IUI Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Meiden, zoals beloofd hier een aantal fotos van het trouwen!:D

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dit is Brabbel.............;)

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    WOW!!!! brabbel......wat zie je er prachtig uit schat!!!!!!!!!!!! en je man natuurlijk ook!!!!!!!!!!!!! ;)

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    En Brabbelman.............

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Jij bent er snel bij!!
    En had jij je Brabbel zo ook voorgesteld?;):D

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    En de laatste...................

7. Kersje

Kersje Niet meer actief

WOW wat mooi mevr. brabbel!!! Jullie zien er geweldig uit!!!

xxx Kersje

8. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    @ Brabbel Wow wat een mooi stel en wat een leuk boeket nou geniet maar lekker van je witte broods weken

9. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    #1429 31 december 2008 gestopt, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    oeps

10. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    whoh spannende tijden, wat een mooi aantal zeg, oh ik hoop zo voor je dat er ook meerdere bevrucht zijn geworden. echt meid ik duim kei hard voor je dat dit het gewoon gaat worden! HEEEEL erg veel succes meid en slaap maar lekker, rust maar goed uit.

Brabbel: oh wat een ontzettend mooie jurk meid, je ziet er echt prachtig uit (en je brabbelmannetje ook natuurlijk!)ook mooie trouwringen zeg!! Geniet maar van je witte broodsweken meid, dat beebje komt daarna wel!!

ego: ik voel me sinds gisteren echt beroerd. Constant slechte zin, beetje misselijk (niet echt maar het blijft zeuren) en gewoon echt niet te genieten, beetje down... Zullen de hormonen wel zijn denk ik....... heb gelukkig wel eindelijk een nacht doorgeslapen en dat had ik dan ook echt heel erg hard nodig. a.s donderdag naar de vk en daarna pak ik me lekker vrij, zodat ik vrijdag een gat in de dag kan slapen!!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Brabbel, jeetje wat zijn jullie toch een mooi plaatje

31-12 hoe laat moet je donderdag? Gaat het voor de rest?

12. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    12:00 uur. Voor de rest gaat alles goed hoor! dank je!!

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    brabbel: zo prachtig mooi bedoel je?!?!?!? uiteraard had ik dat verwacht ;) hihi

31dec: thanks!!!!! lief van je!!!! lig nogsteeds plat! tis net of iemand op mn eierstokken heeft gestaan! :( maar man is weer thuis en zorgt heeel goed voor me....voel ik me toch beetje beter door ;)
    en wat vervelend dat je je zo beroerd voet skat! maar hoort er allemaal bij!!! succes do bij de vk!!!! en neem t er maar lekker van vrijdag

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    brabbel: wat een prachtig stel zijn jullie! Jullie zien er heel gelukkig uit.
    ook leuk om een gezicht te zien bij de naam die we al een tijd kennen.

spannende tijden: graag gedaan meid. ene lekker uitrusten en bijkomen vandaag. Je moet goed fit zijn voor de tp. dikke knuf

31-12; zal niet meevallen die misselijkheid en de hormonen die door je lichaam racen. Maar het is voor een goed doel hou dat gewoon voor ogen. Sterkte en een dikke knuf.

ego: nou gisteren ongi geworden dus vanaf morgen weer beginnen met prikken voor de laatste iui poging. We hebben besloten om er dit weekend even tussen uit te gaan. We gaan zaterdag een dagje naar fantasialand en dan blijven we daar 1 nachtje slapen en komen we zondag weer naar huis. We hebben even afleiding nodig en moeten weer bijtanken voor de volgende poging. Heb er al helemaal zin in.

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh Brabbel wat zien jullie er prachtig uit zeg!!! Mooi hoor! :)

En mooi kleedje en bruidsboeket trouwens ;) lijken wat op die van mij 2 jaar geleden...

Dancer, wat jammer nou weer :( veel plezier dit weekend, zal jullie goed doen!

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dancer: liefie wat balen meid!!!!!!!!! maak er idd maar een super gezellig weekend van!!!!!! jullie hebben t verdiend en t zal idd goed doen ;) xxx

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Spannendetijden: jeetje, 16 follikels en ook nog allemaal gevuld met eicellen? :$

Ik had er ook 16, maar daarvan waren er maar 5 eicellen gevonden. De gynaecologe begreep daar ook niks van. Ik denk zelf dat het misschien aan mijn leeftijd ligt (bijna 36 jaar).

Nu is het spannend hoeveel er bevrucht gaan worden. Ik duim voor veel bevruchtingen!

Wel apart trouwens: het ene ziekenhuis doet de terugplaatsing na 2 dagen en het andere ziekenhuis laat er 3 of meer dagen tussen zitten....

Hier gaat alles redelijk goed. Heb sinds de terugplaatsing last van mijn buik (maag-darmklachten). Heb toen in de bijsluiter van de Utrogestan gekeken en daar kan het heel goed van komen.
    Verder af en toe een soort van menstruatiekrampjes.
    Hopelijk duidt dit allemaal op het groeien en innestelen van het embryo!

18. Kersje

Kersje Niet meer actief

@dancer: Wat gezellig meid, lekker even samen weg! Alvast heel veel plezier en geniet er van!
    Volgende week is mn mannetje jarig en neem ik hem 2 dgn mee. Heb er ook al heel veel zin in. Lekker even wat anders.

@spannendetijden: Meid wat een belevenis zeg die punctie. Duim hard voor je!!

Lekker vrij vamiddag en vanavond uit-eten met tantes en nichtjes.
    Meiden fijne dag allemaal!

xxx Kersje

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mvr en Dhr Brabbel wat zien juli er prachtig uit!!
    En een mooi bruidsboeket, als je hem laat drogen kan ie het nog drie jaar uit houden, of meer.
    bruidsboeket van ons heb ik nog maar net weg gegooid, heeft hier nog drie jaar gedroogd.

Spannendetijden@ Hoe gaat het meis, ben je wel aan het werk, en weer fit?

Kersje@ Veel plezier vanavond.

Dancer@ knuf en geniet van het weekend meis.

Behappy@ knuf voor je pijnlijk buikje.

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    marnat: ik lig plat op de bank!! :( heb mega last van mn buik/eierstokken :s maar mn hubbie zorgt super voor me!! en ben iig weer wakker hahaha

kersje: thanks!!!! ;) en een fijne dag!!!

be happy: ik had iets van 18follikels en dus 16 eitjes!!! erg netjes!!! nu hopen op goede bevruchting!!! ;) vind t zoooo spannend!!! heb erg respect voor jou/jullie ...t is zenuwslopend!!! en heel raar idee dat mn eitjes en zaadjes nu ergens op een plaatje liggen om een babytje te worden haha
    en ik heb over aantal dagen na punctie ook wel eens gehoord dat dat afhankelijk is van aantal....but i dont know for sure! ;)
    en ik hoop en duim heeeeel hard met je mee!!!!!!!!! ;)

Deel Deze Pagina