IUI Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kersje

Kersje Niet meer actief

@dancer: Oeh wat spannend! Nou laten we hopen dat er niets komt en dan morgen kun je testen, ik blijf voor je duimen.
    En succes met je tele. afspraak, ben benieuwd!!

xxx Kersje

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden,

Hoe gaat het met jullie?
    Ik moet veel lezen zie ik.

Helaas gaat het hier wat minder. Ik heb astma en door de verhuizen is het erger geworden. Ik heb nu prednison en andere inhalers gekregen. Een nadeel hiervan is dat ik niet zwanger mag raken. Ik ben vorige week ongi geworden dus ik hoopte dat ik weer verder kon met IUI. Volgende week krijgen we uitslag van onze bloedonderzoek, maar ja weer wachten.
    Ik ga deze dagen alles weer lezen en reageren op iedereen.
    Ik hoop dat het bij jullie wel goed gaat

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    pffff, wordt een beetje gek hier.................. ga bijna elk half uur naar de plee om te checken. Ik denk dat ik beetje krampjes krijg nu. laat die ongi maar komen want hier wordt ik gek van:$

als het niet komt (lijkt me erg sterk) ga ik morgen nog niet testen hoor.
    durf niet zo goed. ik wacht tot dag 16(dat is donderdag). Als ik dan nog niet ongi ben doe ik een test. eerder niet.

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    @Dancer, ik had dat ook hoor toen ik zwanger bleek te zijn. Elk uur naar de wc en maar checken of ik al rood zag. Gelukkig was dit bij mij toen niet zo. Ik durfde ook niet te testen, heb toen pas getest op dag 18 na de IUI.

Ik duim voor je!!!!!!

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dancer, ik duim voor je.
    Voel je je anders?

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dancer wat spannend!!!

Wel sterk dat je kan wachten hoor! Ik had nooit die moed, altijd dag 12-13 al testen met die 2 voor 5 euro van kruidvat haha... ben ook zo een nieuwsgierig snuitje he!!!

Veel succes meid, ik duim voor je!

7. Kersje

Kersje Niet meer actief

@Angelica: meid wat vervelend van de astma en dat jullie nu even niet verder kunnen. Succes!

@dancer: Ik snap wel dat je niet op de dag zelf wil testen, nou duim gewoon verder en dat je donderdag maar mooi roze mag testen :)!!!!

xxx Kersje

8. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    dank je voor de lieve woorden allemaal.
    Nee voel me helemaal niet anders. Was dat maar zo, dan weet je tenminste wat.

net ook de arts aan de telefoon gehad. Als deze ronde mislukt is mag ik volgende (laatste) ronde 75 in plaats van 50 puregon gaan prikken. kijken of dat beter gaat. Maar eerst op de ongi wachten...............

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Toch wel spannend Dancer! De meeste die zich juist anders voelen, zijn niet zwanger. Niks voelen hoeft niet negatief te zijn.

10. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    we zullen het zien. tis echt een hele spannende dag....................;)

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sas, hoe laat moet jij morgen>?

12. lieve dames..
    niet terug gelezen..
    weer een tegelslag te verwerken.. staat op mn site
    (onder mn schrift)

iedereen suc6!
    knuff

13. Kersje

Kersje Niet meer actief

@dancer: ohhh meid ik leef zoooo met je mee. Wat spannend allemaal. Ja misschien is het inderdaad een goed teken dat je nergens 'last' van hebt. Ik duimduimduim voor je(meer kan ik jammer genoeg niet doen :) )!!

xxx Kersje

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    mariek: heb net gelezen. meid wat kl*te zeg. afwachten tot vrijdag zou ik zeggen en is het geen goed nieuws gewoon naar een ander ziekenhuis zou ik zeggen. Een second opinion daar heb je toch recht op. Kop op en hou moed. Komt vast allemaal goed.

15. thx meid.
    ben helemaal kapot...
    ik ging er zo vanuit...
    wie zijn hun om dat voor mij te bepalen..
    na bijna 4 jaar...
    kan alleen maar huilen

16. Kersje

Kersje Niet meer actief

@marieke: jemig meid, ik heb hier geen woorden voor. Nou of toch wel, echt belachelijk hoor. Wat denken de heren doktoren wel niet. Echt belachelijk!!! Wat moeilijk dat je nu tot vrijdag moet wachten. En dan ben ik wel benieuwd wat ze gaan zeggen. Mensen(in dit geval de doktoren) snappen niet hoe moeilijk het is. Ik kan bv. op dit moment geen baby's meer zien(en wij zijn pas begonnen).
    Meid heel veel dikke knuffels voor jou een heel veel sterkte met wachten.

xxx Kersje

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marieke@ Lieverd eerst even dit , kennen /schrijven. we al lang met elkaar en heb ik nu pas je site ondekt schaam.
    Ik kan je gevoel heel goed , en weet als geen ander wat je door maakt! Dokters zijn er toch om ons/jou te helpen!! heb je al aan een second opinion in ander ziekenhuis gevraagd?
    hier in umcg Groningen. heb ik geen problemen, hier zijn ze heel mee levend. Ik weet niet of dat te ver rijden is? maar ik weet zeker dat je je daar geholpen voelt.
    Vraag maar aan behappy die loopt er nu ook, ik weet zeker dat ze tevreden is.
    Proberen er alles aan te doen .

Dikke knuf.

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Jeetje Marieke! Wat onrechtvaardig zeg!!!!

Sorry maar ik begrijp het systeem in NL toch niet altijd hoor!!! Woon je ver van België? Hier doen ze er veel minder moeilijk over hoor...

19. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Jeetje meid what a story!

Een dikke cyberknuffel voor jou en ik hoop voor je dat ze met het nieuws komen dat je weer mag voor de volgende IUI ronde. Zo niet zou ik idd om een sec. opinion vragen elders....

mijn duimen draaien voor je!!!

@ Kersje heb een beetje meegelezen af en toe wat kl*te pffff

@ all the ladys
    herkent iemand mijn ego zo ja dan hoor ik graag wat jou ervaring is geweest. Het volgende is er aan de hand:

op 15 juli hadden wij onze IUI op 28 juli werd ik ongi (nog voor het moment dat we konden testen) dus ging er al helemaal van uit dat het niet was gelukt. Wel een test gedaan voor de zekerheid aangezien er zoveel uitzonderingsgevallen bestaan.
    Deze was negatief.
    Nu anderhalf week later ongeveer heb ik een klein lichtrose veegje gehad in mijn slipje (sorry voor de details) dus inlegkruisjes gaan gebruiken. volgende dag klein beetje lichtbruine afscheiding en rose voornamelijk bij het afvegen. in de nachten helemaal niets dus werd 's ochtends steeds wakker met oh snel naar de wc om te kijken wat erin zit (pffff lijkt net of ik het over een cadeautje uitpakken heb hihihih) maar goed 's ochtends steeds niets en de derde dag een kleine lichtroze veeg. In die dagen had ik ook last van een soort van ''zeurende'' pijn linksonder in mijn buik.
    Nu 4 dgn later ben ik opgestaan met verschrikkelijke rugpijn (onderrug) Ging gister toch maar ff surfen om info te krijgen over innesteling etc... ik kan er gewoon geen touw aan vastknopen.
    Zou die menstruatie laatst voorlopig de laatste zijn geweest en blijk ik straks toch zwanger??? Was dat lichtroze gevalletje een innestelingsbloeding? En wanneer zou ik nu uberhaupt moeten/ kunnen testen :( :( :(
    ik heb een hele onregelmatige cyclus en het kan soms maanden duren voordat ik ongi wordt. Bovenstaande maak ik voor het eerst mee...
    Het ''zeurende'' gevoel links is nog steeds in lichte maten aanwezig en komt en gaat... verder heb ik geen andere klachten

Eind van deze maand hebben we een intake gesprek voor IVF/ICSI zou toch wat zijn dat het nu in de rustmaand juist raak is...
    Pffffff moest het ff van me afschrijven wilde het eerst niet doen omdat ik niet zo actief reageer op dit forum sorry daarvoor.

Liefs Genesis

20. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    helaas, net naar de wc geweest. Ben ongi geworden.:(
    Ik wist het wel. Nou ja, het is niet anders. Gelukkig kan de laatste iui net nog voor onze vakantie. Op naar poging 6..................

Deel Deze Pagina