brief van het ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door conny75, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Gisteren kwam de post en zag dat er een brief van het ziekenhuis bij zat. Ik schrik meteen omdat ik in het verleden heb meegemaakt dat het meestal niet goed is als je een brief krijgt. Het was dus een herrinering aan de afspraak voor 20 december om half drie. Pffff wat was ik opgelucht, nou krijg ik vandaag weer een brief van het ziekenhuis en gelijk weer een beetje angst. Staat er in dat de afspraak van 20 december half drie niet door kan gaan maar verzet is naar 10.50.
    Eerst de schrik dat het niet door kan gaan en was bang dat het nog langer zou duren maar gelukkig is het dus een paar uur eerder dan de planning was. Nou ik begin nu wel zenuwachtig te worden, maar moet nu eerst oppas regelen voor mijn zoontje want mijn moeder zou in de middag oppassen en moet in de ochtend werken.
    Sorry ik moest het even kwijt want de zenuwen beginnen nu wel te komen.

groetjes
    conny

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha klopt
    het zh stuurd een bevestiging.
    hopelijk lukt het met je oppas
    en fijn dat je in de ochtend kunt , dan hoef je er niet de hele dag op te wachten
    met wie heb je je intake?
    groetjesss ook patient in EZ ;)

3. Loes

Loes Actief lid

1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Erg herkenbaar. Wanneer je het logo van het ziekenhuis op de envelop ziet staan, heb ik altijd meteen mijn hart in mijn keel..Maar het klopt dat het ziekenhuis altijd bevestigingen stuurt...na een jaar MM wen je dus wel aan de post:)

Succes,
    Loes

Deel Deze Pagina