:x:x:x Wat vervelend allemaal van de ongi. Dat vind ik het lastigste, eerst al de teleurstelling van de ongi en dan weer naar het ziekenhuis. bah. Mijn man had er de laatste twee keer 1 mln na opwerking. Blijkbaar niet voldoende Ik zit nu in mn tweede wachtweek, ik heb er niet zo veel vertrouwen in, ik voel niks anders (ha alsof ik het verschil zou merken *zegt ze sarcastisch*) en mijn temp was al wat gedaald. Alhoewel die echt alle kanten opspringt, echt geen touw aan vast te knopen.
Fijn om jullie ervaringen te lezen!! De 1ste x is onze iui een half uur voor de inseminatie afgebeld. Vanwege te weinig zwemmers. Gelijk onzeker geworden, omdat de zaadonderzoeken voorheen prima waren. Daarna hadden wij helaas ook een zomerstop. Maar die heb ik vooral benut door zelf leuke dingen te gaan doen, en even met andere dingen bezig te zijn. Deze week mochten we voor onze 2de poging. En nu hadden we 10,4 miljoen goede zwemmers, dus de onzekerheid is nu weer weg. Mijn vriend voelde zich ook gelijk een stuk beter. Maandag had ik 1 eicel van 17,4mm Dinsdagavond pregnylspuit gezet En gister voor het eerst geïnsemineerd. Wel heel fijn, dat je nu weet dat je weer een kans hebt om zwanger te raken