hoe is jullie menstruatie na stoppen utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door missymaaike, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Lieve meiden , ff een vraagje ik den afgelopen cyclus voor het eerst gestart met utrogestan ik heb dit gebruikt vanaf dag 16 tot dag 27.

Helaas niet zwanger dus gestopt , na 2 dagen netjes ongesteld maar heel licht terwijl ik normaal extreem ongesteld ben.
    Kan dit door de utrogestan komen ? Of moet ik me zorgen gaan maken dat er bij de curretage iets niet goed is gegaan, na de curretage wel een cyclus zonder utrogestan om te kijken of alles nog werkte en toen ook extreem ongesteld , daarna een sis echo gehad en nu dus deze menstruatie.
    Hopelijk kunnen jullie mijn gerust stellen.

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Geen ervaring met utrogestan maar ik weet wel dat het kan zijn dat je weinig bms had na de curretage waardoor je menstruatie dus heel licht kan zijn :)

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Mijn eerste menstruatie na de curretage was juist heel zwaar, maar mischien was ik toen nog niet schoon .
    Daarom hoop ik dat het aan de medicijnen ligt .

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb dit ook gehad en mijn gyn gaf aan dat dit door progesteron medicatie kan komen! Kan ook iedere maand verschil inzitten als je progesteron gebruikt.

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Thnx voor je reactie , gelukkig gaan ze deze maand ook in mijn bm kijken dus als ze daar niks vinden gaan we er maar vanuit dat progesteron de boosdoener is

6. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Bij mij verschilt het heel erg. De ene keer ben ik extreem ongesteld met enorme stolsels en de andere keer lichtjes en is het na 2 dagen over.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Thnx dat stelt me gerust :)

Deel Deze Pagina