Hoi dames, Ik zit net in poging 4 iui via het mumc, nu mogen wij bij uitblijven zwangerschap door naar IVF/ICSI. Alleen daar is een wachtlijst van 6 maand intussentijd mogen wij door gaan met kansjes van de IUI. Zijn er hier mensen die ook zo lang moesten wachten op IVF/ICSI? En intussen door mochten met de IUI. Eigenlijk heeft dit voor ons een wonder nodig om te slagen. Maar beter een kleine kans dan geen kans. Hoor het graag
Ik heb geen ervaring met iui. Wij wouden ook graag naar mumc maar door de lange wachttijd zijn wij weer naar Nijmegen gegaan
@Vlindertje0102 Ja tis echt een lange wachttijd maar woon in Limburg en denk dat Nijmegen net etentjes te ver is. Heerlen heeft ook IVF zag ik op internet en zo te zien geen wachtlijsten. Dus ga me eens laten informeren.
Geen ervaring hier! Maar wel heel fijn dat jullie tijdens deze wachttijd door kunnen met IUI! Dat is in veel ziekenhuizen wel anders. Ik hoop dat de IVF niet nodig blijkt❤️
@Lisa280887 nee dat hopen wij ook niet. Maar kwaliteit zaadjes nemen elke ronde drastisch af. Begonnen met 2.1 miljoen. En vandaag 240.000 dus loopt erg af. Dus deze ronde echt n Gods wonder nodig om te slagen. Dus psychisch bereidt ik me al voor op IVF. Hopelijk niet nodig maar toch.
Ligt er aan waar je woont natuurijk Voor ons is het een uur rijden. Ik heb vorige maand gebeld en ons traject gaat weer beginnen binnen nu en een maand. Intake en zo net achter de rug
Vanaf ons is het ander half uur. Wij wonen in Kerkrade. Ik heb zh Heerlen ook nog in de buurt. Kunnen miss daarheen. Maar aan de andere kant als wachtijd opgevuld kan worden met IUI dan is me dat ook goed. Na deze ronde (zonder zwangerschap dan) word ik al ingeschreven. Dan hebben we nog 2 x iui te gaan. Dan nog 4 maand overbruggen en mocht ook met iui. Super dat jullie al mogen beginnen ! Dan hoop ik voor jullie heel snel een posi test en een plakker.