Oke. Dus als ik het goed begrijp kunnen ze na de eisprong in mijn bloed meten of het wel of geen echt / goed eitje was..? Want dat is bij mij nog nooit gedaan. Althans, ooit helemaal in het begin van de onderzoeken moest ik wel een keer bloed prikken een week nadat ik ongesteld was geweest volgens mij en dat was goed.. Maar eerlijk gezegd weet ik niet eens wat ze toen gemeten hebben.🙈 Wij doen iui omdat er al ruim 2,5 jaar geen zwangerschap ontstaat.. De medische wetenschap heeft voor ons geen verklaring waarom het niet lukt.. En helaas ken ik meer meiden die dat hebben en ook na 6 x iui nog steeds niet zwanger zijn.. Het frustreert me enorm dat ze zoveel kunnen en weten maar hiervoor geen verklaring is....
Hoi linnik, ja aan je bloedwaarden kunnen ze zien wat er gebeurt. Als je op de freya website naar medisch en dan laboratorium ofzo gaat, kun je zien wat de normale bloedwaarden op ieder moment in je cyclus zijn. Hier heel gek nieuws. Was vanmorgen voor de echo in het ziekenhuis, nadat eicel dus deze week verdwenen was. Wat bleek? De verdwenen follikel was niet de follikel waar een eicel in groeide! Er waren twee eicellen aan het rijpen, zonder stimulatie! En die waren nog heel klein en vielen dus bij de vorige echo niet op. Met een beetje geluk heb ik deze maand dus een dubbele eisprong in een natuurlijke cyclus. Ondanks alle pech dus evenveel kans als in de gestimuleerde cyclus die het had moeten zijn! Dat kan dus ook nog, dat het verdwenen blaasje niet je ei was
Oh? Dus dan heb je nog wel een echo gedaan nadat je al gestopt was met de hormonen? Bij mij is niks meer gecheckt.. Miss is er bij mij later ook nog wel iets gebeurd..Maar dat zullen we niet weten.. Opvallend genoeg vind ik t nu wel heel lang duren tot ik ongesteld wordt, maar zit nu op 30 dagen dus het is puur een gevoel.. Misschien omdat je toch graag weer ongesteld wilt worden om weer een nieuwe kans te starten.. Deze keer dus weer natuurlijk.. Zal vriendlief best blij mee zijn! Haha! Houden jullie me op de hoogte? Sterkte ladies....
Vorig jaar was mijn ei ook ineens kwijt. Toen was hij met 15mm nog gezien en er na weg. Spontaan was de follikel gesprongen. Ik was toen "spontaan" zwanger, geen inseminatie in de buurt geweest. Ik had de ene echo op dinsdag en op donderdag weg, dus vanaf donderdag geen medicijnen meer en uit bloed bleek dat hij idd eas gesprongen. Ik hoop dat jij dit geluk ook mag hebben Zijn altijd nare dingen
Oh wow! Wat geweldig voor je! Helaas hebben wij geen gemeenschap gehad rond die tijd dus spontaan zwanger zit er echt niet in.. Ik moet zeggen dat ik het een relaxed idee vind dat ik even een maandje geen behandeling ga doen.. Maar jij had dus wel precies wat mijn arts adviseerde.. Ook tijdens de hormonen kuur blijven klussen zodat als t eitje opeens springt, de kans op zwangerschap nog steeds aanwezig ja...
Je zou mijn blog moeten lezen... Fout na fout en idd ook een gesprongen ei. Voor 17mm al gesprongen. Sindsdien gecontroleerd met bloed (3x per week) daaraan kunnen ze zien of deze er nog zit. Of dat deze gesprongen is. Ik ben nu zwanger, van een onzichtbaar ei 😳😂 mijn bloed toonde aan dat er 1 groot genoeg was. Deze was niet te zien op echo. Savonds nog keer extra veel gespoten en idd een bijna positieve ov test. Volgende ochtend Gent; idd 2 kleine eitjes en 1 grote (deze begon dus onzichtbaar) dus door het niet volgen van protocol of overal maar vanuit te gaan toch een ei. En zwanger 😳 van de iui. (En sex ervoor om de dag) en omdat ei er nog zat elke dag nog even door gefaan...