medium heeft een aantal voorspellingen gedaan......

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel Eyes, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hallo allemaal,

Er zijn al eens wat topics hierover geweest. maar deze wil ik toch even met jullie delen.

ik ben toen ik net 7 weken zwanger was bij een medium geweest. je kon uiteraard niks zien en hij wist me te vertellen dat ik zwanger was :D, mijn moeder was er ook bij en wilde weten wat hij dacht dat het voor geslacht zou worden. dus hij noemde het geslacht. wat blijkt bij de 20 weken echo hij had het GOED!

nu ben ik vorige week donderdag weer bij hem geweest, en had me voorgenomen niks over de bevalling en/of zwangerschap te vragen. Toch spookte er een vraag door mijn hoofd. Zou alles goed zijn met de kleine.
    ik heb wat valpartijen achter de rug en een hoop narigheid om me heen meegemaakt.

ik kom binnen hij kijkt me aan en zegt, alles is goed hoor met de kleine, Dat wilde je toch weten........ :confused:

later op de avond zei hij nog even tussen neus en lippen dat ik niet te lang moest wachten met bellen naar mijn ouders want de bevalling zou vlot verlopen. Ook hier heb ik niet naar gevraagd, maar heb wel een angst dat het te snel zal gaan i.v.m. de bevallingen van mijn oma en moeder. bij mijn oma waren ze te laat om te helpen, en mijn moeder was binnen 6 uur klaar!

haha ben zo benieuwd of hij weer gelijk gaat krijgen.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Zou lekker zijn als hij gelijk krijgt he.
    Bijzonder altijd he als ze dat soort dingen kunnen
    "zien"

3. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Als je er voor open staat, dan kloppen inderdaad veel dingen !

Zo zijn mijn man en ik vier jaar geleden naar een waarzegster geweest en die vertelde ons dat er gezinsuitbreiding kwam. We waren op dat moment nog helemaal niet bezig met kinderen, dus ik vroeg: kan het ook een huisdier zijn (we wilden namelijk een tweede kat). Volgens haar was dit niet het geval, ik zou spoedig zwanger zijn....

Laat ik anderhalve maand later gewoon zwanger te zijn !

Bizar he ?

4. hoi ben je toevallig bij trevor geweest
    ik namelijk wel en hij wist me in oktober ook te vertellen dat ik in verwachting was
    wij schik erom tijdens het eten, van nou dat kan echt niet hoor hahaha
    thuis het bandje laten horen aan mijn man, en hij zei ook hele lieve dingen over mijn relatie
    dus wij nou het zal wel, (van de baby)maar het bleek toch ook echt zo te zijn
    vorige maand weer bij trevor geweest en toen had hij het geslacht ook goed, en hij moest me gerust stellen dat het geen huilbaby zou gaan worden (omdat anne dat was)
    ook de naam die ik in gedachten heb vonden ze boven heel mooi
    gelukkig staat het allemaal op een bandje en kan je het een aantal mensen die dicht bij je staan ook laten horen

nou groetjes geniet er van, en een goed weekend

5. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Jullie maken me wel nieuwsgierig naar deze Trevor.. Hebben jullie contact gegevens of iets dergelijks?

Ben benieuwd..

Groet Hilde

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hey Patriciamama!

Ik ben ook 2 keer bij Trevor geweest (je bedoeld toch die engelse man?)
    Wat die man je allemaal weet te vertellen... :confused: Het klopt gewoon allemaal! Hij heeft ons zelfs een keer aangeboden bij hem thuis te komen voor een privé-sessie, maar op de 1 of andere manier durven mijn vriend en ik dat niet goed.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb nog een visitekaartje van hem! Zal hem even voor je opzoeken!

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

9. ja hij is echt geweldig maar ook de rust die hij uitstraald
    en gewoon dingen die hij niet kan weten zo bijzonder
    b.v ik heb van mijn vader de trouwring twee ringen laten maken
    1 voor mijn zus en 1 voor mij
    zegt trevor vorige maand waar is de ring word er gevraagd door pap
    zeg ik ja helaas zit hij nu iedere keer te strak dus heb ik hem niet meer om
    zegt trevor kan je hem misschien aan een ketting doen want je vader wilt vooral in deze periode dicht bij je zijn
    nou dat is toch bezar als je dat hoort
    het nadeel van trevor vind ik alleen ik moet altijd bij die man een traan of meer laten haha
    maar goed dat hebben er wel meer bij hem
    ooh ja en ook zijn vrouw is geweldig zoveel rust en liefde stralen die twee uit

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik wil ook, ik wil ook...

Iemand een contactadres voor me?

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ze stralen inderdaad beide heel veel rust uit, maar Trevor kan je ook heeeeeel indringend aankijken! Daar word ik wel een beetje kriegel van... :) En inderdaad, het is altijd huilen geblazen als je bij hem komt!

@MissMac en Sweetangel100: ben nog steeds opzoek naar het visitekaartje, maar kan hem zo snel niet vinden... Za; vanavond eens aan mijn vriend vragen of hij weet waar die ligt!

12. Angel Eyes

JA inderdaad het was trevor... woon je ook in almere?

13. Angel Eyes

dat hebben wij dus gedaan vorige week. 8 mensen en hij en zij vrouw kwamen langs. was superleuk! heel relaxd sfeertje geen zwevende tafels enzo haha. nee maar ff serieus moet je doen. als je het met 8 mensen doet dan ben je 15 euro per man kwijt. hij is 4 uur gebleven....

14. Angel Eyes

trevor en corrie burgoyne
    schilderhof 3
    1315LS Almere
    0365301123
    0653737160
    corrieburgoyne@hotmail.com

;)
    zat nog in mijn bandje

15. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
  16. nou dat moeten we dan maar een keer gaan doen
    ik was in arnhem
    maar op de beurs neemt hij ook zeker de tijd voor je
    in oktober is de beurs weer in arnhem en dan ga ik er zeker weer naar toe

17. Angel Eyes

ik had twee vriendinnen mee die het nog nooit hadden gedaan. maar sommige mensen denken echt dat het iets duisters is. maar we hebben gelachen en inderdaad veel gehuild samen. hij krijgt je inderdaad aan het huilen. mijn moeder en ik zaten naast elkaar. ik heb mijn broertje op jonge leeftijd verloren zegt ie ineens. er zit iemand tussen jullie in met zn armen om jullie heen zo van deze twee zijn van mij! poeh hey tranen schoten eruit......

18. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    jullie maken me wel heelnieuwschierig naar die Trevor.......

19. Angel Eyes

ja gewoon bellen dus ;)
    ik heb heel veel mediums gezien, maar deze man slaat werkelijk alles.......

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat zijn de kosten hiervan?

Ben wel benieuwd...

Deel Deze Pagina