Hoi dames! Ik heb afgelopen vrijdag mn eerste tp gehad van een icsi behandeling. Wat is dit ontzettend spannend zeg!!! Nu heb ik even een gênante vraag.ik gebruik nu utrogestan. Alleen heb sinds vandaag pijnlijke opgezwollen tepels. Hebben jullie hier ook last van? En heeft er iemand suggesties om dit wat te verzachten want word er helemaal gek van. Dankjewel voor de moeite!
Ja dat hoort bij de utro.. Vervelend he. Het neemt na een week wel af. Ik weet niet zo goed wat je er tegen kunt doen. Ik vond het iig vervelend om strakke bh's te dragen. Succes!!
Owja, heel herkenbaar van de utro, heb ik altijd meteen bij gebruik ervan. Maar een tip om te verzachten heb ik niet, dus daar heb je niet veel aan. Zelf wordt ik altijd ook erg moe van de utro. Ik heb ook vrijdag tp gehad! Spannend he?
Ik heb de 26ste de terugplaatsing gehad,schelen we maar een dag Super spannend he!had me nog zo voorgenomen om niet op zoek te gaan naar symptomen haha maar naarmate we dichterbij de test dag komen word ik steeds zenuwachtiger Ik heb daar trouwens geen last van en zou ook niet weten wat je er aan kan doen