Zonnetje, balen dat het zulks een slecht weer was .. Nog meer balen dat je weer ongie bent geworden. Wordt het nu ook je 6e IUI? Angelica, zie dat jij bijna de uitslagen krijgt... Pfff, spannend...??? Marnat, gelukt met klussen ? Egootje: Uitslag vh bloedonderzoek (op HIV en Hepatitus A en B) gehad en het was in orde. Als de 6e IUI mislukt mogen we dus volgende ronde met IVF beginnen... Maar eerst de laatste IUI!!! Eitjes, zijn er toch 2, waren ruim 14 en 15. Moest vandaag nog 1x Puregon zetten en morgen de Pregnyl, zondag de IUI... Alweer op zondag! Hou er zo wel echt iedere keer regelmaat in, ha ha! Mijn vriend is ervan overtuigd dat het deze ronde lukt, de schat. Vandaag was zijn favoriete liedje nl op de radio toen ik de spuit ging zetten. Dat kon geen toeval zijn en hij gaf me na de spuit een dikke kus op mijn buikje, ha ha! Hoop dus maar dat-ie gelijk heeft!!! Rustig hier trouwens!!! Ben zelf ook even niet zoveel online, omdat we gaan verhuizen !!! Dit weekend inpakken en maandag komen ze inladen, dinsdag uitladen en ik moet woe weer voor mijn werk op reis... Duim voor jullie!!! xxxxxxxxxxxx
juulzon: goed hoor 2 mooie eitjes. suc6 zondag met de iui. En sterkte met de verhuizing. Hoop dat alles voorspoedig gaat. ik ben ook al gestart met prikken voor 6de iui. Ook voor ons na deze iui evt ivf. weet nog niet zeker. Omdat ik hier heb gelezen dat je iui onbeperkt vergoed krijg. Ga ik het zeker aankaarten bij de gyn. Daar hebben we begin okt. een evaluatie gesprek. Want misschien wil ik wel nog 3 pogingen iui voor we met ivf starten. Maar eerst maar even afwachten wat de gyn daarvan vind. ondertussen heb ik ook een afspraak gemaakt bij een acupuncturist voor as maandag en heb mijn navelpiercing verwijderd. Was een tip van een vriendin die had gehoord dat dat misschien ook van invloed kon zijn. Ik wil alles proberen dus heb hem er gelijk uit gehaald. Iemand ervaring met acupunctuur? Vond dit op internet en klonk er aannemelijk dus dacht ga het gewoon proberen. As dus een afspraak. Kinderwens | Ling Zhi praktijken voor acupunctuur en Chinese kruiden
@juulzon: regelmatig regen gehad, maar de meeste dagen konden we op de dag wel gewoon wat doen. En ik houd toch ook niet van hitte. Maar laatste 3 dagen alleen maar regen is toch niks als je kampeert. Verder hebben we maar 2 dagen echt hele dag regen gehad, waarvan we er 1 in de auto hebben doorgebracht. De rest vooral savonds regen. Succes met de iui. En ik hoop dat het gaat lukken de laatste iui. Hoe lang duurt het voor de uitslagen van het bloed gedaan zijn? Ik heb inderdaad de 6e iui hierna. Maar heb nog geen afspraak voor ivf. Doen ze bij mij in het ziekenhuis niet. Mochten we voor ivf gaan dan ga ik ook naar het mck denk ik. Succes met inpakken en verhuizen. @dancer: ik doe ook aan accupunctuur. Ben bij iui 5 begonnen destijds en heb toen helaas niet mogen helpen. Moet volgende week weer, heb nu even niks gedaan ivm mijn vakantie. En hopelijk heeft het effect bij iui 6. Kansen zijn iets groter zeggen ze. Ik ontspan dan in ieder geval wat meer. Gebruik trouwens geen kruiden. Advies hier was dat man ook behandelt moet worden, maar die wil echt niet. @marnat: kan je evt geen opleiding voor niveau 3 gaan doen? Dat vragen ze overal genoeg namelijk. En evt een open sollicitatie? Weet dat er genoeg mensen nodig zijn in de zorg namelijk. Kan je helaas niet helpen ben ik bang. Wist nog wel iets maar dan moet je minimaal verzorgende 3 ig zijn. De regen heb ik juist daar gelaten hoor. Sinds ik thuis ben heb ik nog geen druppel regen gehad namelijk. Misschien woon je dan precies verkeerd en heb ik het aan die kant van het land achtergelaten @angelica; spannend voor je en succes. Heb nog niks terug gelezen, ben nog met een hoop andere dingen bezig geweest. Hadden hier gezellig een markt gisteren waar we heen zijn geweest en zijn aan het kijken om de tuin aan te passen. Dus daar ook voor op pad geweest.
zonnetje: dat was ook mijn voornaamste reden. Dat ik wat rustiger ben tijdens de wachtweken. Ik hoop echt dat het helpt
Hoi meisjes hier ff ivm tijd gebrek en t aantal wat ik nog ff op mn gemak moet terug lezen ff een snelle reactie en korte ego Juulz: meid wat fijn dat je testen positief waren!!! niet anders verwacht natuurlijk En 2 eitjes!!! Succes zondag!!! Dancer: er zijn meerdere meiden die accup. Doen!! Of t werkt?!!? Dont know zelf doe ik t niet Al heb ik er wel eens overna gedacht hor Hebben gister onze terug plaatsing gehad!!! Van 1 prachtige 8cellige embryo!!!!!!! Hij zag er fantastisch uit!!!!!! En omdat de kwaliteit zo goed was .werd t er maar 1! Maar zijn zeeeeer tevreden!!!!! De fa zei: dat ze alleen in de studieboeken Zó mooi zijn!! Echt een voorbeeld erg fijn om te horen natuurlijk!!!!! Nu wachten tot 3 sept! Dan moeten We bloed prikken we hadden in totaal 12 vd 16 eitjes bevrucht en krijgen nog te horen hoeveel er worden ingevroren!!!
spannende tijden: wat geweldig zeg. Ik zeg blijf lekker plakken bij je mama. 3 sept. bloedprikken. Spannend hoor, dan weet ik nog net voor ik op vakantie ga of het is gelukt. Mijn duimen draaien overuren voor je!!!
@spannendetijden, wat een goed resultaat zeg!!!!!!!! Hopelijk blijft dit emmy'tje goed plakken!!!!!!! Wij hebben toch besloten de IUI door te laten gaan ook al zitten er 2 eitjes in mijn linker verkleefde eileider. Mijn gyn zei dat het risico op een BBZ niet groter was dan bij een normale doorgankelijke eileider. Nu maar hopen dat mijn rechtereierstok het alsnog overneemt!!!!!! Niet geschoten is altijd mis, toch! Morgen avond de pregnyl en maandag om 09.30 de IUI, ik heb er zin in! Veel liefs Nataly
Wow spannende tijden, dat klinkt veelbelovend meid.. Sterkte met het wachten weer... maar het klinkt erg goed.. en ook zoveel om in te vriezen waarschijnlijk.. heel fijn voor jullie.. geniet ervan.. en blijf positief denken.. All... geniet van het lekkere weer.. de zomer is weer heel ff terug!! Ciao ciao..
Juulzon@ Succes zondag meis denk aan je. Ja en wij hebben gister heerlijk geklus hihi, vandaag weer, maar dan nog fijner hihi. Spannendetijden@ heeft een emy aan boord ik duim en denk aan je. Marnat , is moe heeft vandaag zusje geholpen in de huishouding. Ze reden het niet alleen . Ik heb zelf alles al keurig weer , na we de gang geverfd hebben.
@spannedetijden: mooi volgens het boekje dus. Goede restultaten en hopen dat de emmy blijft plakken. Succes. @nataly: als het toch onbeperkt vergoed wordt zou ik het ook doen hoor. Zeker als de kans aanwezig is dat je andere eileider het overneemt. Heb dat ook vaker gehoord. @marnat: heerlijk he dat klussen. En hopelijk toch een spontaan wonder. Weet dat de kans klein is, maar toch. Hopelijk lekker geslapen na het harde werken. En zo te lezen lekker je huisje aan het opknappen. Geeft wel een fijn, fris gevoel. @ongeduldig; jij alweer 24 weken, gaat snel. @dancer: bij acupunctuur proberen ze ook je baarmoeder in goede conditie/ energie te brengen voor de iui. Ik word altijd volgeprikt met naalden. Gelukkig voel je er weinig van. Gisteren had ik een flinke dip. Toch weer de onzekerheid over of de kinderwens ooit gaat lukken. Komt ook deels omdat man soms nog twijfelt over ivf. Ben zo bang dat hij ineens zegt dat hij niet door wil. Daarbij kreeg ik ook nog een mail van een ex-vriendin. Ik heb het contact met haar verbroken eind vorig jaar. Voelde me er niet meer goed bij. Alleen ik heb het contact verbroken toen zij zwanger was na iui-d. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Aan de ene kant voel ik me schuldig, maar aan de andere kant was de vriendschap al een deel minder en kwam toen vooral van mijn kant. Hielden meer contact via mail en msn dan in het echt of de telefoon. Maar ja, hoe ga je iemand vertellen dat je je niet meer goed voelt bij een vriendschap zonder iemand te kwetsen. Vraag me soms weleens af wanneer het geluk voor ons is weggelegd. En ik gewoon kan genieten zonder me zorgen te maken. Daarbij moet ik maandag ook weer werken, waar het vast ook nog niet allemaal over rozen gaat. (voor mijn vakantie in ieder geval nog niet). Daarbij zit ik ook rond mijn ei, dus ben ik ook weer erg labiel. Vandaag wel weer wat afleiding geluk, zijn bezig de tuin aan het opknappen en moeten op visite bij schoonouders.
@brabbel: nog gefeliciteerd. Jullie zien er geweldig uit. Ik denk dat iedereen er hier toch anders uitziet dan je je bedenkt. Hoewel ik bij niemand er echt een voorstelling bij heb hoor. @nataly: heb even half je verhaal gelezen. Kan het me voorstellen dat het moeilijk is voor je. En het verhuizen van je schoonouders klinkt me bekend in je oren. Mensen vinden het nooit leuk om naar een verzorgingshuis te gaan. Vooral niet als je zelf nog redelijk goed bent. Is toch vaak klein en je bent afhankelijker. Afhankelijk hoeveel de verbouwingskosten zijn moet je denk verder beslissen. En verbouwen geeft ook stress als je er zelf in zit of zelf veel doet. Als je het laat doen en je hebt nog een ander huis valt het wel mee. Maar ja, wat gaat het kosten. Heerlijk een vrijstaand huis. Wel een beetje centraal voor kinderen?
Heb niet bijgelezen, sorry. Wil jullie alleen even weten dat de eerste IVF poging is mislukt, helaas!
Lieve Zeehondje, ik las dat je eerste IVF mislukt is al in het IVF topic (ben stiekum een beetje aan het meelezen omdat het voor ons waarschijnlijk volgende maand ook IVF wordt). Heel veel sterkte met dit slechte nieuws en een dikke knuffel. Bij mij zit de pregnyl er weer in (gisteren om 20.00 uur) en morgen om 09.30 de IUI. Vind het toch wel weer spannend ook al zitten de 2 eitjes in mijn verkleefde eileider. Hopelijk vinden ze toch een gaatje! Veel liefs Nataly
@zeehondje: balen dat hij mislukt is. Veel sterkte en een dikke knuffel. Heb je nog cryo's? @nataly: succes met de iui. @kaboutertje; hoe is het bij jou? @juulzon; hoe is bij jou de iui gegaan? Die was toch vandaag?
Wat een rust hier , Hoe is het met iedereen? brabbel Geniet van haar broods weken , hoe voelt dat nou getrouwd zijn met je mannetje? Juulzon Hoe was de iui meis? Dancer Hoe gaat het meis? kersje Hoe gaat het meis?
* Komt iedereen een hele dikke knuffel geven! * Sorry dat ik er zo weinig ben, heb het behoorlijk druk de laatste tijd, gister visite gehad en morgen weer. Morgen ben ik alweer 22, dan te weten dat ik altijd had gedacht (ervan gedroomd) voor mijn 20ste moeder te zijn.. Hopelijk lukt het dan wel voor mijn 25ste..