Na IUI op 9dpo ongesteld geworden, maar toch op 11 dpo licht positieve test.

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Avastar, Feb 24, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Avastar

Avastar Actief lid

Sep 25, 2012
    245
    9
    18
    En dat is niet de pregnyl want ik heb op 7 en 8 dpo (dag 9 en 10 na pregnyl) al negatief getest.

Op 9 dpo ongesteldheidskrampen en ook daadwerkelijk exact hetzelfde zoals normaal gesproken mijn menstruatie. Nu, 2 dagen later ook nog steeds gewoon aan het menstrueren.
    Maar omdat ik vanochtend zo misselijk was toch nog even een testje gedaan en deze was positief (ben nu dus 11 dpo) dat was wel een verassing want naar mijn idee ben ik echt aan het menstrueren (terwijl dit erg vroeg is, vroeger dan mijn normale cyclus maar ik denk dat door de hormonen alles even anders is)
    Ik had deze ronde trouwens 2 eitjes, in elke eierstok 1..
    Wie heeft dit ook wel eens gehad, wie kan mij hier iets meer over vertellen?
    Kan ik toch zwanger zijn?
    Morgenochtend naar het inloopspreekuur van de fertiliteit maar toch vast nieuwsgierig...
    En een klein beetje ongerust want stel dat ik wel zwanger ben, dan hoop ik niet dat ik afgelopen zaterdag met flinke wat wijntjes en ibuprofen voor de hoofdpijn (want; toch ingesteld dus niet zwanger) al te veel schade aangericht Kan hebben?
    Bedankt voor jullie tijd alvast dames!

2. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

Jan 11, 2016
    2,086
    1,201
    113
    Helaas ook zoiets mee gemaakt ik had licht positieve testen op 12dpo 13dpo 14dpo 15dpo 16dpk en 17dpo negatief. Ik verloor van 9dpo bloed heel weinig eigenlijk en op 14dpo s avonds was het behoorlijk heftig en achteraf gezien ook het vruchtje verloren want dat had ik uit de wc gevist. Het was een biochemische zwangerschap. Ik hoop voor jouw een andere uitkomst maar dit had ik.

Share This Page