Hallo meiden, Gisteren om 13.30 onze eerste IUI gehad, nu willen wij straks gaan zwemmen! Maar ik heb geen idee of dat verstandig is.. Wat denken jullie? En wanneer testen jullie na jullie IUI en met welke testen? C.
Lekker gaan zwemmen meis! Hier testte ik rond 13-14 dagen na de IUI. De KV 2 voor 5 testen zijn erg fijn
Dit dus.. De keren dat ik zwanger raakte na iui (4x) heb ik niet gezwommen. Is puur een gevoel, het zal misschien niks uitmaken maar zo deed ik het..
Hoezo dat dan eigenlijk? Komt het water dan in je baarmoeder/vagina ofzo? Ik heb behandelingen gehad in een streekziekenhuis (11x IUI) en een Universitair Ziekenhuis (ICSI en IVF), maar in alle gevallen ben ik hier nooit voor gewaarschuwd en mocht ik gewoon alles doen. Maar nu ben ik dan ook totaal geen zwemmer, dus dat was voor mij dan niet van toepassing . Maar als iets niet goed voelt, moet je het ook zeker niet gaan doen! Luister naar je gevoel.
Ik mocht alles doen, ook zwemmen na de iui. Je ritme houden en dingen doen is belangrijk. Het zaad zit in je baarmoeder, dus dat gaat nergens heen. Als je je verder goed voelt gewoon lekker doen. Bij twijfel... bel je eigen ziekenhuis nog even.
Mij werd gezegd door een vk om niet te gaan en de andere zei dat ik alles mocht doen inclusief sauna bezoek. Dus ik weet het niet. Ik heb het niet gedaan maar ook zwanger niet geworden.
Ik zou het ook niet doen. Ik ben ook niet in bad gegaan na de IUI's. Maar ook meer gevoelsmatig hoor...