IUI en eigen eisprong?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Roseline, Aug 18, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik verwacht in november dat we IUI krijgen. Ik weet het niet helemaal zeker gezien de gynaecoloog het over inseminatie had, maar door mijn vraag hier te stellen en contact met anderen denk ik dit dus. Nu is mijn vraag wat kan ik een beetje verwachten? Zullen ze afwachten op mijn eigen cyclus, deze is best onregelmatig en wat langer (35 dagen gemiddeld) of ga ik gelijk aan de clomid om de boel wat sneller te laten gaan?
    Ik heb al een hele rij vragen voor de gynaecoloog klaar liggen in november, maar ik was alvast benieuwd naar jullie ervaringen.

Mijn verhaal in het kort.

Ik heb endometriose op een zenuw in mijn bekken, daardoor kan ik niet op de natuurlijke manier zwanger worden. Het wil niet zeggen dat het niet gaat lukken, maar door de extreme pijnklachten als ik geen pil slik is het onmogelijk geworden. Ik ben daardoor dus aangewezen op het ziekenhuis. Deze hebben in juli besloten mij aan de lucrin te zetten voor 4 maanden en daarna gaan ze proberen zo snel mogelijk mij zwanger te maken. De lucrin heb ik gekregen om de endometriose zo rust mogelijk te krijgen, zodat ik hopelijk straks wat kans heb. Ik ben stiekem wel een beetje bang voor wat er gaat gebeuren, als het even duurt voor ik zwanger ben. Er vanuit gaan dat het gewoon gaat lukken. Ik ben bang dat de pijnklachten terug komen, maar goed. Ik moet er wat voor over hebben.

Share This Page