Terugplaatsing zes is mislukt. Inmiddels heb ik een terugplaatsing van twee verse embryos en vier cryos gehad. Allemaal goede embryos, maar nog nooit een positieve test gehad. Ik kan mij bijna niet meer voorstellen dat het nog een keer lukt. Als deze goede embryos allemaal niet blijven plakken, waarom een volgende dan wel? Heel graag zou ik succeservaringen willen horen. Is iemand hier na meer dan zes terugplaatsingen alsnog zwanger geworden? Dank voor de reactie alvast!
Hoi Flower, Er wordt vanuit gegaan dat bij mij alles goed werkt. Maar er is nooit een kijkoperatie gedaan of zo. Arts geeft aan dat ze pas verder gaan kijken als alle cryos van deze poging mislukt zijn, (Nu nog vier in de vriezer) maar dat ze waarschijnlijk niets gaan vinden.
Zou assisted hatching een optie zijn? Daarbij wordt als het ware een schilletje van een embryo gehaald, zodat het innestelen makkelijker gaat. Heel veel succes, moed & hoop houden!
Welk ziekenhuis zit jij? Klinkt voor mij dat ee niet genoeg onderzocht wordt... Ik persoonlijk zou hiermee uitwijken naar Duitsland of belgie... Succes
ik heb 2 verse tp gehad en 2 cryo's . Allemaal niet gelukt. Als ze de oorzaak wisten waarom het niet lukte dan zouden er veel meer vrouwen zwanger zijn. Mijn arts vergeleek het altijd met een dobbelsteen. Het is een kwestie van 6 gooien
Dank voor jullie reacties en adviezen. Mijn arts zegt inderdaad ook dat het nog niet afwijkend is. Net als de jouwe dus meisje1977. Ik vind het dan ook nog wat te vroeg om al direct stappen te gaan ondernemen richting een ander ziekenhuis of misschien zelfs t buitenland. Daarom vroeg ik mij af: zijn er hier andere dames bij wie t ook meer terugplaatsingen heeft geduurd voordat ze zwanger waren? Het zou heel fijn zijn om wat succesverhalen te horen.
Ik wil je even een hart onder de riem steken. Wij zijn 1,5 jaar bezig geweest met IVF/ICSI. Keer op keer prachtige embryo's en toch lukte het niet. Uiteindelijk kregen we de laatste 3 keren zelfs 2 embryo's terug geplaatst. In januari 2012 begonnen we aan ICSI nummer 3. Ik ben toen van de 6e (dubbele) TP zwanger geworden van onze dochter. Toen we, begin 2014, begonnen met het terugplaatsen van de cryo's die ontstaan waren bij die derde ICSI hadden we niet kunnen bedenken dat ik meteen de eerste poging zwanger zou worden... van een tweeling! Inmiddels zijn mijn zoontjes bijna 8 maanden.
Ik ken genoeg succesverhalen na meer dan 6 terugplaatsingen! En 1 ervan ben ik Zwanger van onze dochter na 10 terugplaatsingen met altijd 2 embryo's. Soms moet je 'gewoon' wat meer geduld hebben En nu ook alweer 6 terugplaatsingen verder voor een brusje en mijn geduld wordt wederom op de proef gesteld. Hou moed!
Hier hetzelfde 2 verse tp en 4 cryo tp gehad zonder succes Ik heb geen cryos meer en ga ivf 3 in Gent in België doen. Binnenkort de intake. Mijn hoop wordt ook steeds minder
Wat fijn om jullie succesverhalen te horen Chybou en Sikki. Dank! Dat doet me goed! Hoeplijk kun jij hier ook wat hoop uit putten Ster80. Sterkte allemaal!
Ik sta nog maar aan het begin van de mmm maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk moed houden is. Ik kom daarom even sterkte wensen en hopelijk word jij zelf zo'n succesverhaal!
Dank je Aloly! Jij veel succes gewenst. Hopelijk draait jouw mmm maar een heel kort rondje voor je er voldaan weer uit mag 😃
Hier ook nog nooit een positieve test gehad tot vanmorgen... Icsi nummer 4 onze laatste kans. Dit was de 9de terugplaatsing.. Hou hoop, had ik ook niet maar je ziet dat het kan.. 😉
Ha dames ik inmiddels 15tp's gehad...de laatste 5x twee embryo's per keer terug gekregen. De laatste drie terugplaatsingen allemaal uitgelopen op ren mk 8,5wk , ma, mk 10 weken..tot heden geen suc6 ervaring. Nu weer in de wacht weken van twre embryo's terugplaataingen beiden dag 2 een 4 cellig andere 3 cellig. Nooit zo vroeg een tp gehad we hebben er nog 5 en dan zitten onze betaalde vergoedingen erop. Ik onderzoek chromensomen gehad maar niks mis ook onderzoek na laatste miskraam op vruchtje leverdr niet op. Blijf hoop jouden meis hoe moeilijk het ook is..ik weet er alles van en wij zijn nu zn 4,5 jr bezig
Wow Carmen2013, wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Wat een teleurstellingen Flower1983. Spannend nu weer. Ik duim voor je!