Salcia@ De meesten van ons zijn door gegaan voor ivf of icsi!!! Hebben we daarom een nieuw topic aan gemaakt . genaamd : van IUI naar IVF
@salcia; ik kijk hier af en toe nog. Als er geschreven is kom ik even kijken. En de meeste zijn inderdaad door naar het andere topic, omdat we allemaal klaar zijn met de iui. Deel is al bezig met ivf. Ikzelf moet nog even geduld hebben, moeten wat gesrpekken enz nog doen. En beginnen in dec met de ivf. Maar tussentijds doe ook geen iui. Maar blijf je nog wel volgen hoor.
Dat zou mooi zijn dat het lukt met iui. En dan is het nog de vraag of het blijft zitten bij je. Ik hoop het zo voor je.
Hallo IUI meiden, Ik was zo vrolijk vanmorgen toen ik een positieve ovulatietest had, blij dat ik weer een eisprong had, opgelucht dat we morgen voor poging IUI 3 zouden gaan. Maar dat ...... ziekenhuis weet het weer lekker de grond in te boren, gefeliciteerd met je positieve test maar morgen zitten we vol. Maak het vanavond gezellig wou ik zeggen!!! Normaal had het beter geweest van niet en nu heb ik echt even helemaal nergens zin in. IUI 1 mislukt in de 7e week door de hormooninjecties is mijn schildklier heel raar gaan doen waardoor het vruchtje afgestoten is. Het kwam er niet uit dus heb ik daarna medidatie gehad zodat het losliet en meteen daarna werd de 2e IUI gestart. 10-10-10 werd ik ongesteld dus helaas........ maar eigenlijk hadden we dat wel verwacht wo snel na de miskraam. Nu waren we vol positiviteit, maar wat een bom is er weer ingeslagen!!! Zit er hard over te denken om naar een ander ziekenhuis te gaan, ben zooooo vreselijk klaar met dit .... ziekenhuis. Bij de eerste IUI werden we al vreselijk slecht behandeld, zeker toen we het gevoel kregen dat de zwangerschap niet goed ging. Echo afspraak werd verwijderd maar verder werd er ook niet gekeken of iets! Helemaal niets, pas in week 12 mocht ik komen voor een echo!!!! En nu dit weer!!!
Het ging allemaal heel vaag. Normaal belt een verpleegkundige met de uitslag nu de mk arts met de mededeling dat het niet goed is en of ik al bloede en een vervolg afspraak had na het gesprek dacht wat befoelde hij nou en waarom belt hij
mijn hcg was vrijdag 3, dus licht positief. Nog geen ongi te bekennen, vanmorgen weer hcg geprikt en ik hoop nu meer te horen. Maar ik ga er van uit dat het negatief is hoor.
@rosa: wat een raar verhaal, ik zou op zoek gaan naar een ander ziekenhuis om eerlijk te zijn. In mijn vorige ziekenhuis was gyn niet zo heel aardig, maar die zag ik zelden. En de rest was wel goed geregeld. Heb wel 1x gehad dat er 3 iui's waren en dat gaat niet helemaal lukken in het lab. Dus of we dan wat later konden inleveren, zodat ze tijd hadden om alles netjes te bewerken. Maar nog nooit is er gezegd van is vol. @angelica; succes nog even, ben benieuwd. Hopelijk ben je gewoon laat met het aanmaken van het hcg.