HSG mislukt...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noux, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hoi,

Vandaag zou ik m'n HSG scan krijgen..
    Maar hij is tot vier keer toe mislukt!!
    Bleek dat alle ballonetjes, waar de vloeistof mee naar binnen wordt gebracht, lek waren! Alle vier!!:$

Ik zag al zo erg op tegen dit onderzoek.. Moet het gewoon nog eens opnieuw!!:(

Het zat allemaal tegen daar, want vriendlief ging ook nog eens tegen de vlakte..:$
    Hij kon het niet zo goed hebben dat ik pijn had..;)

Zijn er meer meiden bij wie de HSG is mis gegeaan?

Liefs Noux

2. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    wat vervelend zeg! moet je nu weer een maand wachten voor een nieuwe hsg?
    ik heb wel een keer hsg gehad maar gelukkig is het toen niet misgegaan. het was al voorbij voordat ik er erg in had. het viel dus heel erg mee bij mij.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ai!! Dat klinkt niet fijn!! :(
    Ik moet vanmiddag ook... En ben al behoorlijk zenuwachtig, blehh dat beloofd nog wat.

4. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    De gyn wat ik had, had dit nog nooit eerder mee gemaakt.. (en het was een 'oude' man)

Succes vanmiddag!!

5. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Oew dat is naar! En het doet al zeer genoeg. Bij mij is het niet mislukt maar bleek dat ze op de een of andere manier geen fotoos hadden gemaakt. Prutsers, daar is zo'n hsg toch voor. Maar gelukkig was alles goed bevonden door de uitvoerend arts dus hoefde deze niet opnieuw. Pfieuw!

Succes meid!

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hier is de HSG goed gegaan. Ik vond het vacuüm zuigen wel heel vervelend en heb toen manlief in zijn hand gebeten.... Mannnn wat was ik zenuwachtig, lag er jankend zielig te zijn *bloos*
    Het doorspoelen vond ik vervelend maar niet zo hels als waar ik over gelezen had. Wel jammer dat ze tweemaal het cupje moesten plaatsen (de eerste keer twijfelden ze of ie wel goed zat...)

Bij mij is links ontoegankelijk, rechts liep mooi door.

7. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik had vandaag mijn hsg en dit verliep ook niet zo lekker... Ze kregen dat ballonnetje maar niet geplaatst met die tang, na twee a drie keer hebben ze het dan maar met de hand gedaan. Ik heb nu al de hele dag pijn aan mijn onderbuik. Ik heb al gebeld naar de gyn om te vragen wat ik moest doen als het morgen nog zo'n pijn deed... volgens haar zou ik over mijn pijngrens heen gegaan zijn, waardoor mijn lichaam niet kan rusten...

Blijkbaar niet abnormaal dat je pijn hebt... Hopelijk moet jij minder afzien bij je volgende hsg!

Deel Deze Pagina