De titel zegt het al 23 juli afspraak in zh om opnieuw de MMM in te gaan voor een brusje voor onze dochter. We zijn toen middels IUI zwanger geraakt bij de eerste poging.. Zou graag met meiden willen kletsen die ook de MMM in gaan voor een 2e kindje. Wellicht kunnen we de spanning delen... Liefs Chelleke
Hierzo! Ik heb een korte lf. Gemiddeld maar 6 a 7 dagen. Nu in de mmm.... Morgen weer echo om te kijken hoe het eitje groeit. Van de eerste ben ik "gewoon" zwanger geraakt in ronde 4 en had ik een normale cyclus. Na de bevalling is dat helaas veranderd.
Spannend weer hè. .. Hier helaas voor 1e ook mmm. Donderdag de 23e hebben we weer de eerste afspraak. Hopelijk in augustus eerste poging. Mijn baarmoeder slijmvlies is in orde maar laat toch niets Door. ... Hoe was je follikel meting gegaan?
Wij zijn in december de MMM in gegaan voor wondertje nummer 2. Ons eerste wonder kwam na iui nummer 1. Deze na nummer 5. Ik deel dus niet (meer) mee in de spanning, maar wilde jullie een hart onder de riem steken! Succes allemaal. Knuffel van Knuffel.
Wij gaan in september de MMM in. Alle vooronderzoeken gehad, uitslagen waren allemaal goed. Dus onverklaarbare secundaire subfertiliteit. Onze eerste zoon kregen we bij poging 1 op de 'normale' manier. Anderhalf jaar geleden gingen we voor een brusje, tot nu toe dus zonder resultaat. Wel een miskraam tussendoor gehad en na de miskraam is mijn menstruatie veranderd (slechts anderhalve dag ongesteld). Vanalles geprobeerd van tarwekiemolie tot acupunctuur om mijn menstruatie weer wat langer te krijgen. Maar niks lijkt te helpen. De gynaecoloog zei dat IUI voor ons de zwangerschapskansen niet verhoogt, omdat alles verder goed is. Maar ja, ben 35 en de wens voor een tweede is enorm groot. Dus toch maar terug naar de gynaecoloog om eens te praten wat ze voor ons kunnen betekenen.
Gefeliciteerd Knuffel met de zwangerschap en bedankt voor je lieve bericht op dit forum. Zulke berichten zijn fijn te lezen en om de moed erin te houden. Geniet van je zwangerschap!!