Ik kom nou nooit eens meiden tegen die net als ik onder behandeling zijn bij het MCH Westeinde in Den Haag. Waar zitten jullie? Ik ben zo benieuwd of jullie net als ik ook zo tevreden zijn over de artsen daar. Ik hoor vaak negatieve verhalen over andere ziekenhuizen en prijs me dan altijd weer gelukkig dat ik dat niet meemaak. Mijn vaste gyn daar is mw. Geluk, echt een lieverd!
Wel Den Haag, maar Haga. Goede ervaring gelukkig. Maar aangezien het mijn allereerste behandeling is in de MM, heb ik dan ook weinig vergelijking
@Tat Oh ik ben eerst ook bij het Haga geweest, toen de uitslag van het semenonderzoek net bekend was. Ik heb toen echt een VRESELIJK botte mannelijke gynaecoloog gesproken die mijn met een kluitje in het riet stuurde ("Nee hoor, dat zaad is niet zo slecht. Ga maar weer verder proberen.") en geen tijd had om mijn vragen te beantwoorden en me gewoon heel onbeschoft onderbrak. Ik ben toen echt boos de spreekkamer uitgestormd. Mijn huisarts heeft toen een second opinion voor me geregeld bij het MCH en daar heb ik alleen maar lieve artsen gehad. Het feit dat ik nu in een ICSI-traject zit bewijst ook wel dat die eerste gynaecoloog er héél ver naast zat. Maar waarschijnlijk zal jij wel een andere gyn hebben. Ik weet niet meer hoe die heet, maar het was een al iets oudere man.
Nou moet ik ook eerlijk zijn Alexandra...mijn FA is een vreselijk lieve vrouw, soms ietwat ongeduldig aan de telefoon, maar neemt echt de tijd voor je met echo's. Alleen toen ik na mijn punctie overstimulatie had en zware pijnstillers had op basis van morfine zelfs en ik aangaf dat ik nog steeds heel veel pijn had (ik had eierstokken zo groot als flinke sinaasappels!!) was er een gyn. die zo vreselijk denigrerend deed (nou mevrouw, u heeft pijnstillers obv morfine, dus dat zou toch niet kunnen...) dat ik ook jankend buiten stond. Gelukkig heb ik met die bal niks meer van doen! Mijn eigen gyn. heb ik nu gek genoeg weinig mee van doen en zit ik enkel bij de FA. Doen ze trouwens jouw hele behandeling in het MCH? Of moet jij ook naar LUMC voor terugplaatsingen?
@Tat Misschien was die bal dan wel dezelfde als ik toen had, want die was ook zo denigrerend. Ja, ik moet ook naar het LUMC voor de terugplaatsingen, maar dat is dan ook het enige. Verder heb ik alles in het MCH, dus ook de punctie en zo.
haha, wie weet! Mn vriend vond hem ook al niks. Maar die zag mij ook alleen in pijn en dan zo'n arrogante kerel die mij wel even zou vertellen hoe ik me moet voelen?! Sommige mannen... Ja ik heb ook alles behalve de trerugplaatsing in Den Haag. Enkel voor de TP dus naar Leiden. Zie aan je handtekening dat je ook al even bezig bent. Heftig allemaal he? Het is soms maar goed dat je van te voren niet weet wat je allemaal staat te gebeuren. @Bambi Ik loop in het Haga en heb een goede ervaring. In zoverre je in de MM goede ervaringen kan hebben, want het is niet niks allemaal!
Ik heb nog vaak met de gedachte gespeeld om die vent te confronteren, maar ik weet z'n naam dus niet meer. Weet jij nog hoe die arts van jullie heet? Misschien herken ik de naam dan wel. Ja het is zeker goed dat ik niet alles van tevoren wist. Ik zou gek geworden zijn. Maar je verlegt je grenzen telkens he...
hoe hij heette weet ik jammer genoeg niet meer. Het was in elk geval niet mijn vaste gyn dr. waegemaekers. Hij was vrij nieuw daar. Heb trouwens je blog gelezen. Jij hebt ook al een hele reis achter de rug he? Knap hoe je het allemaal zo goed kan verwoorden, met een lach maar jammer genoeg ook een traan op zn tijd.
Ik weet alleen nog dat ie een korte achternaam had. Nou ja, beter geen gedachte meer aan vuilmaken. Ja dat mag je wel zeggen ja, een hele reis. Het beangstigd me vooral dat ik ouder en ouder word. Ik heb gewoon niet de tijd om nog jaren bezig te zijn. Bedankt voor het compliment. Ik schrijf ook graag.
Hey wat leuk! Toch nog iemand op het forum die haar ook kent. Ik ben echt ontzettend blij met haar, zoals ze meedenkt en meevoelt. Helaas tot nu toe heeft ze me echter nog geen "Geluk" gebracht. Als ik ooit eindelijk een kind mag krijgen krijgt zij een hele grote bos bloemen van me.
@Tat Ik zie dat jij 17 jan. een mislukte TP had. Wordt het voor jou ook niet tijd voor een volgende TP weer?
Ik ben ook erg tevreden over haar! Liep eerst bij een andere gyn, maar was daar absoluut niet tevreden over. Nu sinds een maandje bij dr. Geluk. Hoe lang loop jij al bij haar? Idd erg fijn hoe ze met je meedenkt en voelt... Een groot verschil met mijn vorige gyn. Die duwde me al de kamer uit voordat ik goed en wel mn broek aan had!
@Shanny Ik kwam zo eind 2009 bij haar terecht. Ja ze neemt inderdaad altijd de tijd voor je. Vorige week moest ik ook een half uurtje op haar wachten en dan verontschuldigd ze zich en legt ze ook gewoon uit dat ze onverwacht 2 puncties moest doen en daarom later was. Heel netjes! Die ervaring had ik overigens ook toen ik een keer in het weekend voor een echo moest op de 10e etage (verloskunde). De mensen in de wachtkamer moesten heel lang wachten en toen kwam er ook een dokter in haar groene operatiekleding uitleggen dat ze een spoedbevalling hadden en dat het daarom zo lang duurde.
@Alexandra2008 Zo, dat is zeker netjes van ze! Jij zit al een poos in de MMM zie ik. Heb echt veel bewondering voor het doorzettingsvermogen wat sommige vrouwen hebben...
Nou als iemand me van tevoren had gezegd wat me te wachten stond was ik gillend gek geworden. Ik heb al die tijd hoop gehad dat ik gauw zwanger kon worden en telkens was er weer slecht nieuws en zo tikt die tijd voorbij. Ik heb ook geen keuze, want stoppen is (nog) geen optie.
klopt idd. Zit weer in de wachtweken/rustcyclus voor een TP in natuurlijke cyclus (ben even op vakantie geweest en was er ook echt aan toe). Ben wel benieuwd wat die me weer gaat brengen. Laatste keer hebben ze PCOS geconstateerd, maar zijn ze nog niet echt verder op ingegaan en heb er toch nog wel wat vragen over. Zoals oa of het mijn TP kan en heeft beïnvloed. Hoe doe jij dat eigenlijk? Ga jij meteen door van maand tot maand? Ik begreep dat jij laatste TP ook mis is gegaan. Zo verdrietig. De positiviteit moet elke keer weer van dieper en dieper komen lijkt wel. Ik krijg van zoveel mensen om me heen te horen: Joh je bent nog jong! Maar ik zie dat zelf helemaal niet zo en lijk continu dat klokje maar te horen tikken.