@angelica: ik heb dokter Deen. Heb hele goede verhalen van mck gehoord inderdaad, maar er is ons al zoveel valse hoop gegeven. uroloog zei destijds dat het op te lossen was met medicijnen. Die hebben niks gedaan. Gyn vertelde in het begin dat we 16%slagingskans hadden per iui. Bij de tussenevaluatie was het ineens maar 10%. En ben bang dat ik dus weinig eitjes zal aanmaken op de hormonen. Spoot nu al vrij veel eh namelijk. En de afstand is ook verder. En gewoon bang dat ivf niet brengt wat ik hoop. Bang dat we nooit kinderen gaan krijgen. Dat punt komt steeds dichter bij. @dancer; een ander topic zou gezellig zijn inderdaad. Of bij ivf aansluiten. Merkte de laatste tijd dat het hier al stuk rustiger is namelijk. En de dames die hier nog schrijven gaan op kort termijn met ivf beginnen.
dus toch maar een nieuw topic geopend. Van iui naar ivf. Degene die er behoefte aan hebben. kom lekker meekletsen. Natuurlijk blijf ik hier komen om te kijken hoe het met de rest gaat. Iedereen bedankt voor alles, zonder dit topic had ik het, denk ik, niet gered.
Ik ga eens op zoek naar dat topic. Ik had het zonder dit topic ook minder gered hoor. Toch heel veel steun krijg je vanaf hier. Ook al kennen we elkaar niet. Maar komt ook omdat we ongeveer hetzelfde meemaken en voelen. Blijf hier ook nog wel komen hoor.
Hey meiden... Ik kom ook naar het andere topic. Ik heb dan nog wel 1 IUI, maar daarna gelijk door met IVF... Zonnetje,ik herken je gevoelens erg goed!!Maar daarnaast heb ik zelf sterk het gevoel dat IVF hét is voor ons,dat heb ik eigenlijk al vanaf het begin, maar ja..who knows...
Ik kom ook als de laatste en 6e IUI niet gelukt zal zijn, niet eerder hoor want hoop moet je houden. veel liefs, Nataly
Mijn 8ste IUI is ook mislukt, aankomende woensdag moet ik voor een uitgangsecho, en dan gaan we weer opstarten voor IUI nummer 9. Als het aan mij ligt word dit ook de laatste IUI want ik heb er zelf enorm de balen in! Ik heb de hoop al opgegeven voor de IUI , en wil het liefste meteen door voor IVF! Het is de afgelopen keren steeds niet gelukt, en dan kunnen ze me wel 459 IUI laten doen, maar ik wil verder. Daarom zal ik hier in dit topic niet zo veel meer posten, maar nu naar het IVF topic toe gaan. Alle meiden die wel achterblijven voor IUI, wens ik succes, en hoop voor jullie allemaal dat IUI nog de oplossing zal blijken!!!
He meiden, ik heb zondag mijn IUI. Vanavond pregneyl spuiten. Spannend weer Brabbel jij ook heel veel succes
Hai, Gisteren is mijn ongi doorgebroken, wel balen maar niet onverwacht wat ik had erge hoofdpijn en dat is voor mij altijd een slecht teken. Ik ga dus nu ook officieel naar het topic van IUI naar IVF. Veel liefs Nataly
Meiden, jammer dat er zoveel weg is L Angelica, wat goed dat je een SUPERei hebt! Heb je vandaag de IUI gehad? Duim keihard voor je! Zonnetje, lees dat de begrafenis vorige week was. Kan me goed voorstellen dat je opziet tegen het IVF gesprek en de intake. Maar ze zijn, zoals Angel al zei, onwijs aardig bij MCK. Morgen dus intake bij Dr Deen! Ze is jong, maar iemand van aanpakken en we gaan ervoor. En heel begripvol. Ik mag haar graag. Sterkte, ben benieuwd hoe het morgen was!!! Laat het ons weten meid! Enne, we zijn er hier voor je!!! Zitten met veel meiden in hetzelfde schuitje En we varen gewoon naar een eiland toe waar we lekker zwanger gaan zijn!!!!! *Denkt even heeeeel positief voor ons allemaal * Nataly, Had voor jou een verhaal neergezet dat ik nog even duimde en lees nu dat je toch ongie bent geworden Bah . DIKKE KNUF! xxxx Brabbel, ook al ongie. NIET EERLIJK! Baal met je mee meis Willemijn, gelijk voor IVF? Jeetje Die keuze kregen wij ook bij MCK, en denk achteraf dat we dat misschien beter hadden kunnen doen Sterkte meis!!! Dancer, wat je zegt, veel meiden die van IUI naar IVF gaan hier. Is er al een nieuw topic? Zoniet, ben er een voorstander van om dat anders te openen Hoop dat het een topic van korte duur wordt en dat we heeeeel snel naar een Zwanger Topic kunnen gaan . Oh, zie dat er al een ander topic is! Dan plaats ik dit berichtje even dubbel op beide topics Updeetje hier: De ergste ongie is geloof ik voorbij, nu weer de rustmaand in... En rust, nou... ik weet het: Lig geveld met pijnlijke spit op bed. Is er vanmorgen gewoon zomaar ingeschoten. Nu aan de diclofenac. Mijn rug is net een plank Voel me net een bejaarde kip. Gelukkig 21-10 op gesprek bij de kliniek over hoe verder. Vriendlief is echt een supermannetje, hij blijft geloven dat het goed komt! En ik ook wel hoor, diep in mijn hart.... Hebben voor onszelf wel besloten dat we echt een paar vragen willen stellen. Zoals *kan het zijn dat er zo weinig eitjes groeiden door die decapeptyl? *Of kan het zijn dat mijn eitjes bijna op zijn en ik vervroegd id overgang ben? *Kunnen er - ALS er de volgende keer wel genoeg groeien en bevrucht raken - wel 2 worden teruggeplaatst? Van die dingen... Als jullie nog goede tips / vragen weten, graag... We denken er anders ook over om als het weer niet zou lukken naar Belgie te gaan... MAAAAAr, daar mogen we nog even niet van uit gang hé ! GA NU NAAR HET ANDERE TOPIC!!! Sterkte nog voor alle IUI-meiden! Hoop dat jullie niet bij het IVF-topic hoeven komen . xxxxxxxxxx
Hallootjes iedereen! Kom hier even kijken na de crash en zie dat er veel meiden overschakelen naar het IVF topic! Veel succes aan jullie en natuurlijk ook aan iedereen hier met IUI, hopelijk mogen jullie snel bij het zwanger-topic komen meekletsen!!!! xox
He meiden, Mijn man had 29.7 milj zwemmers heel goed. Er zat dus bij geen eisprong aan te komen, ik heb dus pregnyl moeten spuiten. 15 okt progestoron prikken, 21 uitslag en 22 hcg prikken en dan hoor ik of ik zwanger ben. SPannend he Hoe is het verder met iedereen, die nog wel iui krijgt?
@angelica; we gaan weer duimen voor je. Hopelijk gaat het nog lukken met iui. @nataly: balen dat je ongi bent geworden. Ego: zie verhaal in ander topic. Afspraak vanmorgen was niet zo bijzonder, bijna nutteloos in onze ogen. Maar ach. Nu een echo, startgesprek, uitgangsecho en bloedprikken gepland. En als het meezit mag ik in dec starten met ivf. Moet ik niet te lange cyclussen krijgen, want dan kom ik in de knoop met de feestdagen en dat het ziekenhuis dan dicht is. Maar ga het wel afwachten. Maandag voor een echo en dan 9 november weer voor de volgende gesprekken. Volgende week ook nog lekker een paar dagen weg. En ik blijf hopen op een wonder voor die tijd natuurlijk.
hoi Ben er eindelijk weer, helaas met minder goed nieuws...iui weer mislukt...gisteren ongesteld geworden dus mega balen, zeker met dubbele eisprong en zoveel goede zaadjes...
Dikke knuffel voor jou salcia. Inderdaad balen. Op voor de volgende poging? Hopelijk is het ook voor jullie weggelegd.