Ik spuit puregon en woensdag had ik een eicel van 18mm en 1 van 16mm. Heb toen de pregny spuit gehad. 's avoonds en de donderdag flink geklusd, maar nu heb ik sinds vanmiddag erg last van mijn rug. Wat kan dit zijn?
Ik denk dat het met je eisprong te maken heeft. Die komt zo'n 36-40 uur na de Pregnyl-spuit. Rond je eisprong kun je rug-en buikpijn hebben, hier trok het ook wel eens door naar mijn bovenbenen. Succes!
oke komt de rugpijn dan zo laat? Want ik heb op woensdag rond 13 uur de pregnyl gehad dus dat is 48 uur voordat ik rugpijn kreeg
Ja, kan ook goed napijn zijn van de eisprong. Hoe dan ook, het heeft sowieso met je eisprong te maken. Met een zwangerschap kan het helaas nog niks van doen hebben.
Ja, dat kan best. Hier ook wel eens rugpijn gehad na de eisprong. Met een menstruatie heeft het niks te maken, aangezien die pas 10-18 dagen na je eisprong komt. Rugpijn heeft ook niks te maken met een eventuele bevruchting. Succes!
Pregnyl zit 10 dagen in je lijf en kan dus nog lang voor bijwerkingen zorgen. Ook kan het door je eisprong komen.
Nou ik heb nu ook spierpijn in mijn liezen en steken in (voornamelijk mijn rechter) borst. is dit een teken van mijn menstruatie?
Kan maar hoeft niet; hormonen (van jezelf en pregnyl) kunnen een hoop rare kwaaltjes geven zonder dat het iets zegt.
rugpijn kan inderdaad door de eisprong komen. Progesteron is de boosdoener. Maar het kan ook een prille zwangerschapssymptoom zijn, maar ook een menstruatie klacht Shit hè dat wachtbankje!