Ik heb afgelopen dinsdag mijn 4de iui gehad. Mijn baarmoederslijmvlies was 6.9 mm 2 eitjes waren net gesprongen ml donatie was 5.8miljoen. Nu komt het ik ben op zoek naar dames die zwanger zijn geworden met een baarmoederslijmvlies van 6.9mm. Mag ik 6.9mm ook zien als 7mm maak ik deze ronde kans met zo'n baarmoederslijmvlies. Ik heb vorige maand ook hsg gehad daar is niets gevonden vloeie liep lekker door. Mijn vorige 3 iui was met clomid en de laatste 2 met clomid en pregnyl. Voor de 4de iui moest ik menopur 10 dage prikken en op cd 12 had ik een natuurlijke eisprong. Mijn ggynaecoloog vomd het prachtig ze zei hoef je lkkr geen pregnyl te Spuiten. Dag was dus maandag moest ovulatietest doen die was positief op p maandag en dinsdag dus iui. Zondag hadden ml en ik nog geknuffeld maak ik echt grote kans zoals ml zegt. Of steven ik weer af op een teleurstelling? Hoop dat er dames zijn met positief maar ook minder positieve verhalen wil toch realistisch blijven. bedankt voor jullie reacties xxxx Franny72
Je praat over mm die ze bepalen op een manier waarbij je zo een mm meer of minder weet. Je mag dus ook gewoon 7 zeggen. Een hsg geeft zo wie zo meer kans op een zwangerschap en 2 eitjes ook iets meer(absoluut niet het dubbelen), de donatie was ook van goede kwaliteit, maar as dit geeft je geen garantie dat het nu gaat lukken. Ik hoop het voor je, maar niemand kan het zeggen. Succes met het wachten
6,9 mm is ongeveer.. ze kunnen het nooit exact bepalen maar je mag gerust het op 7mm houden het bm groeit altijd nog iets door na de eisprong. Ik ken iemand die met 6mm zwanger is geworden.. 7mm is gewoon goed. Je maakt een goede kans deze ronde, net wat hierboven is gezegt geeft dit geen garantie. Ze zeggen ook dat je na een hsg iets vruchtbaarder bent. Dus laten we het hopen ! iig veel succes deze ronde !
@hyper klopt en blijft natuur werk, echter is het wel fijn voor mijn gemoedsrust om een klein beetje meer hoop te hebben. ik ben bij deze iui wat sceptischer terwijl alles veel positiever is dan de vorige 3 iui's @JJ190 jeetje wat fijn te horen nog gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! @Steph88 dat was nieuw voor mij dat je bm eem klein beetje doorgroeit na je eisprong ik hoop ook dat het ons lukt Dames bedankt voor jullie reactie x
Als je de volgende keer weer pregnyl mag spuiten.. komt er sowieso nog zown 1 a 2 mm bij ! pregnyl geeft nog een extra eindspurt. ik gebruik ook menopur + pregnyl bij mij is het op de dag van de iui 6mm en na de eisprong uiteindelijk tussen de 7,5 en 8mm Succes meis !!
Hey Steph88 ja daar was ik van op de hoogte alleen heel jammer dat ik een eigen eisprong kreeg in min hoofd denk ik met pregnyl onze kansen toch te vergroten vandaar. Jij ook enorm veel succes!!!!!!
Ze zeggen altijd 7 is goed maar met minder lukt het ook wel hoor; als het maar niet erg veel minder is. 6,9 is prima