Hoi lieve mensen, Wij zijn nu 2 jaar bezig om zwanger te worden helaas tot op heden is dit nog niet gelukt. Op 24 juni hebben wij onze eerste inseminatie gehad (met hormonen) met 1 follikels voor mij een beetje teleurstellend maar mijn man heeft erg goed zaad dus niks mis mee zei de arts geruststellend. Ik moet zeggen dat het hele iui gebeuren me niet in de koude kleren is gaan zitten. vooral de wachtweken.. echt verschikkelijk! Omdat ik de meeste mensen in mijn omgeving niet wil belasten met mijn situatie zou ik het leuk vinden om met jullie meningen/verhalen en misschien ook wel emotities te delen. Grt. Lana
Hoi Lana ! Ik zit momenteel ook in mijn wachtweken maar dan van een ICSI-behandeling. Als je kijkt naar mijn handtekening dan zie je dat mijn partner en ik ook een heel traject achter ons hebben. Hoe lang moet je wachten ? De wachtweken zijn zeker slopend. Vindt persoonlijk dat deze weken het ergste zijn van de hele behandeling !
He caRu! Ja ik zie het inderdaad staan wat een traject! Ik mag a.s. vrijdag testen mocht ik natuurlijk niet ongesteld zijn geworden... Ik vind de wachtweken ook echt het ergste van alles! hoelang moet jij nog wachten?
Ik mag op dag 15 testen dat is dinsdag 12 juli a.s. (volgende week dinsdag) Zit dan vandaag ook op wachtdag 8. Zo slopend ! Heb jij al last van "kwaaltjes" ? En heb je een positieve gevoel erover of juist het tegenovergestelde ? Op hoeveel dagen zit je dan inmiddels ? Ik weet niet of de wachtdagen hetzelfde zijn als met ICSI
1 follikel kan zo maar genoeg zijn hoor, zie hieronder het resultaat! De wachtweken zijn een hel! Heeeeeeel veel succes. Jullie allebei trouwens!
@caRu ik zit nu op wachtdag 11 vandaag.. op dag 14 zou ik mogen testen... Ik ben vorige week een aantal dagen niet lekker geweest maar verwacht dat dit iets te maken heeft gehad met de hormonen die heb ik gespoten om de eisprong tot stand te brengen want de kwaatjes zijn nu eigenlijk allemaal weg Ik heb echt geen geeeen idee wat ik moet denken ik hoop alleen heel erg dat het deze maand is gelukt haha en jij al ergens last van?? @ Holadiee Dus er is nog hoop voor mij!? Haha Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! heerlijk genieten!
Er is zeker nog hoop voor jou Lana ! Ik had bij mijn eerste ICSI poging ook maar 1 embryo en dat resulteerde in een zwangerschap. Helaas was het geen plakkertje, maar dat staat daar los van. Het hoeft er maar 1 te zijn he Hmm... Ik ben een echte koffiedrinker en per vandaag vindt ik het maar flauw en vies. De appel die ik momenteel eet smaakt ook anders dus ik hoop dat dit goede eigenschappen zijn. Anders houden die vreselijke bolletjes mij voor de gek ! Spannend wachtdag 11 ! Ik had denk ik al een test gewaagd. Kan mij altijd moeilijk inhouden. Ik wil het dit keer wel volhouden tot volgende week dinsdag. Heb van het weekend leuke dingen te doen en als de test negatief is dan kan ik dit lastig van mij afzetten en dus niet meer oprecht blij zijn bij de dingen die ik ga doen.
ja, inderdaad het hoeft er maar een te zijn haha ik zie dat je een miskraam hebt gehad wat erg zeg.. Nou jou kwaaltjes zien er in ieder geval positief uit Ik heb zaterdag een test gedaan.. veel te vroeg natuurlijk haha schaamschaam.. toen was ie licht positief maar dat kwam door de hormonen die ik heb moeten spuiten voor de eisprong Ik wacht express tot aan me nod die teleurstelling van een negatieve test vind ik zo erg! maar dat betekend niet dat het inderdaad heeeel moeilijk is om me te bedwingen
Ha Lana, Ik zit in dezelfde situatie, net IUI 2 achter de rug en zie vreselijk op tegen de komende twee weken, want wat is dat erg elke keer. Ik kan er eigenlijk niet veel meer over zeggen dat het de hel is. somber, zenuwachtig, ongeconcentreerd, vanalles voelen in mijn lijf elke minuut van de dag, eigenlijk het liefst niemand zien, eigenlijk zeer ongelukkig en heen en weer tussen hoop en hopeloos. en elke keer vraag ik me af, hoe lang houd ik dit vol?? Dat is eigenlijk al een jaar zo, maar sinds de IUI is het nog veel erger. Maar goed, ik weet zo goed waarom ik doorga, dus volhouden maar, en genieten van de tijd tussen de tweede dag van de menstruatie (als de teleurstelling weer een beetje gezakt is) en de inseminatie. maar sinds de IUI duurt dat bij mij nog maar een dag of acht...! Mentaal bereid ik me al voor op nog vier keer IUI en dan door naar IVF, dan zijn de kansen groter, maar het 'opgegeven' worden ook dichterbij. succes weer deze ronde, aan jullie allemaal! verlies de hoop niet!
Ik zit ook in de wachtweken.... Eigenlijk 3 dagen overtijd (17 dpo) maar ik durf niet te testen Heb een week lang menstruatiekrampjes gehad en sinds gister is het rustig, dus ik wacht het nog even af...als dat me lukt.
@potato ja erg he ik weet precies wat je bedoelt dat wachten en niet weten waar je aan toe bent vind ik vooral een hel! Spuit jij hormonen? @adrianna wat spannend!! Wanneer denk je te gaan testen? Grt lana
Ik lees even mee want vanaf morgen zit ik in de wacht.. Denk dat ik dit ook wel het lastigste gaat vinden..
Ik denk morgen Lana... Ookal liep alles net zoals de vorige rondes Pregnyl (hoewel ik daar een korte LF had) toch ben ik bang dat het een cyste is en dat de Pregnyl niet geholpen heeft ofzo. Ik heb geen cyste pijn, maar het vertrouwen in mijn lichaam is wel een beetje weg, dus ik vertrouw er nog niet helemaal op dat het doet wat het moet doen, zelfs niet met Pregnyl.
Goed dat je in iedergeval geen pijn hebt dat is positief toch!? Ik hoop voor jou adrianna dat als je morgen test je 2 mooie spreepjes ziet 😊
Ja vrijdag nee totaal niks.. dus denk ook niet dat het raak is hoor Wel een paar dagen ziek geweest misselijk hoofdpijn moe en lusteloos rond "de innesteling" maar ik denk dat het de gespoten hormonen waren 😉
@lana, ik heb pcos, ben begonnen met opwekken menstruatie en toen 50,100,150 clomid, dat sloeg niet aan Nu eerste ronde gonal F 50. Had ma ochtend 17 mm tijdens eerste controle dus moest vanmorgen testen of ik zelf ei sprong had en anders ovitrelle. Dat heb ik dus aantal uren geleden gedaan en dan moet ik 30 uur later klussen en dan wachten... Verder zag alles er goed uit zei de arts dus heb ik voor het eerst echt hoop. Mja je beschermt je zelf ook wel tegen teleurstellingen..
@ rian ja ik begrijp wat je bedoelt je wil jezelf beschermen tegen de eventuele teleurstelling.. heb je al kinderen? Of ben je bezig voor je eerste kindje?
De wachtweken zijn voorbij... Ik ben zwanger! Net een test gedaan en twee donkere strepen. Ben nog wel heel onzeker of het allemaal goed gaat, maar ik probeer een beetje te genieten. Heel veel geluk in de wachtweken dames!