IUI ervaringen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by femmetastic, Feb 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. femmetastic

Feb 18, 2015
    16
    0
    1
    Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen maandag mijn eerste IUI gehad. Viel allemaal wel mee. Alleen beetje last van Ovitrelle spuit, maar als me dat gaat helpen dan neem ik die hormoonschommelingen wel voor lief.

Wij hebben een dochtertje van 5. Ik was na 2 rondes gelijk zwanger van haar. Maar na de bevalling ging het mis met mij... Ik kreeg de ziekte van Graves (schildklieraandoening). Dit heeft vele ziekenhuisbezoekjes opgeleverd en nu eindelijk na 4 jaar is mijn schildklier in orde.

In die tussentijd wilden wij graag voor een 2e kindje gaan. In 2013 ben ik ook zwanger geweest (dit was na een probeerperiode van 2 jaar) maar dat mocht niet baten want bij 20 weken stopte het hartje ineens zonder enige aanleiding.

Nu is het inmiddels alweer ruim 2 jaar verder en ben ik niet meer zwanger geweest. Vandaar dat wij IUI mochten proberen.

Nu zit ik dus op het wachtbankje en ik heb wat succesverhalen nodig die mij goede hoop geven. Want op de een of andere manier lukt het me niet om positief te blijven na al die tijd en als jullie me misschien wat moed geven dan krijg ik wat meer rust in mijn lijf....

2. tosti123

tosti123 Actief lid

Jan 8, 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 3 jaar bezig te zijn geweest met zwanger worden, veel clomid behandelingen, 3 miskramen en 4 IUI behandelingen eindelijk zwanger! Nog 3,5 maand en ik kan eindelijk ons meisje vasthouden <3

Het komt goed, hoe dan ook! Ik dacht op laatst ook dat het nooit meer ging gebeuren maar het gebeurd nu toch echt.

3. Joanna84

Joanna84 Lid

Jul 12, 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ruim 2 jaar bezig geweest, nooit zwanger geweest! De HSG liet maar 1 doorgankelijke eileider zien, maar goed dat zou in principe genoeg moeten zijn ;). Verder alles in orde, dus eigenlijk geen verklaring. En tegen al mijn verwachtingen in, maar met al mijn hoop: zie mijn banen :). Heel veel succes!!

Share This Page