@behappy: meid wat ongelofelijk verdrietig! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd! xxx Kersje
behappy: Meid een hele dikke knuffel. Wat vreselijk voor jullie. Maar eerst dit weer een plekje geven en dan weer kijken naar de toekomst. Hoop dat jullie snel weer de hoop kunnen vinden om door te gaan. ego: ik ben net terug uit het ziekenhuis. Jeetje wat een verrassing zeg. 1 van 18mm en 1 van 13mm, dus om 24.00 uur de pregnyl en vrijdag middag onze 6de iui. Dat had ik dus echt niet verwacht. zo snel. dan is de iui op dag 13. Zal de puregon wel zijn. Die heeft goed zijn werk gedaan.
Behappy@ Ik heb al in het umcg topic gereageerd knuf Dancer@ Wat goed meis , op naar een mooi resultaat vrijdag duim duim.
Behappy: dikke knuffel.Ik vind het heel erg voor jullie.Maar geeft de moed nooit op.Hoe moeilijk het ook is.Vecht ervoor.groetjes.
He meiden, Ik kom net van het zkh. Alles bloedonderzoeken zijn in orde en ik heb gewoon 2x dubbel pech en als ik weer zwanger ben moet ik bellen. Wij zo oh was dit het? "JA"" hier moeten we het mee doen. Oh ja en ik ben niet de enige! Morgen heb ik weer een gesprek met mijn eigen arts en ik ben zo verdrietig. Sorry maar ik kom toch voor mezelf en niet voor andere:x Tranen staan in mijn eigen wat een botte lul
Be Happy, heel veel sterkte meis! Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en kunnen jullie snel weer verder met zeer snel een mooi resultaat. Hele dikke knuffel!
Dankjulliewel. Jullie zijn lief! Mijn vriend en ik kunnen er gelukkig goed over praten. Wij geven niet zomaar op, maar gaan vol goede moed verder. Wij richten ons eerst op de 2e IVF-poging, maar gaan intussen ook wel vast wat geld opzij zetten voor een eventuele 4e IVF-behandeling mocht dat te zijner tijd nodig zijn. Dan hebben wij tenminste niet het idee dat wij al vlug door al onze pogingen heen zijn. Temeer omdat wij deze keer geen cryo's hadden en dan gaat het snel met de behandelingen die vergoed worden.
Meiden, helaas veel te weinig tijd om overal op te reageren, sorry hiervoor. Wilde alleen even laten weten dat onze rustronde er bijna op zit. Ik ben nog niet ongi, maar zit nu al in week 5... Afgelopen zondag zw test gedaan, en helaas negatief....... Vandaag prikles gehad voor de Puregon, en ook meteen een zw test gedaan in het zh... OOK weer negatief......... Mocht zelf ook al een shotje zelf zetten, en het was echt appeltje eitje! Ik zie er niet tegenop, ik kijk er alleen naar uit... Iedereen dikke knuffel, sterkte, en succes.
oh be happy, wat erg voor jullie, echt ik kan me voorstellen dat je denkt, komt zij weer, zij heeft makkelijk praten maar ik leef echt ontzettend met jullie mee!Ik hoop echt van harte dat jullie droom ook mag uitkomen en dat het snel raak mag zijn!! brabbel, jeetje, spannend zeg, ik hoop echt dat het gewoon te vroeg is/ te weinig HCG en dat je toch zwanger bent,..... zucces/ sterkte meid angelica: jeetje wat een teleurstelling zeg, dat gedrag van die arts. ONgelooflijk hoe ongevoelig sommige artsen kunnen zijn. Ik hoop echt dat jullie er mee verder kunnen en dat het ook bij jullie snel raak mag zijn en mag blijven plakken!! dancer, heel veel succes met IUI Nataly hoe is je IUI gegaan? voel je je goed? Juulzon/ Kabouterje dames hoe is het met jullie? andere dames dikke knuffels
angelica: Wel goed nieuws dat alles goed is, toch? Alleen wat een eikel zeg die arts. Je zal toch denken dat ze het wel snappen, blijkbaar niet. Zo lomp en bot. Meid laat je niet gek maken en kop op. Hopelijk ben je weer snel zwanger en gaat het gewoon goed komen. Dikke knuf brabbel: wat kan je lijf je toch voor de gek houden he. Om gek van te worden. Maar ja , je moet er maar vanuit gaan dat de testen het goed aan geven. Dus zodra je ongi doorbreekt mag je met puregon gaan beginnen. Ik vond het prikken ook geen probleem, Heb het al die tijd gewoon zelf gedaan. suc6 met prikken straks ego: ben nog niet van de schrik bekomen. Maar gisteren middernacht de pregnyl gezet en morgen dus al de iui. de 6de en laatste. weet op de dag dat we op vakantie gaan of het gelukt is of niet. Dat is dag 13 na iui en verder dan dag 13 ben ik nog nooit geweest. vind het wel prettig dat ik het aan het begin van onze vakantie weet. wel of niet gelukt dat weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Kleine update, stiekem tussendoor vanaf mijn werk: Zojuist het UMCG gebeld... Wat een lieve mensen werken daar toch. Heel meelevend. Wat een verschil met het ziekenhuis in Assen waar ik onder behandeling ben geweest. Ik wilde me direct aanmelden voor de wachtlijst voor de 2e IVF. Maar toen zei de verpleegkundige dat ik een bespreekgeval ben. Ze gaan mij maandagmiddag bespreken. Waarschijnlijk moeten wij overstappen van IVF naar ICSI. Bij ICSI vindt er een geforceerde bevruchting plaats. Het zaadje wordt dan in de eicel gebracht. Gevolg: veel meer kans op meer bevruchtingen. Dit doen ze omdat er de vorige keer maar 5 eicellen bij mij zijn gevonden waarvan er maar eentje is bevrucht. Dan worden de kansen voor ons dus wel erg klein en zijn wij wel erg snel door onze vergoede pogingen heen (als ze de volgende keer dus weer zo weinig of minder eicellen vinden). Begin volgende week word ik door het UMCG gebeld wat we nu gaan doen. Daarna krijg ik binnen een aantal weken een oproep voor de 2e behandeling.
Behappy, heel veel succes. Ik mag nu met IUI gaan beginnen in mijn eigen zkh en ipv puregon krijg ik glonal. In mei 2011 gaan we over op ivf. Ik mag na nog 1 rust maand beginnen met de behandelingen. Ik moet nog wel langskomen voor inwendig onderzoek
Dag lieve meiden, Even heel snel, want zit in het buitenland (zie mijn egootje!)... Be Happy, wat onwijs balen en wat kan ik me je gevoel goed voorstellen. Het meest eenzame, verdrietige verdriet wat je kunt hebben. Denk aan je en knuffel je! Wel fijn dat het zh meedenkt. Hopelijk wel een / wat cryootjes de volgende ronde... Dancer: spannend!!! Heb een goed gevoel bij je deze ronde, somehow... Dit wordt 'm gewoon!!! Brabbel, wie weet een late test...? Fijn dat je goede moed hebt bij het spuiten! Angelica, klinkt gaaf, een inloopkast! Ik heb een doolhof-kast ! Op een kamer hebben ze al onze losse kasten en dozen gezet... Veel plezier met uitpakken en uitzoeken, alles staat door elkaar ha ha! Fijn dat er geen bijzonderheden waren in je bloed en hopelijk reageer je goed op de Gonal! Marnat: Hoge Noorden, beeeetje ver weg! Ha ha! Hoe voel jij je deze ronde verder? @all: zwaai, zwaai, zwaai... en knuf, knuf, knuf! Is hier giga druk geweest! Alle spullen staan er, nog onwijs veel dozen! En we hebben het onwijs druk gehad. Badkamer is slecht nieuws, de spullen zijn vertraagd en komen pas 1e week van sept Balen we behoorlijk van. Nu douchen in bad, zonder dat je de douche kan ophangen, want we hebben een losse douche die niet af is . Improviseren... Ben woe vertrokken voor een congres / conferentie naar het buitenland en vlieg zondag pas weer terug. Wel tijdsverschil, dus weer even improviseren met de utro-bolletjes... Had de eerste dagen nog best last van mijn buik - krampjes, steekjes, rechts. De utro inbrengen is ook gevoelig. Ga deze ronde nergens vanuit, helemaal niet gezien de drukte enzo... Dus ga er vanuit dat we in sept, NOD is 4 sept, beginnen met spuiten voor de IVF... Ben op Schiphol trouwens te buiten gegaan aan een nieuwe broek en een onwijs gave winterjas... Terwijl we eigenlijk met kosten voor het huis zitten... maarja, liep al twee jaar in een oude winterjas die ik ook ooit bij C&A in de uitverkoop had gekocht (heel eenvoudig, stoer bruin jasje, maar inmiddels al aan het verslijten), dus het mocht wel... Ha ha! Maarja, het liefst zou ik me te buiten gaan aan babykleertjes voor een buikbewonertje... Hopelijk One Sweet Day! Meiden, succes met alles allemaal! Duim voor iedereen!!! Lees mee, maar tik wat minder! Liefs! Juulz
juulzon: Jeetje wat druk zo vlak na je iui. Verhuizen en dan nog reizen voor je werk. Nou ja, je bent in ieder geval goed afgeleid. Voor jou was het toch ook de 6de iui? ik moet vanmiddag voor iui nr 6. Ben beniewd. Heb al sinds woensdag, de dag van mijn fm als last van mn linkereistok. Echt een raar gevoel. Misschien is het eitje van 13mm een inhaal race aan het doen met groeien. Normaal heb ik altijd erg veel vruchtbaarslijm. Nu niet en dat vind ik raar. Heb wel woensdag nacht pregnyl gezet dus zou dan vandaag mijn eisprong moeten hebben. Hoop met heel mijn hart dat het eindelijk een keer gaat lukken.
Be happy ik denk idd dat het dan beter is om icsi toe te passen. En voor jullie zelf zit er geen verschil in. Maar voor de bevruchtingen zal het zeker beter zijn! Spannend hoor!!
@dancer: Meid succes vannmiddag! Duim voor jullie dat je zwanger op vakantie gaat ! @all: nog niet alles bijgelezen,problemen met internet. Net FM gehad,zijn niets grootter geworden. Bah,deze keer gaat 't allemaal niet zo snel. Nu 3keer 100 eh spuiten en maandag terug voor FM. Dus afwachten weer. Denk aan jullie allemaal en duim voor jullie!! xxx Kersje
thanks kersje, bij mij ging het vorige ronde ook zo langzaam. Had uiteindelijk op dag 18 pas de iui. nu juist weer heel snel op dag 13. Dus je kan er toch niets van zeggen. Suc6 maandag , hopelijk zijn ze dan zeker wat gegroeid.
Dankje dancer! Ja raar ding he een lichaam, hihi. Meid denk aan je hoor. Ohhh zo spannend allemaal! Nogmaals succes! xxx Kersje