last van migraine voor eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jonneke, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonneke

    jonneke Lid

    20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    hallo dames

    Ik ben zo blij! ik moet het even kwijt
    Had deze ronde een cyclus van 29 dagen. de kortse tot nu toe! Heb al 2 rondes geen 'pms'klachten meer. Ik hoop echt dat deze ronde ook weer lekker kort is en ik eindelijk ontpilt ben

    Wat ik wel heb is ongeveer 6 dagen voor mij ei 1 dag dat ik een flinke migraine aanval heb. Ik heb dit ondekt daardat ik alles opschrijf. dit is wel handig zo weet ik dat ik moet beginnen met ovulatietesten.

    Hebben hier mischien meer dames last van?

    Liefs jonneke

    *Edit Moderator: titel aangepast*
     
  2. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Hoi,hoi,
    Ik heb een aantal dgn voordat ik mijn vruchtbare periode ben flink veel last van hoofdpijn dit houdt aan tot mijn ei daarna nemen klachten als gespannen en ontploffende borsten,wisselende stemmingen etc het over!
    Zelf ben ik erg regelmatig heb een cyclus van 28 dgn en heb last van pms, best lastig om dan te weten of het pms is of dat je zwanger bent!
    Groetjes
     
  3. lautje1979

    lautje1979 Fanatiek lid

    30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb juist migraine een dag of 5, 6 voor mijn ongi begint.
     
  4. jonneke

    jonneke Lid

    20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    dank je wel voor de reacties.

    Ik vind dit zelf best lastig omdat ik het meestal in het weekend heb. Heb geprobeerd om erachter te komen of er iets aan te doen is maar tot nu toe niks wijzer geworden.

    De rest van de klachten zoals pijnlijke borsten enz enz nemen gelukkig per ronde steeds meer af. tot bijna nihil zelfs

    Ik wens jullie bijde veel succes!

    groetjes jonneje
     

Deel Deze Pagina