Cyclus van slag / PCOS en VMK

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door PCOmama, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ola...... ik heb 16 okt een vmk gehad...en ook heb ik PCOS...Ik had hiervoor een 'nette' cyclus van circa 33/34 dagen...en voelde eigenlijk aan mijn afscheiding precies wanneer de eisprong kwam de afgelopen zes maanden...ik temperatuur nu ook erbij om te bekijken of er iets aan zit te komen...maar uhhh volgens mij ben ik helemaal van slag....wat denken jullie en zijn er meer die dit zo hebben gehad na een VMK/MK?

Je kan op de banner klikken om mijn temp kaart te zien!

2. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Hoi,

Mijn eerste cyclus na vmk was ook helemaal in de war. Ook qua cervixslijm. De tweede cyclus werd al wat beter en deze cylcus (derde) ziet het er weer gewoon uit.

Gr.
    Caroline

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ok, maar duurde je cyclus ook langer dan?

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Als je mijn kaartje ziet na de mk, slaat ook helemaal nergens op.
    Ben nu na 46 dagen ongi geworden. Normaal tussen de 29 en 34dagen. Hopelijk nu een beetje een normale cyclus.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nee idd, dat ziet er wel zo uit als die van mij, maar bij jou ook geen ei gespot dan?

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bij mij is het na mijn vmk mis gegaan. Sindsdien bleef de cyclus helemaal uit. Ik zou dus niet te lang wachten Om naar de ha te gaan. Ik krijg nu clomid via de gyn en heb mijn eigen cyclus nog steeds niet terug. Ik merk wel dat het beter gaat nu ik DCI van pcos-solutions.nl slik. Dat is misschien wel een tip. Oh ja, ik heb ook pcos.

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dank je voor het bericht. ik heb mijn ferti arts een mail gestuurd met de website. Eens kijken wat zij hierover te melden heeft...

8. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Normaal is mijn cyclus stipt 24 dagen en na de vmk 29 dagen en het loopt nu langzaam weer terug naar die 24 dagen.

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik denk dat het bij iedereen ook anders is. Naar mijn eerste mk had ik meteen mijn cyclus weer op orde en was hij soms minder als 34 dagen. Maar weet niet of het ermee te maken heeft of het spontaan is gekomen of gecuretteerd ben? Ik heb ook geen ei kunnen vinden.Met tempen. Moest eigelijk een ronde overslaan van de gyn.

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja dat hoor je vaker he, 1 ronde overslaan.

Ik hoefde dat niet overigens van mijn ferti arts...gewoon doorgaan, maar ik moet wel mocht ik mijn menstruatie krijgen wel melden bij de arts. Ze gaat dan 1 ronde meekijken of er een ei te spotten is..maar dat is dus puur omdat ik met het PCOS zit..

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Wel fijn dat het mee in de gaten gehouden word voor je :)

Mijn vk zei je mag gewoon weer verder gaan en 2 verschillende gyn's zeiden, het is beter om een keer ongesteld te worden zodat het een keer schoon kan worden en mijn ongi weer een normaal is. Maar zo eigenwijs als wij zijn, willde wij geen ronde overslaan. Maar toch ongi geworden.

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha, ja stront eigenwijs! Ik weet nog wel dat de ferti arts een keer zei tegen mij, je mag nu niet met elkaar naar bed gaan want er zijn maar liefst 3 eitjes rijp genoeg om te springen. UHHHHH Ik heb dus gewoon flink geklust..maar helaas toen hehehe... dacht dan laat het er maar gelijk drie zijn dan zijn we ook gelijk klaar ;)

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Wuahaha ja dat snap ik! hahaha.. Zou ik ook gedaan hebben hoor.
    Maar je zit nu op dag 20 dus het kan allemaal nog wel.. Misschien dat je cyclus nu ook wat langer is dan normaal. Ik vroeg me alleen af (heb nog niet gegoogled) Je hoeft dus geen eisprong te hebben om ongi te worden?

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nope, sommige vrouwen hebben idd geen eisprong..ik heb dat ook regelmatig gehad maar wel ongi...echter is het zo dat je hormonaal geloof ik wel een eisprong heb, maar dat is niet afdoende om dan een zwangerschap te krijgen ofzoiets..heb mij niet echt in die materie verdiept aangezien ik met mijn PCOS al blij ben dat ik een eisprong heb! Had voor heen cyclussen van 120 dagen ofzo ;) was geen pijl op te trekken...ik hoop dat ik niet weer terug val daarin! Want wil de mMM niet meer in...nu is het gewoon afwachten, maar het lijkt dat ik vandaag mijn vruchtbare afscheiding weer heb getraceerd...dus dat zou betekenen als dat doorzet dat ik as week wel mijn ei sprong ga hebben...en dan zou ik wel tussen de 35/40 dagen ongi moeten worden...het is dus afwachten geblazen!

Deel Deze Pagina