Lieve meiden... Zo over een uurtje of 2 stappen wij in de auto..VAKANTIE!! Ik wil jullie de komende week veel sterkte wensen. Voor de meiden in de wachtweken na IUI of IVF! Ik denk en duim voor jullie! Zeehondje, behappy,spannendetijden, ik hoop over twee weken te zien dat jullie zwanger zijn van een IVF wonder. Marnat, jij succes met verhuizen en hety opladen voor de volgende ICSI poging, of wie weet komt er een onverwachte verrassing! Blijven hopen meiden!! Juulzon, ik hoop dat jij aan IVF ontsnapt! Yasgok, spannend meid!Goede score, dus alle reden om te hopen!! Saskia, jij veel succes 17/8 ben benieuwd wat wat het voor jullie gaat worden!! Dancer, nog 4 dagen, meid wat zal het geweldig zijn!!Het is je gegund!! Brabbel, vandaag de grote dag! Ik hoop dat er snel een andere verrassing komt voor jullie! Verder vergeet ik vast heel veel meiden, ik kan eht ook allemaal niet zo goed bijhouden!!Zet hem op allemaal! Veel sterkte!! Ik kom na de vakantie weer terug. De artsen denken dat het mijn schildklier hét probleem is bij ons. Dus aan de ene kant wel fijn dat het gevonden is. Maar ik durf niet meer te hopen en positief te zijn. dus ik ga mijn hoop opladen, heerlijk op het strand, boekje erbij, wijntje erbij en dan gaan we er weer voor. Want ik wil zó graag(net als jullie)!! Dan alweer de 11de IUI, kom maar op!! Maar ik moet zeggen zo'n pauze is lekkerder dan ik had verwacht!! Meiden!! ik denk aan jullie!! Liefs
Marnat: hoest met klussen?!!?!?!? (in de gang) Dancer: follikels hebben hun best gedaan! Zie mn ego En t is vervelend meid dat wachten!!!! Maar je moet er ff door!!!! Ik vond het ook steeds langer en langer duren! Probeer beetje afleiding te zoeken! Films kijken, boek lezen, s(h)oppen alle beetjes helpen succes meis denk aan je! X Be happy: toch 1 bevrucht!!!!! De beste zal overwinnen meid!!!! En das de kleine die nu terug is geplaatst!!!! Ik ga komende 2wk heeeeel hard duimen!!!! Spannend hor!!!!!!!!!! Xxx knuf Brabbel!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!! Nu mevr & Dhr. Brabbel hoe was je dag .(logisch natuurlijk dat je dat pas over paar dagen laat weten ) Willemijn: bedankt voor je reactie!!! Ik hoop t ook 3x ivf wonder En geniet jij maar heeeeeeeeel lekker van je vakantie girl!!!! Je hebt t wel ff verdiend!!! En na je vakantie ga jij knalle met roze xxx tot over 2 wk!!!! Knuf Ego: net weer fm gehad en ..bms ruim 9mm rechts stuk of 8eitjes tussen de 14 en 22 mm t varieert heb dr geloof ik 1 van 14 2van 16 1van 22 1 van 18 en 3van 19 oh en 1van 10 en links heb ik er een stuk of 12 van 1x8 1x10 2x14 3x18 1x ruim19 en nog wat variërend .heb helaas nu t schema niet meer mee gekregen dus kan t niet overnemen L moest na meting bloed prikken op mn waarde en naar aanleiding daarvan hoor ik vanmiddag van het amc of het zondag of maandag punctie word WHOA!!!!! Zooooo blij!!!!!!!!!! Ze bellen me rond 4uur en ben op van de zenuwen!!!!! Helaas bellen ze zo laat kwam door tijdstip van meting en bloedprikken normaal is dat voor 10uur maar nu dus niet maar evengoed horen we het vandaag!!!!!! Nou heb ik alleen een vraag en hoop dat jullie me kunnen adviseren: Mijn mama wilt graag mee met de terugplaatsing maar ik en mijn man willen dit liever niet bij de eerste keer L als het nou niet is gelukt mag ze volgende keer wel mee maar nu willen we dit graag samen doen! Tis toch bijzonder moment (en nieuw) en vind het beetje vreemd als ze mee gaat! Maar haar beste vriendin (mijn tante) mocht dit ook bij haar dochter (die was elke keer mee) om te steunen ed en nu wil mams dat ook .HOE ga ik haar vertellen dat ik dit liever niet wil!??!?!?!!??!!? Vind t erg moeilijk! L :s hebben jullie tips?!?!
Hoi allemaal, hoe is het met iedereen. Heb niet meegelezen de laatste dagen(sorry ). Beetje teveel met mezelf bezig... Nog niet ongi geworden, heb al wel 3 dgn wat bruin bij afvegen. Ook veel buikpijn, maar volgens de gyn(gister weer een echo) kan dat ook komen door de 2 eitjes(li. 20mm en re 23mm) die er nog zitten. Gelukkig mogen we met een nieuwe ronde beginnen(hoop het niet natuurlijk) als ik ongi word. Heb 't nieuwe prikschema al meegekregen. Verder weinig te melden. Meiden alvast een fijn weekend!!! Duimen draaien voor jullie allemaal. xxx Kersje
willemijn: Fijne vakantie!! spannende tijden: Zo dat zijn er veel. Daar moeten straks vast veel eitjes uitkomen. Kan niet anders. Nu dus nog even afwachten wanneer de punctie is. Hou ons op de hoogte. wat betreft je moeder. Ja, das best moeilijk. Maar als je haar uitlegt dat jullie deze keer liever samen gaan, zal ze dat vast wel begrijpen. Kersje: goed, bij jou ook nog geen ongi. Hier ook niet, wel af en toe klein beetje bruin. Maar nog geen roze/rood gehad zoals anders. Dus we houden goede hoop. Maar nog 4 dagen te gaan. Duurt zooooooooooooooo lang. Ben zo benieuwd of ik de dinsdag ga halen. Morgen gelukkig genoeg afleiding, want organiseer samen met wat buren een straatspeeldag. En vanmiddag en vanavond al een hoop voorbereidingen dus dan ook lekker afgeleid.
Hele fijne vakantie Willemijn! Oeps : lieve lieve brabbel eeen prachtige dag vandaag ga genieten!! GEFELICITEERD MET JE HUWELIJK MEIS. Spannendetijden@ Gang klussen doen we zo meteen, als manlief met rollers thuis komt , lol die waren er niet meer thuis dan. En het andere klussen gaat ook goed heerlijk ontspannen!! Ik ga duimen voor je dat de puchie gauw is. Even over je mams; onze ouders wouden ook wel mee met een echo of tp, maar wij zeiden dat gaat zo snel dat we binnen 5 min al weer buiten zijn. Daar konden ze mee leven. Mis kun je dat zeggen. Ik ging dus met de fm steeds alleen.
@dancer: Oeh ,nou word 't spannend he. Ja wachten is verschrikkelijk, maar ik duim voor je dat 't niet komt en de test heel erg roze is dinsdag!!!! Heel veel plezier met de organisatie en de straatspeeldag! Fijn weekend! xxx Kersje
@ Brabbel van harte gefeliciteerd met jullie huwlijk en onthoud dit goed een beetje regen op je huwlijks dag is een door god gezegend huwlijk (wij hadden zelfs een hoosbui tijdens foto's maken ) @ Be Happy wat fijn dat er toch 1 is bevrucht die gaat het gewoon even doen voor jullie dat is nu al een vechtertje andere dames succes met nog even wachten of juist weer op nieuw beginnen met alle onderzoeken
@ iedereen: dankjewel voor jullie lieve en leuke reacties! @ Brabbel: ook namens mij VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie huwelijk! Hier schijnt de hele dag al de zon en is het best warm. Ik hoop bij jou ook en dat je een hele leuke dag hebt! @ WillemijnP: een hele fijne gezellige leuke zonnige vakantie! @ Spannendetijden: zondag of maandag de punctie! Spannend! En misschien kun je zeggen dat het voor jullie allemaal nieuw en spannend is en dat jullie de eerste keer liever alleen de terugplaatsing doen? Ook omdat dit een intiem moment is? Misschien kun je ze anders uitnodigen voor een echo als je daadwerkelijk zwanger bent! Dat is voor hun nog leuker ook. @ dancer: veel sterkte met wachten. Ik duim voor je dat je over een paar dagen een positieve test vasthoudt! @ Zeehondje: spannend! Misschien is dat gevoel wat je hebt een innestelling? @ Juulzon: ik hoop toch dat IVF voor jou niet nodig zal zijn. Dat je lekker voor die tijd nog zwanger bent. Zo niet, wees niet bang om het IVF-traject binnen te stappen. Het valt mij ook erg mee. Het is hoofdzakelijk dat wachten wat zo moeilijk is. Wachten op de groei van eicellen en of het er genoeg zijn, wachten op de punctie, wachten op het resultaat van de punctie, angstvallig afwachten of er ook bevruchtingen zijn, wachten op de terugplaatsing en 2 weken zenuwachtig afwachten of je zwanger bent. Voor de punctie hoef je het ook niet te laten, want dat viel mij 100% mee. @ de rest: veel liefs en een knuffel van mij! Terugplaatsing vanmorgen...... Het enige nare vond ik die volle blaas....Ik met volle blaas in de auto vanaf mijn werk naar het ziekenhuis, af en toe een hobbel, oei! Was blij dat ik in het ziekenhuis was. Toen nog helemaal naar boven met de trap (ik heb een hekel aan een lift). Gelukkig hoefden we niet zo lang te wachten in de wachtkamer. Daarna naar het kamertje. Toen werd dat echoding op mijn onderbuik gedrukt. Lekker als je een volle blaas hebt, maar het hoort erbij. Die eendebek moest er ook nog in en de gynaecologe (mevrouw M.) zei dat ik best mocht persen, dan ging het wat makkelijker. Maar ik heb dat maar niet gedaan, straks vloog er urine uit, hahaha.... Goed, toen de terugplaatsing. Mijn vriend en ik vonden het leuk om te zien op dat TV-scherm hoe dat embryootje eruit zag. Ik bedoel maar, als wij zwanger zijn, hebben wij ons kindje vanaf het allerprilste moment gezien! Na de terugplaatsing snel-snel naar de WC, hahaha. Nu 2 weekjes duimendraaien, hopen en bidden...Meer kunnen wij niet doen!
be happy: spannend!!!!!!!!!!!!! ik ga ook heeeel hard voor je duimen meid!!!!! en ik zie ook op tegen die volle blaas hor haha ik plas namelijk heeeel veel als ik zenuwen heb!!!! ego: vanavond nog 1x deca en glonal morgen 21:30 pregnyl 10.000 zondag ontspannen maandag 08:45 melden AMC en om 09:30 Punctie!!!!! meisjes allemaal erg bedankt voor de tips! en ga t mams gewoon uitleggen ze snapt t vast wel!!!
@behappy: wat spannend nu zeg! Sorry niet alles meegekregen wat er deze week is geschreven. Maar ga met je meeduimen dat 't blijft plakken en een hele pos. test gaat opleveren over 2 weken! Sterkte met wachten meid! @spannendetijden: Succes nog met de laatste prikken en maandag met je punctie! Oeh wat spannend zeg! Heel veel succes! Duimen draaien ook voor jou. Allemaal alvast een heel fijn weekend!!!! xxx Kersje
behappy: wat leuk dat je embryo op tv kan zien. Nu goed blijven plakken kleintje. Ik duim voor voor. spannende tijden: maandag je tp. spannend hoor. We willen een uitgebreid verslag maandag. kersje: jij ook suc6 met wachten , en natuurlijk voor jou ook een posi test
Spannendetijden@ De laatste prikken joepie , met de pregnyl gebruik een handdoek of zo he.. anders mis open handen net als mijn mannetje En maandag maand verband mee voor het geval je bloed verliest wat niet erg is!! Succes , heb je nog vragen hoor ik het wel. geniet van het weekend. Joos@ Leuk dat je even wat van je laat horen !! hoe gaat het met je buikje?
marnat: thanks meid!!!!!! pregnyl laat ik morgen avond in zh zetten dus komt wel goed en verband haal ik morgen!!!!! vind t zooo spannend!!! en t duurt nog zooo lang hahaha dancer: maandag nog niet tp ! eerst punctie!! tp denk ik woe of do ofzo x
@ Be happy, emmy zit!!! Goedzo, en nu blijven plakken kleintje Zo mooi wat je zegt... als ik zwanger ben hebben wij ons kleintje vanaf het prille begin gezien... zo prachtig en zo waar! @ Spannendetijden, woeiiiii spannend! Maandag punctie!
Spannendetijden@ Slim bekeken om het in het ziekenhuis te doen. Graag gedaan hoor, voor je het weet is het maandag !! knuf mee . Ik denk dat je woensdag tp hebt ik had er ook 1 dag tussen.