hallo ik had gister een fm gehad er was er een in beeld van 18 mm heb gisteravond pregnyl gezet en vanavond komt de donor zijn steentje bijdragen. heeft er iemand praktijp tips bij het gedeelte van de inseminatie.... heb een spuitje en slangetje al in huis ,verder heb ik wel de theorie over hoe het moet gelezen ,dus het zal heus wel lukken .maar tips van mensen die dit ook doen zijn natuurlijk altijd handig om in gedachten te hebben... wie o wie ... gr mellie
ik heb daar zelf geen ervaring mee.. maar wilde je even heel veel succes wensen!!! Heb wel eens van een collega gehoord dat zij het ook met een spuitje en slangetje heeft gedaan...!
Wij hebben het niet zelf gedaan. Maar op het zh, ben toen 10 minuten blijven liggen na de insiminatie. En de rest niks aparts eigenlijk Succes!
Hallo Mellie, Volgens mij kan je niet zoveel fout doen Wij hebben het +/- 3 weken geleden gedaan en uiteindelijk omdat het niet anders kon op de achterbank van de auto (heel verhaal ) maar zoals je ziet is het gelukt, ik ben zwanger! Ik ben na het insemineren wel +/- 45 minuten blijven liggen met een kussen onder mijn billen. Of dat effect heeft gehad weet ik niet, maar dat voelde juist om te doen. Heel veel succes vanavond!
bedankt meiden voor de reacties! hey Midget wat een super verhaal!! gefeliciteerd meid! oke dus kussen eronder is handig begrijp ik. had jij een slangetje aan het spuitje? hoeveel ml spuitje had je gebruikt?? na die drie kwatier ....liep er nog wat uit of heb je dat dan niet doordat je bent blijven liggen ?? sorrie voor de vele vragen,maar wilhet graag goed doen natuurlijk.heb maar een kans per maand dus.heb ook pco dus soms heb ik een maand zonder eisprong dan helemaal geen kans. ik hoor graag of dat slangetje echt nodig is ?? gr mellie
Daar krijg je het sperma verder mee naar binnen, tja dat is altijd beter natuurlijk. Hebben de visjes kortere weg om af te leggen 45 minuten is niet nodig hoor, normaal zijn ze binnen 10 a 15 minuten al bij het ei. Werd mij ook gezegd op het zh
Hallo Mellie, Is het allemaal goed gegaaan gisteravond? Ben nu pas weer op het forum, dus had je vragen niet meer gezien, maar het is vast goed gegaan. Heel veel succes de komende 2 weken!