Hallo allemaal, Vandaag hebben wij onze vierde IUI. Omdat de vorige keren de menstruatie te vroeg begon, had ik gisteren een pregnyl injectie en volgende week vrijdag nog één. Zijn er mensen die dit ook gehad hebben? En zo ja ook met een positief resultaat? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.. Groetjes
Hoi Onzeker85. Ik heb deze maand ook voor het eerst Pregnyl gezet ivm een korte luteale fase. Die is bij mij soms maar 7 of 8 dagen. Ik heb maar 1 spuit gehad, 5 dagen na inseminatie. En het werkte bij heel goed. Pas ong geworden op de dag dat ik mocht testen. Veel succes er mee.
Dat klinkt goed Ilvaro! Jammer alleen dat het geen positieve test op heeft geleverd... Zitten jullie inmiddels weer in de volgende ronde?
Ik zit nu op dag 4 van mijn nieuwe cyclus. Dus over 7 dagen begin ik met ovulatie testen en aan de hand daarvan maak ik een afspraak voor de inseminatie. Dus nu even 2 weken rust tussen de behandelingen door. Het zijn altijd wel emotionele weken als je zit te wachten tot je mag testen. En ik doe dit trouwens alleen. Ik ben mijn prins op het witte paard nog niet tegen gekomen en met 34 jaar begint mijn biologische klok best hard te tikken. Daarom heb ik besloten alleen voor het moederschap te gaan.
Moedig van je Ilvaro. Lijkt me extra zwaar om alleen in een dergelijk traject te zitten. Hopelijk heb je veel steun vanuit je omgeving? Mij lijkt het ook lastig om de insemintatie via ovulatietesten te plannen, maar dat komt mede doordat ik in de cycli voor de mmm nog nooit een positieve ovulatietest in handen heb gehad. Ik heb toen twee of drie cycli getest.