IUI en 2500eh Gonasi ondersteuning

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamaOfWolf, 25 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaOfWolf

11 mei 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    #1 MamaOfWolf, 25 jun 2023
    Laatst bewerkt: 25 jun 2023
    Hallo allemaal!

Allereerst... Ik weet dat het gewoon afwachten is... Maar ik merk dat ik erg onrustig ben en opzoek ben naar bevestiging van Ja of Nee

We zitten al zo lang in ons fertiliteit traject, met de nodige geen succesvolle IUI/IVF pogingen :( Vandaar denk ik ook de onrust...

Wij hebben afgelopen zondag 11 juni IUI gehad, ei was 'net' gesprongen volgens de echo en heel mooi om te zien hoe de zaadcellen naar de eileiders sjeesden! Dat was echt rap!

Ter ondersteuning mocht/ moest ik op vrijdag 16 juni (5dpo) 2500eh Gonasi spuiten.

Geen idee waarom... Maar afgelopen vrijdag 23 juni (12dpo) heb ik in m'n hoofd gehaald om te gaan testen.... Zucht... Had ik maar gewoon de wachttijd uitgezeten...

Ben dus nu 3 dagen aan testen rond zelfde tijdstip (tussen 11:30 - 12:30).

Nu weet ik dat 5000eh Gonasi tot 10 dagen een vals positieve test geeft. Maar ik heb 2500eh Gonasi moeten spuiten, zou dan die 10 dagen ook gelden? En het klopt dat de ene dame het sneller uit haar systeem heeft dan de andere dame.

Op de foto zien jullie drie testen.
    - 23 juni (12dpo)
    - 24 juni (13dpo)
    - 25 juni (14dpo, deze is nog nattig op de foto)

Officieel mag ik pas dinsdag 27 juni testen...

Wat denken jullie? Gonasi streepje? En is het streepje lichter aan het worden, met andere woorden 'Gonasi neemt af'.

Heb trouwens 0 symptomen en gisterenavond lage onderrug pijn, wat ik weleens krijg voordat ik ongi word.

Lieve groetjes, MamaOfWolf

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina