juulzon: Jeetje meid dat jij durft te testen! ik wacht echt tot ik verder dan dag 14 ben. Eerder durf ik het echt niet. Maar een licht streepje. You never know Ik hoop het zo voor je. Mijn duimen draaien. Vind het wel spannend maar moet zeggen dat ik wel vrij rustig ben. Denk dat de acupunctuur met echt helpt. Zit vandaag pas op dag 5 na iui dus moet nog geduld hebben. Zou mooi zijn als jij als eerste positief test. En wij daarna gewoon volgen.
Juulzon, ik test ook altijd eerder. Ik blijf positief Maandag uitslag ja, spannend Ik ben vandaag 3 jaar getrouwd, wat gaat de tijd toch snel dance4fun, ik hoop dat acc helpt en dat je 2 knallende strepen hebt over 9 dg.
Hoi, Dames Ik hoop dat het voor ons allemaal deze ronde raak ik.Ik heb gisteravond de eerste menopur spuitje gehad.Vandaag ga ik het zelf proberen.Ik heb wel wat krampen zeg.En vandaag zijn we precies 3 jaar getrouwd. Angelica@ ik zie dat jij ook vandaag 3 jaar getrouwd bent.Hihihi wat leuk.gefeliciteerd....
Angelica en Yasgok: gefeliciteerd!!! Dancer, ja wilde weten of de Pregnyl echt uit mijn lijf is. IEmand op het Clomid-topic had dit ook gedaan en ik als testverslaafde dacht, dat ga ik ook eens doen... Spannende tijden???? Hoe gaat het??? Ben zo benieuwd!!! Maar, vanmorgen weer nagenoeg omowit Heb heeeeel lang zitten turen en een fotootje gemaakt, waarop ik dan de ene keer, bij uitvergroten een streepje meen te zien.... Héééél licht.... maar heb al besloten vanmiddag mijn IVF recept te gaan ophalen. Ligt het maar klaar...Wel zijn mijn borsten echt gevoeliger... Denk soms nog even hoopvol dat toen ik die ene keer zwanger ben geweest, ik die woe echt een witte test had, en dat het vandaag ook nog maar dag 11 dpo is.... maar durf tegelijkertijd niet te hopen. Zal de IVF maar over me heen laten komen... Kan niet anders toch? Nou meiden, moet nu echt even wat doen! De electricien is net geweest, nu weer aan de slag met werk. Rapport uitwerken (bah ) AL ga ik liever meyt het huisje verder ... Er staan nog heeeeel veel boeken die uitgepakt moeten worden en vermaak me ook aardig met to do lijstjes maken per ruimte, maar het is wel een supergaaf huisje!!! Hou jullie op de hoogte! DIkke knuf allemaal! xxxxxxxxxxx
hey meiden, wat is het rustig hier. Juulzon: nog getest? Kersje: hoe ist nu met je. Al beetje uit je dip geklommen? marnat: al beetje verlost van de wateroverlast? spannende tijden: volgens mij nog op vakantie, maar ben zo benieuwd hoe het met je gaat? hopelijk ben je weer snel online met goed nieuws!! ego: hier alles vrij rustig. Nog 2 dagen werken en dan vakantie. Morgen zit ik op 1 week na iui dus dan nog 1 week te gaan. Wordt erg spannend. want op de dag dat we vertrekken naar de dominicaans zit ik op op dag 13 na iui en verder ben ik nooit gekomen dus ben erg benieuwd. Ga ik zwanger op vakantie op niet??? That's the question????????????????????????
mijn nod is 10 sept. Dan zit ik net op de dominicaanse republiek. Denk dat als ik die zaterdag (11 sept) nog niet ongi ben ga testen. Langer dan 13 dagen na iui heb ik nog nooit gered, dan zit ik op dag 15 dus is de kans groot dat ik zwanger ben. Durf niet zo goed eerder te testen ben zo bang voor een negatieve test.
Ja, ik had dus nog getest ... Ben geloof ik verslaafd aan testen of op zoek naar zekerheid... Had gisteravond dus wel een hééél licht streepje (zie Pregnyl 5000 uit lichaam-topic voor de foto), maar vanmorgen weer omo-achtig wit... Zit nu op dag 12 DPO.... Geduld hebben vind ik zo moeilijk.... Helemaal omdat ik best opkijk tegen de IVF-spuiten, de decapeptyl en de grotere hoeveelheid Puregon... Ik duim dus echt zo hard dat wij deze dans mogen ontspringen, Dancertje en Sammie!!! xxxxxxxxxxxxxx PS Iemand nog wat van Spannende Tijden gehoord????
CD 41, en nu eindelijk ongesteld! Vanaf 24 Juli geen zh gehad, geen fm, geen behandelingen...... HEERLIJK!!! Ik heb er echt van genoten, en nu weer een beetje meer moed om weer te beginnen.... Dus aankomende zaterdag mag ik voor het eerst beginnen met de Puregon, en dan gaan we voor de 8ste IUI!! Hoop dat het nu eens een keer gaat lukken. Iedereen dikke knuffel!
Lieve dancer, 31dec, marnat en juulzon, meiden dankje voor jullie lieve woorden!!!! Gaat nu wel weer een beetje. Afgelopen woe. FM en tot onze verrassing zat er li. eentje van 15x11mm met een baarmoederslijmvliesdikte van 12mm(die was ma. nog maar 8mm). Gyn. snapte er niets van(wij ook niet meer). Lab was nog niet bekend, dus dat hoor ik vandaag. Mannetje was mee naar de FM woe. en toen hebben we meteen het ivf traject aangestipt. Om een lang verhaal kort te maken, de keuze is aan ons. Dus ik 's middags meteen mn zorgverzekeraar gebeld over hoe het zit als alle ivf pogingen mislukken of we dan nog terug kunnen naar IUI. Nou dat was mogelijk en ze vergoeden IUI's onbeperkt. Dus vandaag eind van de ochtend weer FM en dan ga ik meteen aangeven dat we het ivf traject willen gaan starten(mocht deze poging mislukken, hoop 't niet). Willen ook nog eens ivf in duitsland, dus daar moet wel eerst een aanvraag voor komen van de gyn. en dan moet onze verzekeraar er nog mee akkoord gaan. Allemaal heel spannend, heb alweer veel maagpijn van de stress(een een keelpijn). Pfff, na ja is maar zo. Zien 't nu in ieder geval wel weer wat positiever. Ben benieuwd hoe groot de follikel is straks. @brabbel: meid succes met de volgende ronde! Meiden allemaal een hele fijne dag! xxx Kersje
Hoi dames, Ik ben dus weinig online tegenwoordig. Lees zo af en toe wel mee hoor. Maar ook een hoop andere dingen aan mijn hoofd. En een pc die het niet zo lekker doet. @kersje: ik snap je dipje. Wel fijn dat je voor ivf mag. Hier stellen ze het niet zomaar voor eigenlijk. Ze willen eerst gewoon iui proberen. Hier dus nog 1 iui en dan ivf. Moet nog bellen voor een afspraak. Maar zie er eigenlijk wel tegenop. Zie erg op tegen de hoeveelheid hormonen, reageer bij iui al matig en een hoop bijwerkingen en ook de punctie. Man gaat gelukkig toch door. Vooral omdat ik het graag wil. Succes @juulzon: hoe bevalt je huis? Hopelijk is het toch gelukt. Wel apart dat hij 'savonds licht is en 'smorgens wit. Wanneer is je nod. @marnat: hoe is het bij jou? @kaboutertje: hoe is het bij jou? @dancer: nog even geduld bij jou dus. Hopelijk ga je zwanger op vakantie. @angelica; heb het niet opgeslagen hoe en wat precies bij jou, maar gelukkig is er weinig bijzonders uitgekomen. En binnenkort toch iui? @brabbel; eindelijk de ongi. Weer op voor een wondertje. @sammie: heb jouw ook voorbij zien komen, maar is ook niet blijven hangen. @zwangeren: genieten er lekker van. Sorry dames voor de minimale reacties. Denk aan jullie allen hoor Hier wachten op de ongi voor de volgende ronde. Verwacht ergens het weekend ongi te worden, als ik afga op vruchtbaar slijm. Maar weet het niet zeker. Diep in mijn hart hoop ik op een wonder, maar ben bang dat die kans heel klein is bij ons en ik toch voor de laatste iui moet. Verder vandaag eindelijk een dagje vrij. Maar hier ook flink opruimen. Wij hadden geen wateroverlast van de regen, maar wel van een lekkende kraan. Problemen met de waterleiding door de storm vorige week. Het water liep vanaf zolder 2 trappen af. Dus kon dweilen. Het was de wasmachinekraan, die is gelukkig vanmorgen gemaakt. Dus kan ik weer wassen. Voor allen een dikke knuffel en heel veel succes en sterkte
Lieve meiden, Ik ben er weer, kon het na miskraam even niet opbrengen hier te zijn...heb ook niet alles teruggelezen nog, dus weet nog niet wie er misschien zwanger zijn inmiddels... Heb vandaag mijn 3e iui gehad, woensdag een fm van 18 mm, dus helemaal goed al weer op schema qua cyclus. Nu die vreselijke wachtweken..
Hoi salcia, snap best dat je er even geen behoefte aan had hoor. Gelukkig weer een nieuwe poging en hopelijk op meer geluk. Zijn volgens mijn niet zoveel zwangeren bij gekomen, 31 dec gestopt in ieder geval. En verder zijn er een paar voor ivf gegaan. Nu inderdaad die vreselijke wachtweken. Lekker afleiding proberen te zoeken. Lijken ze sneller te gaan.
@zonnetje: Hi meid, ik hoop zo voor een wonder voor jou(jullie)! Slopend al die spanning he. Succes! Dankje voor je reactie! Hier hebben ze ook liever eerst 6 x iui, maar als patiënt vind ik dat wij(ik+mannetje) ook inspraak hebben in de behandeling. En 't blijkt dat mn zorgverzekering ook iui na ivf vergoed. Dus dat is voor ons de geruststelling dat we na mislukken van ivf altijd nog iui achter de hand hebben. En de gyn is vanochtend officieel akkoord gegaan dat we als deze iui mislukt over kunnen naar ivf. Hebben 30sep. gesprek om alles te bespreken. Zie er niet heel erg tegenop, maar ben me wel bewust dat ik aardig ziek kan worden van de hoeveelheid hormonen,omdat ik daar nu ook al zoveel last van heb. En omdat men in ons ZH puncties doet met alleen een roesje, willen we voor de punctie en terugplaatsing naar Dusseldorf(verzekering moet nog wel toestemming geven voor vergoeding). Daar vind de punctie namelijk onder algeheel narcose plaats en ik ga als 't even kan voor de zo minst pijnlijke behandeling. Pff wat een verhaal he, hopelijk kun je me nog volgen. @salcia: meid succes met wachten! Duim voor je! Ego: FM gehad en li. was nu 20x15mm en er zat er opeens re. ook een van 13x15! Dus vanavond pregnyl en zondag inseminatie. Gyn zei dat de kleinere misschien ook mee zou springen, dus hopelijk dubbele kans. Fijne dag allemaal nog. xxx Kersje
@kersje: ik ga niet teveel uit van een wondertje hoor. Mijn man maakt antistoffen tegen zijn eigen sperma. En daardoor plakt alles aan elkaar en kunnen ze dus niet zwemmen. En zit nu pas op precies 4 weken, meestal heb ik een eigen cyclus van een dag of 31/32. En de ongi-krampen voel ik af en toe al jammer genoeg. Maar ik blijf nog even dromen. Is wel prettig dan algehele narcose. Je woont al wat meer naar de grens, dus is reistijd ook niet zo groot zeker. Ik zou dus gewoon een uur of 4 moeten rijden naar dusseldorf. Dus dat is zeker geen optie om het een paar keer per week te doen. Ik kan het prima volgen hoor. Vandaag heb ik een heerlijke hangdag en doe ik alles op mijn gemak. Dan lukt het allemaal wel. Maar afgelopen dagen heel druk gehad en veel op pad geweest. En het weekend mag ik ook werken, dus weer druk ben ik bang. Maar ach, wie weet valt het wel mee.
@Kersje, zonder teveel te zeggen maar woon jij ver in het oosten. Bij mij staat mijn woonplaats gewoon vermeld. Ik ben wel benieuwd of wij in hetzelfde ziekenhuis lopen. Andrs mag je me ook een PB sturen. Vandaag 11DPO, vorige maand was ik op 8DPO al ongesteld. Ik gebruik utrogestan en dat verlengd mijn LF dus echt. Had gisteren hoofdpijn en lichtelijk ongi krampen in de buik. Vooral die hoofdpijn is bij mij geen goed teken. Mijn ei zat ook in mijn verkleefde eileider dus de kans is erg klein dat ik zwanger ben........maar toch!!!!!!!!! Veel liefs Nataly