IUI (emotionele rollercoaster)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Blub1, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetharty

13 jan 2014
    29
    0
    0
    Wij zijn vorige week samen naar een maatschappelijk werkster geweest, vooral omdat onze relatie niet altijd lekker loopt als ik ongesteld ben geworden.
    Het heeft mij wel met m'n neus op de feiten gedrukt: we mógen verdrietig zijn en ieder gaat daar op zijn/haar eigen manier mee om. En het heeft me doen beseffen dat ik mijn man écht niet kwijt wil en dat we dit samen doen. Liever met man zonder kinderen, dan zonder man met kinderen. Morgen ga ik nog een keer alleen met haar praten, ben benieuwd hoe ik het vind in m'n 1tje..

Blub, ik zou je wel aanraden om professionele hulp te gaan zoeken als je dat graag wil. Het kan geen kwaad, alleen maar beter worden.. toch? Succes!!

2. pippeke

pippeke Niet meer actief

Weet ik vrouwke.... ik ken je inmiddels een beetje haha. En jij mij ook als het goed is.

Blub dank je ook voor je lieve woorden. Ik hoop ook echt dat het snel goed mag gaan bij jullie.
    Ik zat voor jou ook aan professionele hulp te denken. Niet voor schamen ofzo hoor. Daar zijn ze voor. Ik loop ook bij een psych en zo af en toe een reiki behandeling.

Hou je taai wijffie!

Deel Deze Pagina