30 minuten van de waarheid hahahaha zoooo spannend! Zijn ze groot genoeg of niet?!?!?! Ergens hoop ik dat ik zondag of dinsdag mn tp heb en niet maandag want dan moet ik op mn kleine nichtje van 18wk passen de hele dag!!!!!! maar als het wel zo is dan moet dat maar!!!!!! Dat gaat uiteraard voor! En dan pas ik andere keer wel op Verder ik zit nu op mn werk en heb totaal geen zin!!!! Heb nogsteeds lichte krampen en ben ontzettend moe!!! En voel dat aan mn hoofd! Maar voor ik het weet is het weer half 5 kom ik thuis krijg ik prik gaan we eten, film kijken en slapen en is t woe!!!! Hihi Nou meisjes ..tot straks!!!!!!! T is rustig dus blijf wel online vandaag!!! Xxx knuf
Ik mag 3 uur voor de punctie niet meer eten of drinken . Dus voor 06.30 uur mag ik nog iets eten of drinken (slappe thee met een beschuit, zei de verpleegkundige), maar na die tijd niet meer. Ik ga echt mijn bed niet uit voor 06.30 uur. Bovendien lust ik zo vroeg geen ontbijt helaas...Misschien dat ik nog wel even wat ga drinken, anders krijg ik zo'n droge keel.
Huh? En wij zitten bij hetzelfde ziekenhuis....da's vreemd.... Zowel de gynaecologe als de verpleegkundige hebben mij verteld dat ik 3 uur voor de punctie niets meer mag eten of drinken. Nou krijg ik van de zenuwen denk ik toch al geen hap door mijn keel, maar ik wil eigenlijk wel een kopje thee drinken. Als jij gewoon mocht eten en drinken, dan neem ik gewoon een kopje thee hoor!
@Marieke: meid, welkom terug(ik ben er pas kort bij hoor)! Heel veel succes! @Willemijnp: Oh wat een vervelende diagnose zeg, maar nu misschien wel meer duidelijkheid ivm zwanger worden. Nou een hele fijne vakantie alvast en daarna met nieuwe en frisse moed er tegen aan. Succes meid! @Zeehondje: Hoe is het gegaan? Ik duim voor je hoor, spannend! @all: hier niets te melden, voel me goed en nog niet ongi. Hmmm afwachten vind ik echt verschrikkelijk! Ik duim voor jullie allemaal, fijne dag vandaag!!! xxx Kersje
behappy: suc6 morgen met de punctie. Ik duim voor veel eitjes!!! spannende tijden: jij ook suc6 met de echo morgen. Hopelijk groeien ze goed zodat je snel de punctie hebt. zeehondje: hoe ist gegaan. kersje: Dat is mooi meid. we gaan er voor. hier ook nog geen bijzonderheden. Normaal altijd vanaf vandaag meestal al roze verlies, maar nog niets gezien. Wel af en toe beetje krampjes/steekjes heel licht. ik blijf sceptisch, want kan ook morgen pas komen. Zit nu op dag 7, vorige ronde werd ik op dag 9 al ongi. Jeetje wat duurt wachten toch lang. pfffffffffffffffff
@dancer: ja wat duurt 't lang he. Blijf ook sceptisch hoor, geloof zo langzaam nergens meer in, in wat mn lichaam me laat voelen of niet :-S....(beetje kromme zin ). Zo lekker vrij! Allenmaal een fijne middag nog! xxx Kersje
Sorry klopt hoor 3 uur voor die tijd mag je eten en drinken na die tijd niet meer! dacht er niet bij na mis komt het datik na die tijd niet direct honger had. Pas toen ik weer thuis was , foliumzuur mag ook niet!!
Spannendetijden@ Hier gaat het goed hoor , niet veel te melden. Manlief heeft nog een week vrij daar genieten we van. De angst dat we kinderloos blijven komt wel meer!! het komt steeds dichter bij he...
Be Happy, bedankt voor de uitleg van de Puregon! En heel veel succes morgen om 9.30 met de punctie! Leuk dat je nog bij ons blijft schrijven,je hoort er nog steeds bij hoor! Ik vind dit zelf ook nog steeds een leuk topic, en ook een van de meest actieve denk ik! En ik geloof goed dat het allemaal spannend is nu! Maar het gaat helemaal goed komen, en jij krijgt de aankomende dagen gewoon bericht dat de eitjes goed bevrucht zijn! We duimen allemaal met je mee! Ongeduldig, nog gefeli, en hebben jullie lekker kunnen genieten van je hotelletje? Zeehondje, netjes hoor meid van de 12, 6 bevrucht. Is wel heel mooi volgens t boekje! En hoe voelt het nu om 1 emmy in je buik te hebben. Lijkt me zo een gek idee! Kersje, nog even over je pijnlijke borsten,pfffffff ik ken t! Ik heb wel eens maanden gehad dat ik gewoon niet meer op mijn buik kon liggen zo zeer! En dat er gewoon dikke harde schijven in zaten! Maar dit kwam geen enkele keer van een zwangerschap,jammer genoeg! En inmiddels een beetje beter in je vel? Juulzon, NEEEEEEEE!!!!!!!! Ik haaaat NIJNTJE! Je weet t wel precies uit te kiezen he? En hoe is t nu met je gaat het weer een beetje beter? Ik ken je gevoel helaas maar al te goed, ik had het na mijn 6 e IUI ook ff helemaal gehad. Misschien komt dat omdat 6x gewoon de standaard is, en dan heb je snel het gevoel dat alles op zijn einde gaat lopen. Maar het gaat helemaal goed komen schattie,houd moed! Dancer nog vol te houden de wachtweken? Hoe staat het er voor met de krampjes en de pijntjes? Maar ik weet niet of jij ook Puregon of zo spuit, maar ik dacht ook met mijn 6 e IUI klaar te zijn. En nu moet ik eerst nog max. 3 maanden Puregonnen. Dus het kan goed zijn dat jij ook na je 6 e IUI moet gaan Puregonnen, dus bereid je maar niet te hard voor op IVF .. Niet lelijk bedoeld maar het is wel een tegenvaller als jij je helemaal op IVF instelt, en je moet dan eerst nog iets anders proberen. Had ik tenminste wel hoor! Oeps lees net in Puregon forum dat je dus ook Puregon gebruikt. Sorry, ben een klein vergietje de laatste dagen. Maar staat het voor jou al vast dat je dan echt door gaat naar IVF? Want die gyns hebben altijd weer een nieuw ideetje! Spannende tijden bedankt voor de uitgebreide reactie En mijn NOD is ongeveer 20 Augustus, dus we weten maar nooit he? Ook jij bedankt voor je zonne dans! Je moet toch aan je eigen denken hoor. Als ik moe ben ga ik ook gewoon slapen, maakt me dan ook geen knoop uit hoe laat het dan is. Succes met de tp in ieder geval! Nataly, ik heb dus ook geen idee elke maand wat ik van mijn ongi moet verwachten, bij mij is het altijd wisselend. Onze lichamen kunnen ons goed voor de gek houden! Maar zou je niet met de gyn kunnen overleggen hoe nu verder te gaan? Want 6 dagen na eisprong is wel heeeel erg snel! En ipv Clomid over naar de Puregon, zou dat iets voor je zijn? Ik moet zeggen dat ik zelf geen problemen heb gehad met de Clomid Succes meid! Marieke1610, welkom terug. Ik ken je niet van dit topic maar zo te horen heb jij ook al het nodige te verwerken gehad! Ik hoop dat je ook weer snel zwanger mag zijn, en in jou geval, ook blijven. Hele dikke knuffel, en veel succes! Marnat ik zal hieronder even een ego neer zetten, maar bedankt dat je duimt op goed weer! Hoe is t verder met jou? Yasgok, over het sexen na de IUI . Hmmmm, veel te weinig , heb het gevoel dat de buit dan al binnen is, dus dan heeft t geen nut meer. Nu in mijn rustronde heb ik weer een libido van heb je jou daar! Afgelopen maanden met moeite tot sex aangezet, maar nu gaat het weer goed! Lijkt wel of het makkelijker gaat als je geen verplichtingen heb! Willemijnp, leuk dat je nog even komt posten! Maar dat zal wel even schrikken zijn gesweest voor je zeg! Hele hele dikke knuffel! Ego Ik zit nu op cd 18, maar ik had gisteren zo iets raars! Let op: Dirty details!!!!!!!!!!!! Gisteren morgen bij het afvegen ineens bruin slijm, en later op de dag echte dikke draden en nog meer slijm. Net alsof het begin van de ongi er aan zit te komen. Dit heeft ook de hele dag aangehouden, maar er kwam geen helder bloed bij. Dus ik tellen en nog meer tellen, maar ik kan nu toch niet al ongi worden? Voordat ik in het zh liep was mijn kortste cyclus 35 dagen, dus dan kan het nu toch al helemaal niet kloppen Snap er niks van. Mannetje dacht aan een miskraam, maar aangezien het dan nog niet eens ingenesteld is kan dat niet. Misschien een innesteling dan?? AAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!! Waarom houd mijn lichaam me voor de gek? BRUILOFT: Bijna vrijdag! Mannetje word met de dag chagarijniger, en gestrester! Poeh he, die is de hele dag aan t snauwen,sneppen, en moeilijk doen!:x:x:x Maar normaal ben ik de stress kip, en ik heb er nu totaal geen last van. Ik heb er wel zin in, maar de stress zal dan morgen of zo ineens op komen spelen. Ik vind het wel een raar idee dat ik vrijdag dan ineens getrouwd ben. Hahahahaah, ik kom na het trouwen wel even een fototje delen met jullie hoor meiden. Iedereen een dikke knuffel, succes met de tp, en succes nog met de wachtweken!
Brabbel@ Boven jou bericht had ik al kort wat neer gezet. Verder gaat het wel goed hoor, ongi is weer weg dus vol aan de bak hier lol. Stress hihi ik weet het nog goed drie jaar geleden!! De dag zelf trilde ik er over , daar voor is dit geregeld dat enz.
Okee had jou stukje net gemist. Maar ik ken je gevoel, ik denk de laatste paar maanden ook zo hoor. Heb je er nog wel vertrouwen in? En spanningen moeten we maar afwachten wanneer ze komen, ik zal die dag zelf wel kotsend boven de pot hangen denk ik. Hahahaha,lol!
Thanks brabbel.. zeker spannend nu hoor.. maar is alleen maar leuk om naar uit te kijken... Stress is nergens voor nodig, zelfs niet als niet alles gaat zoals gepland, want niks in het leven gaat toch als gepland??? Als jullie maar een fijne dag zullen hebben en elkaar dat langverwachtte ja-woord zullen geven!!
Mijn moeder zei gisteren ook al tegen mannetje: "Als jullie helemaal niks hadden geregeld, of half, tja, dan had ik me ook zorgen gaan maken. En dan hadden wij ook wel gezegd dat jullie er haast achter moeten zetten. Maar jullie hebben alles zelf geregeld, alles naar jullie wensen, dus waarom zou je dan je eigen druk maken?" Je kan niet meer doen dan alles goed regelen, en afwachten. En hoe dan ook we gaan toch wel trouwen, ook als er iets mis gaat. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen, alleen mannetje nog even overtuigen!
Brabbel@ We hebben alleen vertrouwen in de behandelingen die komen!! Maar eigen kracht is helemaal weg. We breiden ons er wel meer op voor dat we alleen blijven dat wel, zodat de klap minder hard is als het niks word. Hoop in hulp is er nog wel hoor. Meis , gewoon die dag laten gaan zo als die gaat , komt heus goed. Ga er van genieten.
Be strong cause things will get better, it might be stormy now, but it cant rain forever! Ik dacht ik plaats me ff hier, anders loopt het nieuwe topic over met mijn eigen post! Hahahahahaha. Vond m wel toepasselijk voor jou. Dikke knuffel meid.
Hoi Marnat! Ik heb ooit eens een supermooie quote gelezen maar weet niet meer waar of van wie hier op het forum! 'I never said it would be easy, I only said it would be worth it' - Jesus Echt een mooie waar ik me vaak aan optrek! Dikke knuffel! Brabbeltje, het komt dichterbij he meisie!!!! Grappig dat je op dezelfde dag trouwt dan mijn ouders, EN het was ook een vrijdag 13 toen! Heeft hen alleen maar geluk gebracht trouwens Niet teveel stressen en geniet ervan!
Brabbel en ineke@ lief van juli dankje wel schatten!! Ineke@ Jij gaat lekker groei maar goed bij mama wondertje.
Dank je wel Marnat! Ik duim zo voor je, het is je zo erg gegund!!!!! Heb me vorig weekend nog bijzonder opgejaagd in een 'vriendin', kennis eigenlijk. Ze kende een vriend van ons 2 maanden en was toen zo gezegd per ongeluk zwanger (is niet zeker wie de vader is want ze bedroog onze 'vriend') en nu was ze alweer een week haar pil 'vergeten' maar dat vond ze niet erg!!! En toen begon ze mensen uit te lachen die geen kindjes KUNNEN MAKEN en dat ze dat zo dom vindt... OMG wat een leeghoofd en dat heeft dan een zwangerschapswinkel!!! *ZUCHT* waarom zijn er toch zulke domme, oppervlakkige mensen op de wereld? Een kindje krijg je, dat neem je niet... al mogen sommige ooievaren dringend een nieuwe GPS aanschaffen!!! Sterkte aan iedereen en ik kom hier nog wat ROZE babypoeder strooien wij weten sinds gisteren dat we een MEISJE krijgen ♥
Ineke@ Wat een muts zeg!! Dankje meis ik weet dat juli meiden hard voor me duimen , en het ons heel erg gunt. Een meisje leuk, strooi maar goed wat hsg meis. En moeder voor moeders de potjes goed vullen he...