vraag over 1e intake fertiliteit

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by conny75, Nov 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Weten jullie misschien hoelang het eerste gesprek duurt? Mijn afspraak is verzet naar de ochtend en de oppas heeft nu gevraagd hoe lang het ongeveer duurt. Ik heb zelf geen flauw idee hoe lang ongeveer. Hoe lang duurde het bij jullie?

groetjes conny

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hey Conny,

Bij ons duurde het eerste gesprek best lang. Ik geloof zo;n 2 uur in totaal. Het is wel overal anders hoor.

Wij moesten toen heel veel vragen beantwoorden, echo, bloedprikken en een orienterend gesprek. Ik vond het heel prettig.

Succes iniedergeval.

Liefs,
    Elvira

P.s. Jij had toch ook een bbz gehad?

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    dank je wel elvira, ja ik heb ook een bbz gehad. Ik heb ook al een hsg onderzoek gehad en mijn rechtereileider ligt verkleefd, ze weten dus al wat er aan de hand is en welke behandeling er toe gepast wordt namelijk ivf.
    Hoe gaat het met jou?

4. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Met mij alles oke.

Oke als het om je IVF intake gaat, krijg je een vragenlijst die je thuis moet invullen en ook bloedonderzoek, die is verplicht als je aan IVF gaat beginnen. Ik weet niet in welk ziekenhuis je loopt, maar bij ons is bijvoorbeeld ook de voorlichtingsavond verplicht, deel je daar niet aan mee, dan geen IVF of ICSI.

Dat gesprek duurde een uurtje geloof ik. ( kijkt mannetje lief aan) en ja een uurtje.

Liefs,
    Elvira

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    oke ik loop in het elisabethziekenhuis, als we aan de voorlichtingsavond mee moeten doen vind ik niet erg. Ik hoop op goed nieuws de 20e. Ben best al zenuwachtig.

6. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Niet zenuwachtig zijn. Het komt helemaal goed. Het is natuurlijk wel superspannend allemaal.

Ik ga keihard voor je duimen. Laat je het wel even weten?

Share This Page