IUI Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks lieve meiden, hoop ook dat het jullie snel gegund is een perfecte zwangerschap

de komende weken zijn zwaar, maar ik blijf hoop houden;)

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @Angelica: dit klinkt ook al weer positiever...ik hoop zo erg met je mee!! En natuurlijk is het jouw wel gegund..het gaat goedkomen..wat een belachelijke opmerking van diegene zeg!!

@Brabbel..we lopen idd gelijk bijna...spannend weer he!! Is mijn 5e iui...maar 3e na MK dus driemaal moet scheepsrecht zijn nu vind ik...

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    En trouwens Brabbel, bij jou is het 3x3 keer scheepsrecht, dat MOET hem echt zijn nu!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Angelica, ik had al een goed gevoel, je HCG neemt echt niet voor niets toe en ik blijf bij jou een sterk goed gevoel hebben. Vraag me niet waarom, maar ik heb het gewoon! Er brandt een kaarsje voor je en ik duim hard door!

Salcia, Brabbel, Zonnetje en iedereen hier: ook voor jullie branden de kaarsjes. Vind dat het nu echt onze tijd is...

Dikke knuf meiden!

xxx

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Juul...jij nog maar 10 dagen wachten...zou toch fantastisch zijn als het spontaan lukt!!

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dankjewel meis, het zou idd super zijn. Moet je wel heeeel eerlijk bekennen dat ik merk dat ik haast geen hoop meer durf te hebben. Zit even een beetje in zo'n herfstachtige depressie en ben gaar van de volle week... Het voelt een beetje als "nee heb je, ja kun je krijgen", je begrij vast wat ik bedoel.
    Het zou een echt wonder zijn, zou dan uitgerekend zijn op mijn verjaardag... Stel je voor...
    Had overigens met de clomid en zonder hormonen een vrij korte luteale fase, dus of ik de 10 dagen nog haal.....;)

En anders gaan we voor de 2e IVF.. Moeten maar afwachten...

Hoest nu met jou?Jij hebt net de 3e IUI erop zitten??? Spannend! Ging het goed?

xxxxxxxxxxxx

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hoi,
    Hoop nooit opgeven...in geloof nog steeds in wonders dus ook voor jou!

ja had 3e iui na de mk..vorige keer 2 eitjes en 12 miljoen zaadcellen, maar niet gelukt. Nu maar 1 ei en 3 miljoen, maar was vorige keer ook toen ik zwanger raakte...dus je ziet maar..het zegt allemaal niks..het is gewoon ook een stukje geluk hebben, en ik vind dat wij dat allemaal hartstikke verdienen!

Ik hoop zelf dat IVF bij ons niet nodig gaat zijn...als deze poging niet is gelukt krijg ik extra hormonen en nog 3 pogingen, dan pas IVF...

xxx

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wonderen bestaan he juulzon.

Heb er meerdere gehoord. Vaak wel via via, maar toch.

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieverds :)!

Fijn weekend allemaal!

xxxxxxx

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi dames!!!

Kom eventjes mijn neusje hier weer eens binnenwippen :)
    loop nog steeds rond met de beeb in buik!

Juulzon, wat lees ik nu, meid, super joh! Hoop niet opgeven hoor, wonderen bestaan!

Duimen draaien voor jullie ♥knuffel♥

11. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi lieverds,....
    ik wilde jullie even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben hor!!!!!! ik ben alleen veeeeel minder actief opt net!
    heb gister een tussentijdse iui gehad omdat het ziekenhuis in verbouwing was moest ik wachten :s heeel irritant en omdat ik zo ontzettend baalde en teleurgesteld was mochten we tussen de ivf door een iui! en moet nu weer 2week wachten! eitje wou eerst niet groeien en heb weekend dubbele dosis clomid gehad en zaterdag gelukkig toch iui! :D ik was te laat voor ivf maar als ik nu over 2wk menstrueer krijg ik meteen vanaf dag 2 progynova en dan mogen we alst slijm dik genoeg is weer naar het AMC voor embryo terugplaatsing :D
    meisjes,...ik kom gauw ff mee lezen( wat ik af en toe wel via mobiel doe hor!!! maar kan dan niet reageren) en hopelijk ben ik gauw weer lekker actief op de site :D
    dikke knuffel en kus en hopelijk tot gauw!!

12. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @spannendetijden: de meeste dames zitten ondertussen bij het topic van iui naar ivf.

succes met wachten weer. En beter een iui dan helemaal niks.
    Aan de andere kant heb je zoveel cryo's.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Spannendetijden, jeetje wat een gedoe. Ik hoop dat het de moeite waard is geweest en dat je aan het einde van de maand een knal test hebt.

Juulzon, thanks lieverd. Morgen weten we meer. Ik moet om 8 uur bloed prikken en om half 10 een gesprek met gyn. Ik hoop op een echo. Die krijg ik vrijdag ook namelijk. Ze hebben een andere afspraak voor mij moeten cancellen. Is wel ontzettend aardig van ze.
    Mijn zus gaat morgen mee, die staat er meer van af en die stelt altijd wel de directe vragen.

Zonnetje hoe is het verder met jou

Salcia, heb je nog last van de IUI?

Ineke, hoe gaat het verder met jou?

14. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gaat hier wel hoor. Is nu even rustig bij ons. Moet deze week ongi worden. Tussen vandaag en woensdag denk ik.

Had 2 weken geleden op maandag een ei van 20mm, dus ja. Hij zou die dag of dag later springen volgens gyn. Tel er voor zekerheid maar 1 dag bij.
    Heb niet zoveel hoop op spontaan wonder, gezien we pas die woensdag geklust hebben en dat de kans bij ons heel klein is op een spontane zwangerschap.
    Man maakt anti-stoffen tegen eigen zaad aan, waardoor ze als trossen bij elkaar klitten. Dus eigenlijk dus niet zwemmen.

Moet volgende week weer naar mck voor gesprekken. En dan horen we meer.
    En dan in december of januari beginnen. Maar dat hangt van ziekenhuis af en van mijn ongi wanneer die nu is en volgende maand.

Ivm feestdagenstop of ik kan beginnen en of ik mag beginnen. Omdat het de 1ste poging is.

Jij succes morgen en hopelijk goed nieuws weer.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He zonnetje, bij mck hebben ze geen feestdag stop, ze gaan gewoon door.

In het zkh waar ik loop wel van een maand, vind ik echt niet normaal maar ja.

Mijn gezicht en haar zeggen dat mijn hormonen aan het vermenigvuldigen zijn. Ik heb 8 pukkels op mijn neus, normaal heb ik nergens las van en boven mijn lip is het helemaal rood, ze vragen of ik mezelf hars ahahahaha

16. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ze hebben een stop van 1,5 weken bij het mck. Van 24 dec t/m 2 jan.

En ik moet dus rond 2 of 3 dec ongi worden, zou evt net passen.
    3 dec is de laatste dag als je ongi wordt dat je voor ivf mag.
    Maar er staat ook bij dat ze liever geen 1ste poging doen, omdat ze niet weten hoe je reageerd op de hormonen.
    Want ze doen tot 20 dec een punctie.

Maar ik zie het wel hoe het loopt. Eerst deze ronde ongi worden en dan nog een maand.

Goed teken dat je hormonen aan het vermenigvuldigen zijn. Wie weet heeft de acupunctuur je juist dat extra zetje gegeven wat nodig was.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh vorig jaar hadden ze dat niet, apart.
    Ik hoop zo op goed nieuws morgen, ben altijd de uitzondering geweest, mar je hoort zoveel slechte verhalen met een trage hcg groei, maar ook wel wat positieve verhalen, alleen heeeeeeeeeeeeeeeel weinig

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Daar heb ik geen ervaring mee met trage hcg-groei. Maar ik snap je angst. Vooral omdat het al zo vaak mis ging.

Denk dat ze het vorig jaar ook hadden hoor, weet van iemand die er 2 jaar geleden ook mee te maken had namelijk.
    Ze zijn tussen kerst en oud en nieuw dicht. Is de enigste week.

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    gelukkig maar 1week een geen maand.

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Is inderdaad maar 1 week, alleen nadeel is dat ik precies in de knoop kom met die week als ik pech heb.
    Dus moet dan nog een maandje extra wachten. Aan de andere kant vind ik het ook wel even fijn op dit moment om niet elke keer naar het ziekenhuis te moeten. Alleen af en toe een afsrpaak.

Nu dus ook 2 maanden even niks.

Deel Deze Pagina