Hallo allemaal, Ik heb sinds vandaag, 2dagen na m'n eisprong (die ik heel erg gevoeld heb), af en toe steken links in m'n onderbuik. Wie heeft hier nog meer last van gehad? En was dat positief of negatief?
Ik heb er ook last van. Met name aan de linker kant. Af en toe steken ( niet vaak en niet heftig ) maar het is er gewoon gevoeliger als normaal. Geen idee wat dit kan zijn. Kan indd zoveel zijn.... Ik ben naar mijn NOD toe aan het werken, morgen zou mijn innesteldag volledig zijn. Dus ben benieuwd.
Hier ook..zit vandaag op 8 dpo (ovutestjes) en gister de hele dag een soort van spierpijn rechtsonder..nu sinds 2 uur ineens felle steken en pijn recbtsonder..ik ging naar de wc en met afvegen ineens dikke klodder rekbaar slijm ..kan geen late eisprong zijn want die had ik de 15 / 16 e en ben nog steeds elke dag aan het testen met ovu en zijn niet positief dus dat kan het niet zijn.snap er niks meer van
Ik heb ook sinds mijn ei last van steekjes links onderin mijn buik. En gister die uitstraalde naar mijn lies bovenbeen. Normaal nooit zo last van. Wat t is??? Weet het niet. Mijn nod is pas volgende week
Voel exact hetzelfde rechtsonderin mijn buik. Soort van spierpijn. Zit net 1 dag na mn eisprong, dus kan van alles zijn neem ik aan
Nu een week na m'n eisprong nog steeds hetzelfde gevoel. Nu kleine steekjes links. Niemand kan ons helaas vertellen wat dit nou is
Ik heb sinds dag 16 (16 jan.) ongeveer een menstruatie kramp (beetje zeurderig) en sinds een dag of 4 terug komende steekjes rechts onderin (bij buik richting liezen) 2 dagen terug had ik uitstralende spierpijn naar bovenbenen. Ik ben er al een paar keer ingetrapt, hoop dat het nu echt is! Ik weet niet wanneer mijn nod is. Ik heb 2 verschillende positieve ovu testen gehad. Ik verloor een beetje bloed met heel veel slijm op de 14e sensitest gaf een knaller op de 18e en werd toen weer licht en werd de 20ste weer donker (precieze datums weet ik niet meer, maar scheelde wel een aantal dagen) Clearblue gaf een smiley op de 22ste
Raar he hoe je lichaam je in de maling kan nemen? Ik heb ook al een paar keer gedacht dat het raak was maar helaas. Nu moet ik wel zeggen dat wij nog niet werken met ovulatietesten. Dit ook omdat ik m'n eisprong goed voel en omdat we er geen druk achter willen zetten. Je hoort natuurlijk vaak dat het dan niet lukt. Vandaag trekt het ook naar m'n lies aan de linkerkant, echt een vervelend gevoel. Wil ook nergens op hopen want zo goed hebben we ons best niet gedaan deze maand haha.
Sinds mijn Ei heb ik ook last van steken onder in mijn buik. Gister avond tijdens het werk had ik enorme pijn en steken in mijn baarmoeder, die steken voelde ik ook in mijn vagina. Heel verveld, maar wel met wat hoop op een zwangerschap, hopelijk houd mijn lichaam me niet voor de gek. Ook heb ik grotere borsten/tepels soms jeuken ze of doen ze zeer. Ik merk wel van alles, wat ik nog nooit eerder heb gehad. Over 2 dagen is mijn nod, hopelijk blijft het weg! Ga voor jullie duimen dames
Oh ik ga ook duimen voor jou! Laat je het weten over 2dagen?? Ben wel nieuwsgierig! Mijn Nod is pas 3februari dus nog 8dagen in onzekerheid
Dankje wel Bb89 Ow ik vind die 2 dagen wachten nog heeeel lang, kan je na gaan 8 dagen !! hihi Nog heel even volhouden, we gaan er voor