Babyhope, mijn accupuncturist ( waar ik bij was de keer van de mislukte cryo poging) zei dat ik heel warm moest eten idd. Niks kouds. Dus idd me volgestopt met warm eten ( kwam wel door de kristalisatie) maar de poging mislukte. Deze iui poging waar ik absoluut geen vertrouwen in had, heb ik niet zo opgelet. En ik was zwanger. Maar ik weet zelf uit je gevoel wil je altijd het beste doen!!
Babyhope@ Wie zegt dat je gek bent !! niemand toch? Hier uit blijkt wel dat ieder ziekenhuis anders is.
idd marnat. elk ziekenhuis heeft weer andere ideeen. Maar dat wil nog niet zeggen dat het slecht is. Dus babyhope was niet om je af te kraken hoor. Helemaal niet de bedoeling. Als dat zo overkwam . I am Sorry vanmiddag bij de acupuncturist geweest. Overal naaldjes vooral rond mijn baarmoeder. Ze zei dat mij energie banen niet goed waren , waarschijnlijk door de spanning. Dus hopelijk doet het goed en hebben we eindelijk eens een positief resultaat. Maar eerst maar eens kijken woensdag hoe het met de eitjes gesteld is.
haha meiden jullie zijn lief... en ik word gewoon gek van al die hormonen en ploffende eitjes hahahaha ben zo emo heel erg snel
Babyhope@ Knuf voor jou ik heb geen last van de hormonen ja alleen veel zweten. Ben benieuwt wat het deze keer doet. Wij lief? Dancer @ eitjes groei goed, duim duim.
whahaha ja lief ja ja idd ik zweet ook heel erg en als ik heb gedoucht een uurtje later denk ik ruik in nu me eigen zo smerig vraag aan me schatje stink ik??? hij zegt neemoppie je ruikt naar roosjes hahahahaha
Babyhope @ Ik was wat aan het neuzen. Mis heb je er wat aan. Zwangerschap en voeding Wat heb je nodig? Wat kun je beter laten staan? Hoe zit het met ijzer? Voedingssupplementen: foliumzuur en vitamine D Extra aandacht Schema Meer informatie Zwangerschap en voeding Als je zwanger bent, is het extra belangrijk dat je gezond eet. Fratsen als lijnen of een streng dieet volgen, passen er absoluut niet bij - tenzij dit op doktersadvies gebeurt. Sterker nog, als je fatsoenlijk eet en dus voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt, heeft dat voordelen voor je baby. Wel zijn er producten die je even moet laten staan, zodat je kindje er geen nadelen van ondervindt. Misschien is het verleidelijk om nu meer te snoepen en je te buiten te gaan aan tussendoortjes. Je wordt toch zwaarder, dus niemand ziet het. Probeer jezelf echter in te houden, want dikker worden dan nodig is heeft allerlei nadelen. Bovendien kost het je na de bevalling meer moeite om je oude gewicht weer terug te krijgen. http://www.medicinfo...3388f8f92b43%7D best wel intresand
Babyhope, je bent knettergek . Net zo gek als de rest hier ! Snap het wel hoor, ik kan me ook in het rond googlen wat ik kan doen om innesteling te bevorderen en hoe ik meer kansen kan creeren. Ik grijp alles aan, maar helaas . Duim voor je deze ronde meid! En je mannetje is lief ! Marnat, onze tuin ligt echt VOL met al het verbouwingspuin. Van een oude deur tot rollen vloerkleed, stukken beton, ladingen hout en ga zo maar door. We moeten een keer een container huren en met de kruiwagen heen en weer gaan lopen. Zal je aanbod in gedachte houden. Waar komen jullie vandaag? Biuurt van Den Haag / Zoetermeer? Nataly, duim voor je meid! Goede opbrengst van je mannetje! Nu weer duimen!!! Dancer, wow, klinkt goed. Ben heeeeel benieuwd wat het gaat opleveren! Meiden, duik mijn bedje in... Zit nu in het huis van mn ouders, komen morgen terug. Maar we moeten er om 06u alweer uit omdat we om 08u in ons nieuwe huisje moeten zijn, dan komt de boel weer uitgeladen worden... Pfff, vind het het best spannend. Moet alleen voor mijn werk woe weer weg (reisje maken, die kans zat er al in, collega is nog ziek) en kom pas maandagochtend heel vroeg weer terug. Dus dáárna van het huisje genieten! En ach, kunnen ze de badkamer misschien afmaken Ha ha! Trusten, meld me morgen weer ! xxxxxxxxxxxx
Het was even moeilijk om iedereen bij te houden, maar ik probeer het toch: Juulzon, bij ons is bijna nu alles af in ons nieuwe huisje. Vanavond wordt onze inloopkast in elkaar gezet. Badkamer is zo goed als klaar alleen nog de accessories. Ben zo blij dat dit achter de rug is. Kersje hoe was je FM Elif, hoe gaat het met jou? Wat gaat de tijd toch snel zeg Babyhope, spannend zeg. Hormonen doen zoveel met je lichaam. Ik werd heel emo en zat onder de pukkels. 13-12 jeetje dat duurt idd lang, gelukkig zwaaide die even naar je Marnat ik hoop ook dat het snel okt is. Misschien een stomme vraag maar waarom moet je zolang wachten Zeehondje ook een dike knuffel van mij Iedereen die ik vergeten ben een dike knuffel Ego, morgen uitslag van mijn bloedonderzoek. Ik moet om 15.30 ben best nerveus
Angelica@ Geen idee maar dat geeft niks, het is al haast zover wachten op ongi en dan begin ik met de pil. Dat is volgende maand al. Hoop dat er geen gekke dingen uit je bloed komen duim
@Angelica: meid dankje voor navragen, re. 10mm en li. 11mm. Dus ze moeten nog even groeien. Hopelijk zijn ze morgen groot genoeg en dan vrijdag inseminatie. Spannende voor je, ben benieuwd! Sterkte met wachten! xxx Kersje
Angelica wat spannend je bloeduitslag ben benieuwd. Duim voor een goede!! Hier gaat alles goed dank je wel Hij heeft zijn papa gestampt gisteren om te laten weten hier ben ik!!
Heb weinig tijd om terug te lezen. Weet niet of er hier nog mensen zijn die het verhaal van mijn broer nog kennen. Die na 3 maanden relatie zou gaan trouwen en dat ze ook al bezig waren met de kinderwens. Vandaag hoorde ik dus dat ze uit elkaar zijn. Liep al even niet zo lekker, maar zo zie je maar weer. Toen waren ze bezig met kinderen krijgen en dacht vriendin dat ze misschien wel zwanger was en zo gaat het geheel niet door. Verder weinig te melden, werken was erg wennen gisteren. Maar ach, je zit er zo weer in. Zal later nog wel even alles weer bijlezen.
ja zonnetje dat weet ik nog wel!!! Ongelooflijk he, eerst willen ze kinderen (hetgeen jij toen al niet kon begrijpen, dus dat was dan heel goed ingeschat!!) en dan gaan ze uit elkaar! kersje suvcces meid
@dancer: meid succes morgem met je FM,ben benieuwd! @all: morgen lekker met mn lief weg,misschien kom ik nog egen spieken,anders kijk ik donderdagmiddag weer. Slaap lekker allemaal! xxx Kersje
Angelica: ik hoop voor je, dat de bloeduitslag goed nieuws brengt. Kersje: mooi 2 eitjes. maar goed door broeden en dan hopelijk vrijdag je iui. juulzon: hoe ist nu met de verhuizing? elif: fijn dat alles goed gaat. marnat: hoe is met je? Nog even wachten en dan mag je weer beginnen met de volgende poging. Ik hoop zo voor je dat het nu eindelijk gaat lukken. Je verdient het. Je bent het voorbeeld van een volhouder. ik om half 12 1ste fm. Ben zo benieuwd!! Meer als voorheen. Misschien ook omdat dit de laatste iui is. Ik laat eind van de middag wel weten hoe het is gegaan, want moet na de fm gelijk werken.
Mijn vriend en ik hadden goede hoop bij de eerste IVF-behandeling. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Helaas ben ik zojuist ongesteld geworden. Wij zijn momenteel heel verdrietig. Elke teleurstelling, elke mislukte behandeling brengt ons een stapje dichterbij de ongewenste kinderloosheid. Die wetenschap doet pijn. Erg veel pijn. De kans dat wij kinderloos zullen blijven is misschien nog wel groter dan dat wij wel kinderen zullen krijgen, omdat wij al moeilijk zwanger kunnen worden. Verhalen dat andere mensen wel na 8 behandelingen of zomaar spontaan zwanger zijn geworden, doen ons ook een beetje pijn. Ik weet dat dat bedoeld is om ons hoop te geven. Om ons te zeggen dat wij erin moeten blijven geloven, maar zulke dingen vinden altijd bij een ander plaats en niet bij ons. Niemand weet of wij kinderen zullen krijgen. Niemand weet dat "het allemaal vast goed zal komen". Niemand kan in de toekomst kijken. Wij gunnen onszelf dit verdriet. Wij moeten dit weer een plaatsje geven. Morgen het ziekenhuis bellen om te melden dat ik niet zwanger ben en om ervoor te zorgen dat wij op de wachtlijst komen voor de 2e IVF-behandeling. Sowieso hebben wij nu eerst verplicht een paar maanden rust. Wij moeten maar met opgeheven hoofd verder en de moed erin proberen te houden. Al wordt dat steeds moeilijker.