Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik ben deze maand voor het eerst gestart met gonalf en ovitrelle.
    Gelukkig sloeg deze bij 50eh direct aan en had ik op dag 17 ochtend een ei van 18.2mm. diezelfde dag om half 12 de ovitrelle gezet. Maar omdat ik die direct mocht zetten weinig tot geen informatie gekregen. Ik heb toen op internet gezocht wat het beste was kwa gemeenschap en dit zou zijn 32 tot 4 uur daarna? Ik heb 34 uur er tussen gehad.

    Springt je ei altijd 36 a 40 uur erna? Kan dit ook later of vroeger?
    Wanneer testen jullie positief en was de ovitrelle uit het lichaam? En wanneer kan je überhaupt gaan testen?

    Ik heb echt van zaterdag avond tot aan vanmorgen last gehad van steken aan de linkerkant ten hoogte van de eierstok, buikpijn en lage rugpijn. Kan dit door de ovitrelle?
    2dpo en 4dagen na ovitrelle
    Kunnen jullie ervaringen met mij delen?
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Na het zetten van de Ovitrelle springt je ei 36-40 uur later. Dit is inprincipe altijd zo. Waarom “inprincipe”, omdat je altijd uitzonderingen hebt.

    Ovitrelle blijft gemiddeld 10-12 aanwezig in je lichaam. Dit is bij iedereen anders, kan wat eerder zijn kan wat langer duren. Bij mijzelf had ik na 9 dagen een negatieve test na Ovitrelle. Ik testte op 10 dpo positief bij de zwangerschap.

    De klachten die je hebt kunnen komen van de eispong maar ook van de Ovitrelle.
     

Deel Deze Pagina