IUI Deel 3

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by brabbel1988, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb alleen even snel doorgelezen, gezien ik dit weekend veel weg ben.

Dus reageer nu even niet op iedereen, wordt denk ik morgen.
    Denk wel aan jullie allen.

@spannendetijden; het klopt dat er wat anders staat op de doosjes gonal. Is mij toen ook opgevallen met de pennen van 900 en 450.

Maar op de pen staat netjes de eenheden. En die stel je in op 150 eh. Dus dan maakt het niet uit. Eerst wel ontluchten voor 1ste gebruik. Dat vergat ik dus steeds.

En inderdaad eerst de 900 gebruiken, daar kan je met 150 eh 6x mee doen. En dan zonodig de 300, dat is 2x. De pen mag namelijk maar 28 dagen open zijn. Dus kan je hem niet de volgende ronde weer gebruiken.

Succes.

Als het goed is vandaag wat minder heet, ik hoop het, want vond het toch iets te.
    Vandaag weer hele dag op pad, dus lekker afleiding in die vervelende wachtweken.

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi meiden, gister verjaardag ging wel goed...was goed voor afleiding en iedereen was heel lief voor me. Gisteravond beetje bloedverlies, nu weer niet maar wel kramp. En dat maakt het ineens veel echter..voel me nu zo rot. Was zo blij dat 2e iui al gelukt was. Moet nu weer wachten tot alles eruit is en weer normaal wordt en dan weer iui en weer maar 10% kans elke keer..en ik ben al 39. Zie het ff niet meer zitten.

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #123 kaboutertje, Jul 4, 2010
    Last edited: Jul 4, 2010
    Dikke kus salcia, helaas weet ik maar al te goed hoe je je voelt.
    Ik voel je pijn, je voelt je zo onwerkelijk, zo ....( en nu kan ik heel veel lelijke woorden opschrijven)
    Meid een hele dikke knuffel.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Dank jullie allemaal voor lieve woorden..wil gewoon dat het uit mijn lichaam gaat..dan kan ik beginnen met verwerken. Voel me nog steeds zwanger nu,borsten, misselijk etc. Dat maakt het extra moeilijk..

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    salcia meid, geef je een extra dikke knuf.!! sterkte!

nou ik al weer paar uur terug uit het ziekenhuis. Moest alle info even laten bezinken.

De eitjes waren niet echt veel gegroeid, nu allebei rond de 15mm , dus nu staat de iui gepland voor donderdag. Mag ovulatietesten gaan doen om mijn eisprong in de gaten te houden. Mocht die er eerder aankomen dan de pregnyl (moet dinsdag middernacht prikken) moet ik bellen en dan wordt de iui eerder. Dus allemaal erg onzeker.
    Ben er niet echt blij mee, maar weet dat ik er niets aan kan veranderen.
    Doe ik de testen niet kan het zijn dat, zonder dat we het weten de iui te laat is omdat mijn eitjes dan al gesprongen zijn voor donderdag. Dat risico wil ik zeker niet lopen , dus dan maar ovulatie testjes doen elke dag t/m dinsdag. Hopelijk worden we er wijzer van , dat is afwachten.

6. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

@ Spannende tijden; mijn uitslag was negatief meid!

@ Brabbel; Hoe was je weekend meissie....leuk en gezellie gehad?!

@ Salcia; ow jeeeeeee wat ontzettend naar meissie dat dit je overkomen is!
    Ik wil je vanaf deze kant een dikke knuffel geven, en veeeeel sterkte toewensen.

@ Pientje; welkom bij de club meid....en klets gezellig met ons mee.

@ Juulzon....huisje al af meid :p

@ Oasis...Jeetje meid, iedere maand telkens die teleurstelling weer...Ik hoop (DUIM DUIM DUIM) dat de 8ste ronde echte de allerlaatste zal zijn, en dat deze zeker gaat lukken.
    Maar geef de moed en hoop nog niet op he, hoe moeilijk het ook is.

ALL; hoe gaat het verder met de overige meiden die op het WB zitten....houden jullie het nog een beetje vol :(
    En helemaal met die mega hitte van afgelopen dagen, pfff.
    Maar heb begrepen dat het eind vd week weer zo warm wordt!
    Nu de 1ste dagen wat minder warm...kunnen we weer bijtanken, hihi.

Ego; Doordat mn menstruatie nog niet aangebroken is, en ik afgelopen donderdagnacht zoveel pijn van onderen had...heb ik vrijdagmorgen maar weer aan de bel getrokken bij mn HA.

Mn HA heeft me direct door gestuurd naar het ziekenhuis, omdat hij dacht dat het mn blinde darm was, die ik nog heb.
    Maar toen ben ik echter door gaan drammen betreft dat ik 1st naar de gyna heen wilde, omdat ik zelf het gevoel al had dat er inwendig iets niet pluis was.
    Gelukkig gaf mn HA hier gehoor aan, en heeft 1st de afdeling gyna gebeld en mn situatie uitgelegd.

Afgelopen vrijdag moest ik 3uur bij de gyna zijn, en kreeg direct onderzoeken.
    En wat bleek (had ik het dus toch bij het juiste eind :x!!!) ik heb daar een cyste zitten van 3.8/4.2 mm.
    Daar kunnen die pijnscheuten dus van komen, omdat het rond dwaalt in mn baarmoeder.

Daarnaast werd mn bloed weer onderzocht (op diverse dingen), en moest ik mijn urine ook inleveren.
    Leuk hoor, zo verplicht/op commando plassen in een potje....hihi
    Maar is gelukkig gelukt ;).

A.s donderdagmorgen wordt ik weer in het ziekenhuis verwacht om 9.50 uur.
    Dan krijg ik de uitslagen zoal te horen van die onderzoeken.
    Mocht mn ongi nog NIET aangebroken zijn, dan moet ik alsnog mn tabletten (Primolut tabl.) innemen die de ongi opwekt.
    Kortom....hele heisa en toestanden weer, bah.

Ik hou jullie op de hoogte meiden....en voor straks;

View attachment 83203

En meiden op het WB.....toi toi toi nog!!!

Liefs en knuff Duivinnetje :)

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Duivinnetje, wat goed dat je de ha hebt gebeld... Je eigen gevoel zat er weer niet naast... zo zie je maar. Balen hoor meis, hopelijk breekt die ongie dan maar gauw door.... Knuff!

Salcia: PB-tje! En nog een knuf!

Dancer: Dat had ik ongeveer ook zo met de eerste ronde puregon 50eh. Mijn eitjes gingen even in staking. En moest ook ovutestjes doen... Mijn tip: doe die van clearblue met smileys, rond een uur of 10 /11, na je ochtendplas zeg maar. Bij een ++ bellen en dan de VOLGENDE dag IUI. Ben je echt niet te laat.... Bij mij hadden ze die keer, had toen om 16u een +++ clearblue :)en moest toen alsnog ?! (heel vreemd dus) de pregnyl zetten en had toen pas twee dagen later om 16 u de IUI1. Vind het wel vreemd dat ze je niet dinsdag nog even willen FM-en.... Anyway, denk dat je dinsdag zomaar een +++ ovutest (echt die :) doen hoor, die anderen zijn toch lastiger in te schatten) zal hebben... Dat zou betekenen dat de IUI woe zou zijn en dan is het prima op tijd. En is de OVU test dinsdag niet +++, lekker die Pregnyl zetten!!!! En dan donderdag de IUI. Komt goed, schatje... :) ! Sterkte!

Hier geen bijzonderheden... Vandaag dag 8 DPO... En voel ik iets? Behalve een dikke pukkel op mijn kin? Soms dénk ik een klein steekje in mijn borsten te voelen, maar niet echt overtuigend hoor. Misschien wil ik het alleen maar voelen :) !
    Afwachten maar weer... nog een week....
    Komende week wordt spannend voor vele hier, zag ik op de lijst!

Ik duim voor roze!!! Voor ons allemaal!

Trusten!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kaboutertje; hoe gaat het op het wachtbankje :) ?

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    En natuurlijk ook met de rest op wachtbankje :) :) :) !!!
    Al meer kwaaltjes gedetecteerd meiden????

Xxxxx

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Kaboutertje: bedankt voor je reactie skat!!!! Wat een opluchting weer!!!!! :D thanks! Hihi

Salcia: ondanks dat je je zo naar voelt,…toch fijn dat de verjaardag beetje voor afleiding kon zorgen! En dat iedereen zo begripvol en lief was! Sterkte meid!!

Dancer: das balen!!!!!! Jammer dat ze toch niet actiever groeien!! Ik zou normaal gesproken morgen weer mn iui hebben gehad! Liepen we weer bijna samen! Maar dat zit er deze ronde niet in! En hopelijk voor jouw de volgende ronde ook niet want dan ga je gewoon vet positief testen en doe je niet met me mee :D ik ga voor je duimen skat! En die ovu testen,…goed idee!! Kan je t zelf mooi in de gaten houden! ;)
    Ik zat er ook aan te denken om die te gaan doen vandaag,…omdat ik nu niets sik weet ik niet zeker wanneer mn eisprong is maar ivf aankomend ivf ed wil ik dit wel weten! Dus misschien ga ik ze strakkies nog wel even halen! Heb voor de zekerheid (en eigenlijk gewoon omdat we zin hadden en er niet over na dachten dat t vruchtbare dagen zijn) 2x geklust! :D miss vanavond nog een keer, maar morgen is man werken dus word t niets :s maar misschien voor t werk :p maar ga dr niet vanuit dat t zin heeft hor! Weet niet wanneer mn ei is én ik ben niet voor niets door voor ivf,….

Duivinnetje: jeetje meid!!!!!! Wat een belevenis!!! Ik heb gelukkig nog nooit een "echte" cyste gehad!!! Wel eens rond mn eerste FM dat er wat zat waarvan ze dachten dat t een extra ei was maar bleek cyste en die werd nooit groter dan 1.5mm en had er nooit last van en bij de laatste fm/iui was ie alweer weg :D girl,… heeel veel succes met de onderzoeken en hopelijk ben je gauw van je cyste af én ongi. ;) xxx

Juulzon: nog ff doorbijten meid!!! Je hebt de eerste wk gehad ;)

Ego: ik heb eigenlijk niets te melden,… :s saaie bedoeling! ;) krijg je ervan als je te wachten zit he!?!? Nog 9 nachtjes tot mn eerste spuitje! Vind t ZÓ spannend!! Dan gaat t allemaal echt gebeuren! Dan gaat onze eerste ivf écht van start!!! Ben benieuwd hoe t allemaal afloopt!!! En hoe t gaat! En omdat ik zo benieuwd ben, ben ik ook zeer benieuwd wanneer mn ongi is want 5dagen later mag ik starten met hormonen! Normaal zou ik nu fm hebben en precies weten hoe en wat natuurlijk en ik had normaal 30dagen cyclus maar afgelopen 6mnd was t 28 en zelfs soms 26/27 door clomid en pregnyl dus heb geen idee wat me nu te wachten staat en zit erover na te denken om ovutesten te gaan doen! Dat maakt t allemaal wat minder spannend en drukkend hoop ik! Iets meer rust misschien?!?!?!maarja ik denk dan ook weer,…t zal nooit langer zijn als 32dagen deze keer L pfffff die zenuwen hahahahaha
    Nou lieverds,…ik ga weer hard aant werk! ;) en kom vanmiddag nog wel even gluren! :D

Marnat: hoest met je meid!?!?!!? Komt nu dichtbij he?!?!?! Spannend!!!!

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Bedoel je mij???? Wat heb ik gezegd??? :):)

Juulzon, wb zit niet goed. temp is niet omhoog gegaan, dus verloren ronde. Dus nu echt nog een week uitzitten.

Duivinnetje: jeetje meid...
    En jij verplicht plassen, maar kun je nagaan wat de mannen elke maand verplicht moeten doen ;)

Ik ga snel doei!

11. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    kaboutertje: sorry!!!! bedoelde zonnetje! was nog niet helemaal wakker denk ik ! :(

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Maakt niet uit, met een compliment ( ook al niet voor mij) is het toch leuk de pc opstarten :)

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zaterdag gezellig met manlief een dag naar Amsterdam geweest was heerlijk .
    Was wel een gedoe met de ov kaart hoor, die moest je eerst uit een wit kantoortje buiten het stadion halen.
    Waren 50 wachtenden voor ons pff, ik kon het niet dat helle stuk steeds lopen , uiteindelijk ging het vlot.
    Niet veel gekocht maar heel leuk gehad.

We hadden wel even klein paniek, ik had maar zo wat roze in mijn broekje!! WE DENKEN IN NESTELING?
    later toen we thuis kwammen was het vies bruin en stonk!!
    later was het weg, gister niks , vanmorgen weer roze en stonk.

VERDER GEEN RARE DINGEN.

Spannendetijden@ Die medicatie had ik niet, ik gebruikte alleen decapeptyl en puragon en nu utrogestan.

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    juulzon: bedankt voor je tip. Heb wel gisteren zo'n ovu set van het kruidvat gekocht. Probeer het eerst daarmee, werkt het niet koop in vanmiddag die van clearblue wel.
    Vond het ook een beetje raar dat ze me niet nog een echo wilde geven. Maar ja, wie ben ik.

Jij in ieder geval sterkte met wachten. zie dat je nog een weekje moet.
    Hoop zo voor je dat je plus test binnenkort. Het is je zo gegund.

Spannende tijden: Ja, zou wat zijn als we weer tegelijk lopen. Maar jij nu op voor ivf. Spannend hoor. En klussen kan nooit kwaad. Wij gaan vanavond ook nog een keer klussen voor de zekerheid. Zeker als de iui donderdag is ,dan is zijn zaad goed optimaal.

duivinnetje: voor jou ook een spannende week, is je ongi al doorgebroken? zou opzich mooi zijn, dan hoef je geen pillen te slikken. Tis natuurlijk helemaal een rot situatie, want liever hadden we een posi test gezien voor jouw. Meid, sterkte en dikke knuf

ego:Heb op moment al aardig wat vruchtbaarslijm. Meer als normaal, (nu puregon gespoten) en loopt er nu spontaan uit. Normaal was alleen met afvegen. Maar ja, opzich een goed teken.

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ga straks even alles lezen.

Maar voor marnat, als het echt stikt moet je het goed in de gaten houden. Want dat kan wijzen op een onsteking.
    Heb hier ook wel last van dat het meer ruikt hoor, dus goed schoonhouden.
    Kan innesteling zijn inderdaad, maar hoeft niet.
    Succes en sterkte, maar houd het even goed in de gaten.

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dankje voor je antwoord meis, ik hou het id in de gaten.
    Hopen maar op innesteling , want ongi is te vroeg lijkt me,
    Zou het ook van de bolletjes kunnen zijn?
    wacht wel af.

17. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Hai meiden,

Ff een kleine update;
    Vanmiddag om 15.10 moet ik weer naat het ziekenhuis toe (nu naar mn eigen gyna!).
    Want zojuist voel ik me nu totaal niet goed en lekker.... Zou het toch alsnog miss mn blindedarm zijn :(.
    Mn hele onderlijf (darmen/maag) borrelt de hele tijd flink door.

Ben vanaf vanmorgen weer accuut aan de diarree gekomen, en voel me dr hondsberoerd nu bij.
    Misschien dat het 1 wel met het andere in verbinding staat, heb geen idee.
    Maar weet wel nu, dat met mn gezondheid niet te best gaat op het moment....pfff.

Kortom....ik zie er nog op aankomen, dat ik in het ziekenhuis beland.
    Maar laten we dit maar ff afwachten na 15.10 uur vanmiddag, want dan weet ik hopelijk meer.

Meiden....tot laters, en een fijne dag nog allen.

Liefs Duivinnetje

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sterkte vandaag duivinnetje

Marnat, ik duim dat het gewoon innesteling is

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Marnat: misschien dat het inderdaad een innesteling is, maar dat de stank juist weer van die Utrogestan-bolletjes komt! Want van die bolletjes kun je toch ook stinkende afscheiding krijgen?

20. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Kaboutertje: idd leuk om zo te starten hihi

Marnat lekker weekend dus!!!! Beetje jammer idd van dat ov gebeuren maar verder dus heerlijk gehad?!!! Doen jullie goed! En ik hoop voor je dat het innesteling is geweest! Ik zou het niet weten skat! Ik duim ervoor!!!!!!
    En ik krijg ipv puragon glonalF volgens mij is dat zelfde,…tenminste..t zijn beide hormonen ter kweeking van de eieren :D de decapeptyl heb ik ook en de utrogestan heb ik ook! En dan nog die 5mg pijn stiller!!
    Ohhhh vind t zo spannend voor je!!!

Dancer: je hebt helemaal gelijk hor meid!!!! Lekker aan de klus!!! En dan is het idd optimaal strakkies! Ook als je je iui woe krijgt ;) komt helemaal goed!!! En idd hoe meer slijm hoe beter! Toch ?! ;)
    Idd spannend de ivf en kan niet wachten tot t de 14de is want dan gaan we starten met de antihormonen :D

Duivinnetje: succes meid!!!!!!! Wat vervelend voor je dat je je zo ziek voelt!!!! Miss zijn t alle spanningen ed die eruit komen meid!! Iig heeeel veel beterschap en succes vanmiddag!
    x

Ego(again):
    Heb net t ziekenhuis toch even gebeld ivm de hoeveelheid van de medicatie! En ik moet gewoon 150eh spuiten! (Is standaard stickertje op doosje dus die moet ik negeren) dat vermoedde ik al natuurlijk maar weet t nu zeker! En ik hou van zekerheid haha heb namelijk meteen naar het bloeduitslag gevraagd van mij en mijn man,… alles goed!!!!! Geen hepatitis A/B/C hiv of aids :D , dat wisten we natuurlijk al maar ik wilde t toch zwart op wit! Ik ben namelijk nogal panisch en onzeker dus dat ik het nu toch nog een keer van een arts na onderzoek heb gehoord doet me gewoon goed! En stelt me gerust!!! Das weer iets wat ik los kan laten :D ;) zo fijn!!!!

Share This Page